Mamurluk

Od jutros pa sve do sredine popodneva imao sam snažni mamurluk. Juče sam se baš prepio. Supruga mi je rekla da sam bio stoka prema njoj sinoć. Ako sam, gadna je prema meni pa ću i ja isti da budem prema njoj.

Oko deset sati sam odlučio da danas ne idem u kancelariju. Pozvao sam Zamenu Nove Sekretarice i rekao joj da otkaže sve sastanke koje sam danas imao, da kaže da sam bolestan i da ih zakaže za neki drugi dan. Srećom pa danas nisam imao nikakve neodložne obaveze. Javila mi je da će se Nova Sekretarica sutra vratiti na posao. Jedva čekam povratak te ambiciozne mlade dame.

Kćerka mi je predložila pre nego što je krenula u školu da joj ne kupujem novi auto već da joj poklonim Aston Martin koji nam je već u garaži. Odbio sam. Rekao sam joj da može da ga dobije na korišćenje kada god želi, ali ne i u trajno vlasništvo. Zatim mi je u katalogu pokazala da bi u tom slučaju htela novi Jaguar XK. Pogledao sam cenu i složio se. Samo malo preko cifre koju mi je za zasluge juče darovao Nadležni Fond.

Ceo dan sam proveo u krevetu gledajući TV. Supruga je izašla na kafu sa Suprugom Funkcionera Druge Vladajuće stranke Srbije, tako da je sve bilo savršeno. Nadležni Direktor zvani Insekt me je zvao da mi se još jednom izvini zbog pretrpljene nepravde od juče i da me obavesti da je protiv odgovornog počinioca podneta prekršajna prijava. Bio sam zadovoljan takvim ishodom jer ja volim kad pravda pobedi. Ona je spora, ali dostižna. Jednog dana, i moje davanje krvi će biti priznato. Raspitaću se da li postoji mogućnost da saznam kome je otišla moja krv. Ako postoji, slikaću se pored bolničkog kreveta te osobe kojoj sam spasio život.

Ana Ivanović je pobedila Mariju Šarapovu. To je sjajna vest, jer kad se vrati možda ću uspeti da se slikam pored nje za medije, s obzirom da sam koordinator između Nadležnog Ministarstva i Nadležnog Sportskog Saveza.

Predložio sam Sinu večeras da ode na studije u Švajcarsku. On je glatko odbio. Kaže da će tamo morati da uči. Tražio mi je da ga upišem na prestonički Privatni Univerzitet. Biće sređeno i to, uverio sam ga. Došao je sa Novom Devojkom, Plavušom zanimljivih oblina i čudno debelih i napućenih usana. Malopre su otišli u njegovu sobu. Sa sprata čujem glasnu muziku.

8 thoughts on “Mamurluk

  1. pitchweis says:

    Brate, hajde usvojiš mene, ja ću ti pomoći da prevaziđeš sve probleme.

    Mada, to i nisu takvi problemi, pokuša sa sekretaricom, to je ono pravo, jbg. promeniš malo neke navike i eto ti uspešnog života, bar na neko vreme.

    Možeš li da mi skontaš neki posao? Pismen sam , znam da računam, znam da kradem, ako je to uslov, onda neće biti frke.

  2. Funkcioner says:

    Ne, nikako, dragi moj mladiću.
    Nikako ne smeš da kradeš.
    Krasti se ne sme.
    Mi smo tu da uštedimo novac Građana i dragih nam Poreskih Obveznika, a ne da krademo isti.
    Poštenje, poštenje, poštenje.
    Samo se to traži u ovom poslu.
    Videću šta mogu da uradim za tebe.

  3. Tatjana says:

    WoW! Bravo majstore!

    Ako dovoljno puta napišem BRAVO, jednom te potapšem po ramenu i javim na svom veoma čitanom blogu da si počeo da pišeš, da li možeš da mi središ da uđem u onaj slobodan gradski stan u Radničkoj od 180 kvadrata? Htela bih da sredim stambeno pitanje svojim unucima.

    Inače, uvek imam 37 sigurnih glasova, samo da znaš🙂

  4. Funkcioner says:

    Vidim da ste fina dama.
    Čak iako ništa od toga što ste ponudili ne uradite, ja ću se raspitati za taj stan.
    Samo legalno sve mora da bude.
    Moramo da uštedimo novac Poreskih Obveznika.
    Ako danas ne stignem (jer upravo mi je iskrsao hitan i neodložan Službeni Put), pozvaću sutra mog dobrog prijatelja Nadležnog Gradskog Sekretara da vidim.
    Potomci su najbitniji.
    Sve za njih.

  5. Tatjana says:

    Ma, sve ok. Ja to tako i razumem. Ako si ti po tradicionalnoj porodičnoj liniji F. to najmanje znači da će i tvoj sin, a možda i kći biti funkcioneri takođe. A onda na red dolaze sigurni glasovi mojih potomaka.

  6. Funkcioner says:

    Dakle, dogovorili smo se.
    Dobra stvar kod bloga je što je sve Transparentno.
    Tako Građani imaju uvid u ono što mi radimo.
    Nema laži, nema prevare.

  7. pitchweis says:

    Obećavam da neću krasti, samo ću se baviti biznisom.

  8. Funkcioner says:

    U tom slučaju ćemo se dogovoriti.
    Znaš već kako to ide.
    Znaš me, znam te.
    And if You scratch my back, I’ll scratch yours.
    Ali, samo po zakonu.
    Transparentno je ključna reč.

Leave a Reply

