Koktel u Nadležnom Fondu i ispravljanje Paukove nepravde

Na putu do kancelarije, na kiosku, kupio sam sva današnja izdanja dnevnih novina kako bih ustanovio da li je jučerašnja nepravda ispravljena i da li je moje ime izašlo u novinama, kao i slika. Dve duple kafe sam popio dok nisam ustanovio da je pravda nedostižna. Tako mi je današnji dan rđavo počeo.

U podne me je Zamena Nove Sekretarice, koja je imala čak manje ambicioznih kvaliteta i od juče, obavestila da u jedan imam koktel u Nadležnom Fondu posle uspešno obavljenog skupljanja novca za narodne kuhinje. Pola sata kasnije krenuo sam u Nadležni Fond. Nakon što sam se propisno parkirao, na mestu za hendikepirane, u blizini odredišta, ušao sam u zgradu Nadležnog Fonda. Tu su bili prisutni mnogi Funkcioneri Vladajuće stranke Srbije i Drugih Vladajućih stranaka Srbije. Obavešten sam da je moj doprinos skupljanju ovog novca priznat jednom pristojnom uplatom na moj račun. To bi trebalo da bude dovoljno za Kćerkin novi auto, koji god da izabere, pomislio sam u sebi. Kada me je već pomalo uhvatio viski, krenuo sam put kancelacije u kojoj sam morao da pozavršavam još neke stvari, jer sam shvatio da to neću nikako uspeti da uradim ako se ovde zapijem.

Kada sam došao do kola čekalo me je neprijatno iznenađenje. Kola uopšte nisu bila tamo gde su trebala da budu! Pauk ih je odneo! Pošto sam shvatio svu bezočnost i svu nepravednost ovog gnusnog čina, pozvao sam mog dobrog prijatelja Nadležnog Direktora zvanog Insekt kako bi on regulisao celu situaciju. Pola sata kasnije, jedan od radnika Nadležnog Preduzeća je dovezao moj auto na mesto zločina. Obavešten sam da je zločinac odmah kažnjen i otpušten sa posla. Shvativši da sam isuviše iznerviran da bih se sada brinuo o novcu Građana, vratio sam se na koktel i nastavio da pijem viski.

Tek sam se maločas vratio kući. Supruga se ponovila požalila na moj zadah. Kaže da je dobila i da sad ne može. Ovako pijan, pomislio sam, kako će dobiti jednu po glavi ako nastavi i dalje da me škartira.

One thought on “Koktel u Nadležnom Fondu i ispravljanje Paukove nepravde

  1. […] Duhu, te su tako iskoristili Veze koje neki od njih imaju – između ostalih i Insekt, Moj Prijatelj koga ste ranije mogli da upoznate – da onemoguće Taj Klub da se finansira na načine koji bi omogućili nastavak Takvog Ponašanja. […]

Leave a Reply

