Povratak Funkcionera: Partija uzvraća Udarac

Prošlo je tačno tri dana od kako se Moja Ličnost vratila sa Svog Važnog Državnog Službenog Puta u Jednu Nama Susednu Zemlju, a danas se uspešno okončao i povratak Moje Porodice, sa Svog Tradicionalnog Putovanja. Dirljiv je bio susret između nas, a i između nas i Naše Zemlje koju nikada ne bi smo ostavili na Cedilu, posebno ne u Ovako Teškim Momentima Velike Krize.

Po povratku sam ustanovio da se u Prestonici Partije sve odvija Po Starom, i da je nakon Početnog Šoka, Partija nastavila Svoju Prosvetiteljsku Delatnost – na Moju veliku radost, a na veliku tugu Neprijatelja Strateških Integracija. Nizom Pojedinačnih Akcija, Partija je uzvratila Udarac i nastavlja Punim Tempom da Korača ka Pobedi Učesnika Strateških Integracija!

Četvrtak. Susret sa Jednim Primerkom iz Vrste Neprijatelja Strateških Integracija u Funkcionerskoj Kafani bio je Težak, i u njemu su Govor Očiju i Tela Mog Sagovornika sve kazivali. Moja Ličnost je, pak, bila opuštena i otvorena što je više moguće, pokušavajući još jednom da Svom Sagovorniku pokaže svu veličinu Njegove Zablude, ali nije uspevala da mu potakne Razum na Delovanje. Čini se da je to jedan od onih poslova koji su unapred osuđeni na neuspeh: sreća pa Najveći Broj Ljudi dozvoljava da se Igra na Kartu Visokih Nagona, što je potpuno Razumno sa Njihove Strane.

Petak. Susret sa Nadležnim Ministrom iz Mog Susedstva prošao je više nego ugodno. Kada sam stigao u Njegov Dom, on je sedeo u Dnevnoj Sobi i čitao Jednu Knjigu koja je gotovo obavezna literatura Jednog Društva čijeg smo članovi, i čijeg su naši Porodični Prethodnici takođe bili članovi. Izbegli smo razgovor o Važnim Državnim Temama tako što smo popričali o stanju u Jednom Društvu i problemima koje smo nedavno imali sa Jednim Novim Članom, što nisam smeo da Vam spominjem dok nisam dobio dozvolu od Velikog Čoveka (to jest, Glavnog Ideologa Strateških Integracija), u Najboljem Duhu Transparentnosti. Uz Topli Napitak, komentarisali smo nedolično ponašanje Te Osobe, kao i posledice koje će morati da snosi i koje već snosi.

Popodne sam iskoristio za još Jedan Susret, ovoga puta sa Besfoteljnim Nadležnim Ministrom, koji pokušava da izgradi Obilaznicu oko Zakona kako bi se što bolje Isplela Mreža Podrške Građanima putem Skidanja Bremena sa Pleća Sluga Poreskih Obveznika, to jest, Fanatičnih Posvećenika za Dobro Građana, imenom – Funkcionera Vladajućih Stranaka. Obavešten sam da su preduzete Sve Mere kako bi se na račune Nekoliko Funkcionera Vladajućih stranaka Srbije (uključujući i Moju Ličnost) uplatila Izvesna Suma Novca na Slobodno Raspolaganje, a Dobrom Voljom Izvesnih Preduzetnika, sve u cilju Bolje Usluge za Potrošače. Kada ne moramo da razmišljamo da li će Naše Porodice sutra imati Komad Hleba na Stolu, mnogo se Bolje i Kvalitetnije obavlja Posao: to je nešto što Moja Ličnost zna iz iskustva, i možete da joj verujete na Reč.

Subota. Rano jutros, Moja Ličnost je posetila Glavnog Ideologa Strateških Integracija, gde se raspitala za Njegovo Zdravlje koje nije najbolje u poslednje vreme. Bio je vidno dirnut nežnom brigom koju iskazujem i duboko mi se zahvalio. Dobio sam takođe od Njega i Jedan Savet: naime, posavetovao me je da, pored izraza Moja Ličnost, počnem koristiti i izraz Moja Individua – kako bi se Jasno i Nedvosmisleno stavilo do znanja Javnosti da u Ovoj Zemlji vlada Istinska Jednakost i kako Ljudi ne bi stekli Pogrešan Utisak da postoji Nejednakost. Radosno sam prihvatio savet: učiniću sve samo da se Moji Mili Poreski Obveznici osećaju Zadovoljnije.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

