Nedeljno roštiljanje sa Nadležnim Ministrima, Direktorima i Funkcionerima

Ustao sam prilično kasno, pošto je nedelja. Doručkovali smo, cela porodica, ponovo svi zajedno, jer su i Sin i Kćerka ustali kasno, pošto su sinoć izašli.

Sin je još uvek bio ljut što je juče, u subotu, morao u školu. Kćerka je bila sva vesela za vreme doručka i sve vreme je pevušila neku melodiju. Verovatno se sinoć ponovo zaljubila.

Pošto me je Direktor Velike Banke zvao da posetim njegov splav tog ranog popodneva, spremio sam se i otišao na Savu. Tamo su se skupili sve sami poznati. Osećao se miris roštilja i  svuda su bile kible u ledu. Već posle pola sata prilično me je uhvatio šampanjac, valjda zbog sunca, i lepo sam ogladnio. Roštilj je bio sjajan. Nadležni Ministar me je pozvao sa strane i zamolio me da sutra vidim da se nekako nađem sa Visokim Funkcionerom Druge Vladajuće stranke Srbije, kako bih se dogovorio sa njim oko organizacije aukcije za prodaju 24. tekstilnog preduzeća.

Direktor Jedne Velike Strane Kompanije mi je predložio da o njihovom trošku letujem sa porodicom u Akapulku i da krstarimo duž kalifornijske obale. Odlična ideja! rekao sam mu. On je zaista sjajan čovek.

Ostatak dana celo društvo je provelo u neobaveznoj priči, a uveče smo svi uz pivo pivare čiji je Direktor bio prisutan gledali finale Velikog Brata. Svi smo naravno navijali za Sašu Ćurčića i veoma smo se radovali što je on pobedio. Moj kolega Funkcioner VSS-a je rekao, da je baš čudno kako je popularni Đani uspeo da ujedini toliko različite slojeve društva. Svi smo se složili.

Kada sam došao kući, Supruga se požalila na moj zadah i ponovo odbila seks. Počinjem da mislim da samo traži razloge i da me je sinoć lagala kada je rekla da je boli stomak.

2 thoughts on “Nedeljno roštiljanje sa Nadležnim Ministrima, Direktorima i Funkcionerima

  1. andrea says:

    nije li ti dosta ovih ovakvih?

  2. Funkcioner says:

    Da mi bude dosta mene?
    Ja samo pišem svoj dnevnik.
    Svidelo se to nekome ili ne.
    Mada sad ne mogu da dužim.
    Moram da obavim važan telefonski razgovor sa Visokim Funkcionerom Druge Vladajuće stranke Srbije.

Leave a Reply

