Veliki Kineski Uvoznik i početak Primene Akcionog Plana

Prva stvar koju sam danas uradio bila je da se odvezem do Direktora Nadležnog Državnog Organa i zamolim ga da pozove Službenike koji su ostvarili Bliski Susret sa Velikim Kineskim Uvoznikom, kako bi sa njima razgovarao. Bili su spremni na saradnju kada su čuli ko sam Ja, i nakon što sam im objasnio da nema potrebe da maltretiraju Poštenog Stranog Investitora, pristali su da mu više ne prave probleme. Raspitao sam se kakvo im je mišljenje o Nici, i kada sam video da su njom oduševljeni, ponudio sam im svoj stan na ceo juli mesec kao što sam već od subote planirao, pošto je Sin već najavio da će ceo avgust provesti tamo sa Novom Devojkom, a jednoj Mladoj Dami putem MySpace sajta sam ponudio septembar.

Potom sam se vratio Velikom Kineskom Uvozniku i preneo mu radosne vesti. Bio mi je veoma zahvalan. Rekao sam da sam sve to uradio za dobro Države i Građana, te da nema na čemu da mi se zahvaljuje jer sam samo radio svoj posao.

Nakon nekoliko sati provedenih u kancelariji prijatno ćaskajući sa Novom Sekretaricom i sa Svojim Pomoćnikom, odlučio sam da svratim do Funkcionerske Kafane. Sledeća dva sata proveo sam u prijatnom ćaskanju sa Drugim Funkcionerima Vladajuće stranke Srbije, Funkcionerima Druge i Treće Vladajuće stranke Srbije, a bilo je i nekoliko Funkcionera Manje Opozicione stranke Srbije, pa čak i jedan Funkcioner Večito Opozicione stranke Srbije koji u poslednje vreme češće svraća (pomislio sam da bi bilo zaista zgodno da je on taj kome moram prići). Njegove Stranačke Kolege u poslednje vreme nas izbegavaju, ali pretpostavljam da će ih to proći i ovog puta, kao i svaki put do sad.

Vrativši se u kancelariju, okrenuo sam broj mobilnog telefona Jednog Funkcionera Večito Opozicione stranke Srbije. Predložio sam mu, kao što mi je naloženo od strane Predsednika, da se sastanemo kako bi popričali oko poslova Nadležnog Odbora. Pristao je, ali je napomenuo da ne može pre srede, jer sutra ide na hitni te neodložni Službeni Put. S obzirom da sam i sam bio u sličnoj poziciji pre par dana, a i često u prošlosti, razumeo sam i dogovorio se sa njim da se sastanemo u Generalskoj Kafani na Magistrali, u sredu.

Kada sam se vratio kući, otišao sam kod Sina i predao mu parfem Poznate Marke koji mi je darovao Veliki Kineski Uvoznik, u znak zahvalnosti za pruženu pomoć.

7 thoughts on “Veliki Kineski Uvoznik i početak Primene Akcionog Plana

  1. Jel mogu da rezervisem Nicu za oktobar🙂

  2. Funkcioner says:

    Čekaj, čekaj…
    A ti si Denićev mali?
    Ma daj! Ma daj!
    Ej, čoveče, kako ne može!!
    Pozdravi Oca! Reci, pozdravio ga Funkcioner!
    Znaće on ko sam Ja.
    100%.

  3. Jelena says:

    Pozdravite sina:)

  4. Funkcioner says:

    Da kažem samo Vaše ime?
    U redu.
    Znaće on.
    Imate ambicija da postanete Njegova Nova Devojka, pre avgusta?
    Ja volim ambiciozne.
    Moj Sin ih obožava.

  5. Jelena says:

    Ambiciozna…naravno. Podsetite ga samo da me je pre neko veče u Poznatom Beogradskom Klubu gledao preko ramena svoje Nove Devojke. Možda ćemo se upoznati i pre avgusta…kako stvari stoje…

  6. Funkcioner says:

    Nesumnjivo ću mu reći.
    Zaista ostavljate utisak.

  7. […] ili poseta Glavnom Uredniku Jednih Dnevnih Novina koju sam sam sebi odredio. Nisam čak ni održao obećanje Jednoj Mladoj Dami, dato danas u komentarima jučerašnjeg unosa, da ću podsetiti Sina na očni […]

Leave a Reply

