Interlude: E-Pismo iz Lakog Metroa

Najdraži Moji, pre petnaest minuta mi je stiglo e-pismo sledeće sadržine: „Poštovani Gospodine Funkcioneru, pišem Vam sa Svog Mobilnog Telefona, jer preko njega imam pristup Vašem Blogu, pa da se ne zbunite. Sve je to zahvaljujući Vama, jer da nije Vas, ja ne bih imao mogućnost za ovaku jednu Stvar. Međutim, to nije razlog zašto Vam pišem. Pišem Vam jer se vozim Lakim Metroom u Jednom Poznatom Krugu Jednocifrenog Parnog Broja, i mislim o Vama. Pali ste mi na pamet iz razloga što sam maločas video Njegovu Nepogrešivost, Nesalomivog Dinama Promena, kako se baškari na Bilbordu okružen Studentima i posebno Studentkinjama. Voleo bih da i ja Jednoga Dana budem kao Dinamo Promena. Zato ću glasati za Njegovu Nepogrešivost na Sledećim Izborima. Jedva čekam da i sam postanem okružen Zgodnim Devojkama. Vaš, Tek Punoletni Glasač“

Kako sam se samo obradovao ovim E-Pismo! Koliko samo Pozitivne Energije ovde ima! Obaveštavam ovim putem Vas, Tek Punoletnog Glasača, da je Njegova Nepogrešivost upoznata sa Vašim Egzistiranjem i da Vas pozdravlja.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

