Istočni Front vs. Zapadni Front

Mnogopoštovane Moje Glasačke Individue-Pripadnice Državne Mašine – koja svakoga dana rukovođena Velikim Mašinovođom juri ka Svom Svetlom Cilju, to jest: Strateškoj Integrisanosti – posle Kraće Pauze javljam Vam se Oznojenog Lica i Nažuljenih Ruku. Velike je Muke Moja Individua morala proći kroz poslednje dve sedmice od kako smo se poslednji put čuli!

Sve je počelo dan nakon Mog Poslednjeg Unosa. Nakon saznanja da postoji Tajni Plan Unutrašnjeg Neprijatelja da se opasno Sabotira Naš Put ka Svetlosti, Dinamo Promena – iliti: Predsednik Vladajuće stranke Srbije – je rešio da mora istog trena da preduzme sve Potrebne Mere kako bi se sačuvale Tekovine Strateških Integracija. Moja Ličnost je dobila vanredno važan zadatak! Skrhan bolom zbog Nečoveštva Pojedinih Funkcionera Drugih Vladajućih stranaka Srbije, s teškom sam mukom Svim Svojim Fizičkim i Psihičkim Silama počeo Vršiti Volju Njegove Nepogrešivosti.

Počeo sam od Prestonice Jedne Nama Bliske Države Kojoj Ne Težimo. Izvestan Dogovor je morao biti ostavljen po strani kako bi se obezbedila Budućnost Naše Dece. Sate sam proveo pokušavajući da objasnim Svojim Stranim Kolegama da Važno da Ovo bude baš ovako i da će taj Dogovor biti Overen kada Kucne Čas, ali da je sada važno da se to ne desi. Na pitanje zašto, rekao sam da je stav Njegove Nepogrešivosti po tom pitanju Jasan kao Dan: zbog Anti-Državnog Delovanja Nekih Poluga Vlasti, ova Vlada nema Legitimitet da iznese Tu Odluku. Još uvek je pitanje koliko sam bio uspešan u tome, tokom tog sedmodnevnog boravka. Iz Štampe sam saznao da je sa Problemom tokom Mog Boravka Tamo i Naša Javnost upoznata.

Kada sam se vratio u Našu Prestonicu Partije, video sam da su Stvari Zakuvane do Tačke Ključanja. U Funkcionerskoj Kafani toga dana, sa jedne strane sedeli smo Mi, a sa druge strane Oni: čuli smo da Konobari koriste termine Istočni i Zapadni Front, kako bi sebi olakšali snalaženje u Ovoj Novonastaloj Situaciji Među Stolovima: na Zapadu nije bilo ništa Novo, ali se kod ovih na Istoku nešto Promenilo.

Nakon toga, od ponedeljka protekle nedelje krenuo sam u Novu Akciju Širenja Borbenog Duha u Partiji. Počeo sam na Severu, završio na Krajnjem Jugu. Na Severu sam zatekao Optimizam, a na Jugu Apatiju: kao da oni sami nisu verovali u Pobedu Građana. Na Severu sam brzo uvideo da nema velike potrebe za Mojim Konstruktivnim Delovanjem, i vrlo brzo sam krenuo ka Jugu. Ovde je Moje Prisustvo Preko Potrebno. Od Lokalne Zajednice do Lokalne Zajednice, već pet dana Vičem i Podstičem i Budim Usnule Lokalne Funkcionere. Čak i dok ovo pišem, i dalje boravim na Jugu, u Borbi za Vaše Dobro. Trenutno sam stanovnik Gostinske Sobe u Skromnoj Vili Jednog Lokalnog Funkcionera Jedne Manje Vladajuće stranke Srbije, i gledam na zidu Nenametljivi Mozaik iz Nekog Davnog Doba, Legalno Nabavljen od Nekog Preprodavca.

Svečano Vam se Zaklinjem, Najdraži Moji Južnjaci, kojih među Mojih Obožavateljima ima na Hiljade: neću se maći iz Vašeg Okruženja dok ne obezbedim Potreban Nivo Borbene Gotovosti koji će Vam obezbediti Svetlu Budućnost!

Tagged ,

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

