Izgradnja Puta u Unutrašnjosti

Ustao sam jutros oko devet i doručkovao pileću paštetu sa Suprugom, Sinom i Kćerkom. Nakon što smo doručkovali, dao sam im po jednu petohiljadarku za Današnji Džeparac i otišao u Svoju Kancelariju. Popio sam kafu sa šarmantnom Novom Sekretaricom, koja mi se nabacivala i pokazivala kako se udarila u list pre neki dan, te primio poziv od Nadležnog Ministra da u 13 časova budem spreman za Službeni Put na Gradilište Druma u Unutrašnjosti.

Put je bio Zanimljiv i Konstruktivan. Obavestio sam Nadležnog Ministra da smo suzili put za čitavih tri santimetra i sa jedne i sa druge strane, što će reći za šest santimentara ukupno, što je na trideset kilometara značajna cifra. Pomoćnik Nadležnog Ministra me je obavestio da će onaj dogovoreni deo Uštede Državnog Novca zbog toga biti uplaćen na Moj Račun u Jednoj Stranoj Banci. Pozvao sam Mog Bankara i obavestio ga da to prebaci na Moj Račun na Jednom Ostrvu čim legne.

Slikali smo se za Televiziju, i Nadležni Ministar je održao svoj standardni govor o nastojanjima Vlade da asfaltira ili rekonstruiše sve puteve u Srbiji. Ručali smo sa Predsednikom Opštine, a ja sam iskoristio priliku da obiđem Jedan Opštinski Odbor Moje Stranke. Od kako su pobedili na Opštinskim Izborima preselili su se u nove prostorije, prirodno, o trošku Te Opštine. Pohvalio sam njihov rad i rekao da ću reći koju lepu reč u Prestonici o njima.

Kada smo se vratili u Beograd, nisam išao u Svoju Kancelariju već pravo kući, Supruzi i Deci.

Sin je dobio ukor zbog vređanja profesora. Obećao sam mu da ću to u ponedeljak srediti.

Kćerka mi je tražila kola, jer za dva meseca puni osamnaest. Obećao sam i njoj da će dobiti šta želi.

Supruga nije bila raspoložena za seks. Rekla je da je boli stomak. Ona Sekretarica mi se sve više vrzma po glavi, zahvaljujući tome.

9 thoughts on “Izgradnja Puta u Unutrašnjosti

  1. exdedamraz says:

    U, BRE , u moje vreme , mi smo tanjili asfalt , dok vi sužavate , …, bravo , bravo ,znao sam ja da ste sve lekcije ODLIČNO naučili !!!!

  2. Funkcioner says:

    Čovek uči dok je živ!
    Naše znanje proizvod je stečenog iskustva čitavog niza generacija Funkcionera.

  3. saban011 says:

    Mali savet da ti karijera potraje.

    Takav put ti nikad nece proci kontrolu. Kao što deda kaže tu se krade u debljini. Manje skineš, pa manje i staviš.

  4. Funkcioner says:

    Eh.
    Toliki takvi putevi su do sada prošli kontrolu, što ne bi i ovaj.
    Uostalom, moj dobri prijatelj, Nadležni Kontrolor, nikad do sada nije rekao ništa loše o našim putevima. Čak, uvek njih koristi kada ide u moju vikendicu na Zlatiboru.
    Ali, ja zaista ne znam zašto se vi bunite, to je za Vaše dobro, jer time štedimo novac Vas, Građana.

  5. saban011 says:

    Ne bunim se, samo dajem savet kako da više našeg novca uštediš. Jer ako ne prođe moraće ponovo, a to košta.

  6. Funkcioner says:

    Proći će.
    Ali, ubuduće, povešćemo više računa, i uzećemo u obzir Glas Građana.
    Uzećemo u obzir i ovaj tvoj savet.
    Vidim da si pametan mladić.
    Želiš li postati Funkcioner?

  7. saban011 says:

    Ne za sada, ne volim publicitet.

  8. Funkcioner says:

    Kako hoćeš.
    Kad budes hteo….
    Znaš gde je Vladajuća stranka Srbije.
    Reci da sam te ja poslao.
    Znaće oni…

  9. […] je upustvo i obećao da će voditi računa o širini puta, kao i o debljini, što mi je nedavno savetovano. Naredio sam mu da novac koji će na taj način biti ušteđen radi sigurnosti Istog, a sve za […]

Leave a Reply

