Ko je Partiota, a ko Izdajnik?

Mili Moji i Najmilije Moje, Verni Sledbenici Svog Sopstvenog Dobra koji znaju da do njega ne mogu da dođu bez Našeg Posredovanja, sa Velikom Mukom nalazim ovih pola časa da Vam predočim neke događaje iz Vaših Života koji Vam nisu poznati. Obdareni Zdravim Razumom, kakvi jeste, razumećete ako Vam se učini isuviše sažet Ovaj Unos.

Elem, Višesedmično Moje Bavljenje Apatičnim Jugom, gde sam Svim Svojim Silama vršio Volju Njegove Nepogrešivosti, okončalo se tek ove subote sa Velikim Uspehom, što sam preneo i Dinamu Promena. Iz dana u dan, Moje su Besede bile sve Vatrenije, i Raspalio sam Srca Lokalnih Funkcionera Snažnim Partiotizmom, tako da su se Razlili na Sve Strane Svoga Kraja kako bi objasnili Građanima da su oni Zraci, a da je Dinamo Promena Sunce koje je Nepobedivo samo ako ga Sledimo na Putu ka Punoj Strateškoj Integrisanosti: Mestu u Vremenu i Prostoru gde se Svi Problemi Praktično Rešavaju Sami od Sebe i gde više nije ni Bitno ko je na Vlasti: to jest, ako ga Sledimo ka Mestu Apsolutnog Partiotizma.

Izlažući Skromno Svoje Gigantske Uspehe tokom Pauze u Kretanju Prema Zapadu Zemlje (gde ću sutra nastaviti Dizanje Borbene Gotovosti Partije) Dinamo Promena mi je rekao da je, pre nego što krenem u Nove Pobede za Njega i Partiju, Apsolutno Neophodno Moje Prisustvo u Salonu Obitavališta Glavnog Ideologa Strateških Integracija, gde će se voditi Živa Rasprava na temu „Ko je Partiota, a ko Izdajnik?“, i gde će pored Nas Čuvara Interesa Građana biti i oni koji su Izdali Birače. Voljno sam prihvatio tu Čast. Rasprava je bila zakazana za sutradan.

Nedelja. Sve je počelo podužim Govorom Glavnog Ideologa, koji je trajao gotovo jedan sat i tokom koga je Ovaj Veličanstveni Čovek pokušao svima prisutnima da pokaže da je Puna Kooperacija od Ključne Važnosti za Put ka Sreći Poreskih Obveznika. Mi na Zapadnom Frontu to smo već znali, ali je Istočni Front ipak pokazivao Znake Umora kako se Govor širio i kako su Mogućnosti Njihovog Prigovora i Odbrane bivali sve Manji i Slabiji.

Međutim, kada je Glavni Ideolog završio Svoju Besedu, tokom pauze, Istočni Front kao da se malo pribrao: odmah su Osuli Paljbu na Nas, to jest, na Nedužne Borce za Poreske Obveznike koji se ni nadali nismo tako Podlim Napadima sa Teškim Udarcima Ispod Struka. S obzirom na to da smo došli Potpuno Nepripremljeni, izvadili smo Silnu Dokumentaciju i ubedljivo dokazali Lažnost Optužbi Ovih Neprijatelja Građana i Građanki. Na kraju smo još i Udarac zadali: pokušali smo da dokažemo da je Istočni Front stvorio Veliku Dilemu koja nije postojala ranije, i po klimanju glavom Glavnog Ideologa činilo se da smo uspeli. Međutim, i Istočni Front je imao odgovor: ta Velika Dilema je Lažna, a pored toga, kažu oni, mi smo izdali samu Integrisanost jer smo Strateško njoj pretpostavili. To je moralo biti objašnjeno, jer nije bilo baš najjasnije Dinamu Promena. Za to vreme, mi Sivi Sokolovi Njegove Nepogrešivosti (ali pravi Sivi Sokolovi, a ne kao Jedan Moj Kolega Bloger koji je Neprijatelj Našeg Puta ka Svetlosti, to jest Strateških Integracija) vrteli smo glavama i negirali sve insinuacije kojima je Neprijatelj Poreskih Obveznika hteo da nas diskredituje u očima Glavnog Ideologa.

Onda je i on, Dinamo Promena, progovorio: ubedljivo je, što se nas tiče, pokazao da su sve te priče Veoma Smešne, jer ne Pogađaju Suštinu. Simptomatično je, rekao je on, što Neki Ljudi pričaju sada o našoj izdaji Strateških Integracija, a oni sami tvrde da Strateška Integracija Ima Alternativu. Kada je to izgovorio, Predsedniku Jedne Manje Vladajuće stranke Srbije kao da je pena krenula na usta, te je skočio i počeo da galami, u Svom Stilu. Međutim, hladnokrvno je Njegova Nepogrešivost rešilo i ovaj incident, ne obrativši Pažnju i nastavivši Svoju Priču.

Glavni Ideolog je ostao Tajanstven što se tiče odgovora na pitanje postavljeno u naslovu. Sve će se videti u Narednim Sedmicama.

Tagged , , ,

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

