Interlude: Imovinsko Stanje, sve Manje i Manje

Najmili Moji, upravo sam se vratio iz Četiri Oka, gde sam sedeo sa grupom meni Dragih Prijatelja Funkcionera. Među njima bilo je i nekoliko Visokih Funkcionera Vladajućih Partija i pričalo se o Mnogo Čemu što se Vas tiče, ali ponajviše o Akciji Objave Imovinskih Stanja. Ispostavilo se, da svi koji treba da prijave Svoja Stanja nekako na kraju shvate da oni i nemaju Mnogo, ili čak ni onoliko Malo koji su Mislili.

Tendencija je jasna: što se više Ljudi udubljuju u Svoje Imovinsko Stanje, sve više shvataju da ne poseduju zapravo oni Tu i Tu Firmu, ili Tu i Tu Vilu, ili Taj i Taj Automobil, ili Te i Te Pare na Tim i Tim Računima, nego da je to, Nekim Čudom, u Vlasništvu Supruge, ili Sina, ili Kćerke, ili Oca, ili Majke, ili neke Bliže ili Dalje Rodbine. Zabrinutih lica, oni pričaju o tom Svom Teškom Usudu, Nesigurni u Svoju Budućnost zbog Svog Siromaštva. Mnogi pominju i Svađe sa Suprugama, i plaše se da sutra ne Završe na Ulici: teško je obavljati Poslove za Vašu Korist pod takvim Pritiskom.

Što se mene tiče, Vi znate da je Moja Individua sve to još na početku Projekta Transparentnosti, u Tom Najboljem Duhu, objavila; a Istina je i da Moja Supruga Ponešto i Sama Poseduje, ali sve je to Mizerno da bi se čak i spominjalo.

One thought on “Interlude: Imovinsko Stanje, sve Manje i Manje

  1. makarone says:

    Malo , manje , najmanje , malo kao nasi funkcioneri !
    Skoro nista , ma sta skoro , niiiiiiista !!! Nisam ni znala koliko sam ustvari bogata.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

