Privatne odaje apartmana Jednog Poznatog Beogradskog Hotela i ugovaranje Aukcije

Za vreme velikog odmora posetio sam Direktorku Sinovljeve Gimnazije, kako bih video šta se to prekjuče desilo i zbog čega je moj Sin dobio ukor. Pošto sam zaključio da Sin zapravo ništa posebno nije uradio (zapretio je profesoru koji je njemu zapretio da će ga oboriti na popravni – Pretnja na Pretnju; pored toga, bila je subota pa je to dodatna olakšavajuća okolnost), podsetio sam Direktorku na moje veze sa Nadležnim Ministrom. Nije reagovala, te sam morao to malo da podmažem sa obećanjem da ću se u Nadležnom Ministarstvu zauzeti da Ova Gimnazija upadne na listu za obnovu tokom predstojećeg letnjeg raspusta. Odmah se promenila, nabacila neki veseli i ružni osmeh i na moje oči ukinula odluku o ukoru.

Nakon što sam to sredio, otišao sam u Svoju Kancelariju. Nova Sekretarica je bila veoma izazovno obučena, i pošto nisam nikako mogao da ostanem ravnodušan na njen dekolte i kratku suknju koja je više pokazivala nego što je skrivala, predložio sam joj da je povedem u obilazak mog apartmana u Jednom Poznatom Beogradskom Hotelu. Oberučke je prihvatila ponudu.

Dok sam joj Pokazivao Spavaću Sobu, zazvonio mi je mobilni telefon. Direktor Velike Banke me je obavestio da je novac legao i da ga je on prebacio na Jedna Ostrva kao što sam mu i rekao. Predložio sam mu da ovog leta za moj račun ode sa porodicom na krstarenje Karibima. Pristao je. Tada sam se setio onoga što mi je juče predložio Direktor Jedne Velike Strane Kompanije. Počeo sam da razmišljam da sa ovom Novom Sekretaricom odem na taj odmor, jer od moje Supruge mogu jedino suvoći da se nadam. Nisam ništa rekao, ali odluku gotovo da sam doneo. Srećom, Supruzi nisam spomenuo ništa oko toga. Nastavio sam potom da završavam Pokazivanje intimnih odaja mojoj Novoj Sekretarici.

Kada sam se vratio u kancelariju pozvao sam Visokog Funkcionera Druge Vladajuće stranke Srbije kako bi se dogovorili oko aukcije koju mi je juče spomenuo Nadležni Ministar. Dogovorili smo se da je ne objavljujemo u medijima. Ja sam rekao da nema potrebe jer ja već znam nekoliko Preduzetnika koji bi bili zainteresovani, a i on se složio da bi oglašavanje bilo čisto bacanje novca građana i da ne bi bilo fer prema njima.

Pošto smo tako uštedeli novac državi i samim tim joj pomogli, okrenuo sam tih nekoliko Preduzetnika, i obavestio ih o predstojećoj aukciji. Pošto me je jedan od njih podsetio da smo po zakonu obavezni da oglasimo svaku aukciju, ponovo sam se čuo sa Visokim Funkcionerom Druge Vladajuće stranke Srbije i dogovorio da oglasimo dva dana pre datuma aukcije, kako ne bi bilo dovoljno vremena da se spremi dokumentacija, a sve zbog toga što bilo šta drugo ne bi bilo u redu prema našim prijateljima Preduzetnicima. To takođe ne bi bilo fer ni prema našim porodicama koje hranimo.

Kada sam video da kiša samo što nije počela da pada, krenuo sam kući.

Kad sam stigao, Sin je ravnodušno primio vesti iz škole koje je već znao.

Kćerka nije bila kod kuće.

Supruga mi je pokazala letnju haljinu i Torbicu Jednog Poznatog Brenda koju je danas kupila u Milanu. Nisam čak ni tražio seks, jer nije bilo potrebe.

6 thoughts on “Privatne odaje apartmana Jednog Poznatog Beogradskog Hotela i ugovaranje Aukcije

  1. exdedamraz says:

    Ostavi se Slavije ,…, Babe su zakon,…,a i taj Preduzetnik baš zakera ,sad našao da radi po zakonu !!!

  2. Funkcioner says:

    Samo po zakonu i po PS-u.
    Ja sam tu da uštedim novac Vas, poreskih obveznika.
    A kad neko nešto uradi kako treba, onda je pristojno i da dobije manju nagradu za to.
    Bliži se Kćeri rođendan, a ona traži auto, znaš.
    Nije da ja nemam i ovako da joj kupim, nego je nekako slađe preklopiti to nekim dnevnim poslićem.

  3. saban011 says:

    Prica se da su politicari seksualno isfrustrirani.

  4. Funkcioner says:

    Na ovakve otvorene provokacije neću odgovarati.
    I mi smo ljudi.

  5. Ja Dule says:

    Shto se tice cerkinog rodjendana, i poklona automobil, pusti engleske klasicne automobile, poseti: http://www.hsv.com.au/index_eseries.asp
    pa izaberi nesto savrshenije…🙂 Nadam se da ce joj se vise svideti i od Jaguara i od martina…

  6. Funkcioner says:

    Poslušaću savet i pogledaću, čim se vratim sa Službenog Puta.
    Ali ne verujem da će od toga nešto da bude.
    Naša se Porodica drži direktnih kanala.
    Dakle, Jaguar od Jaguara.

Leave a Reply

