Objava rata Mojoj Ličnosti

Danas mi se baš nije dalo. Moja prvobitna jutarnja odluka da danas posetim Glavnog Urednika Jednih Dnevnih Novina brzo je promenjena jer sam već oko 11 časova postao neverovatno neraspoložen, i to sa dobrim razlogom. Naime, tek sam danas saznao da je raspisan Tender za Prodaju Jednog Državnog Preduzeća a da ja nisam konsultovan oko toga nimalo. To je značajno iz dva razloga. Prvo, to je dokaz da je Jedan Drugi Funkcioner Vladajuće stranke Srbije objavio rat mojoj Ličnosti, te da je u ovoj maloj bici ostvario pobedu. Drugo, taj tender neće nikako moći da bude obavljen valjano bez mene, te je moja briga za Državne Stvari još dodatno povećala moju nervozu.

Ceo dan mi je protekao u znaku toga. Okrenuo sam nekoliko Brojeva Telefona, i ustanovio da je na Sastanku organizovanom povodom Toga, On insistirao da ja ne budem pozvam, bez obrazloženja. To me je razbesnelo te sam bacio moje skupoceno penkalo na drugi kraj kancelarije. Srećom, ništa mu se nije desilo. Ne bih voleo to, jer je to dar Predsednika Vladajuće stranke Srbije i veoma mi je draga uspomena.

Nakon nekoliko sati dubokog razmišljanja oko toga šta činiti, napustio sam kancelariju i otišao da se nađem na ručku sa mojim Prijateljem Funkcionerom Vladajuće stranke Srbije i pomenuo mu ovo što je danas izašlo na videlo. On se složio sa mnom da je neophodno raditi mirne glave i bez pokazivanja emocija. Složili smo se da o svemu treba dobro razmisliti, i da ne treba činiti prenagljene korake.

Moja nervoza je odmah primećena kod kuće. Supruga, koja inače kada me ne škartira voli da se svađa sa mnom, me je izbegavala u širokom luku, a Sin i Kćerka mi se nisu obraćali. Zapalio sam cigaru i seo u dnevnu sobu sam i u tišini sam razmišljao o mojim sledećim potezima. Biće mi veoma teško da se skoncetrišem na posao koji imam da obavim ovih dana, kao što je sutrašnji Sastanak u Generalskoj Kafani na Magistrali sa Jednim Funkcionerom Večito Opozicione stranke Srbije, ili poseta Glavnom Uredniku Jednih Dnevnih Novina koju sam sam sebi odredio. Nisam čak ni održao obećanje Jednoj Mladoj Dami, dato danas u komentarima jučerašnjeg unosa, da ću podsetiti Sina na očni kontakt koji su imali pre neko veče u Poznatom Beogradskom Klubu, a koja ima ambiciju da postane Njegova Nova Devojka pre avgusta. To ću sutra uraditi, obavezno.

11 thoughts on “Objava rata Mojoj Ličnosti

  1. Jelena says:

    Mlada Dama je strpljiva i čeka svojih 5 minuta…biti Najnovija Devojka Funkcionerovog Sina…vredi se potruditi.Drugarice će biti ljubomorne. Sigurno. Zavređuje pažnju!

  2. saban011 says:

    Pravi šmekeri kada se iznarviraju razbijaju svoje skupocene telefone o zid, a ne bacaju penkala po sobi.
    Kako sutra da dočaras svome prijatelju funkcioneru druge vladajuće stranke koliko si se iznarvirao kad mu kažes da si bacio penkalo na drugi kraj sobe od silnoga gneva.

  3. Funkcioner says:

    Ne, ne, sinko.
    Nisu to pravi šmekeri.
    Pravi šmekeri su kulturni.
    A oni koji razbijaju mobilne telefone o zidove nisu.
    Penkalo je odraz Moje obrazovanosti.
    Jer, kao i svi Funkcioneri, ja moram da budem obrazovan. To što sam se pokajao što sam ga bacio, na stranu to što mi je draga jer je dar tako Značajne Ličnosti, govori o meni poprilično. Na stranu i to što je to penkalo skuplje od bilo kog mobilnog telefona.

    Što se tiče Mlade Dame.
    Vidim da je veoma pametna.
    Lepo bi se slagala sa mojim Sinom.
    On voli pametne.

  4. saban011 says:

    A koje si škole završio kada si tako obrazovan?

  5. Ja Dule says:

    Gospodine Funkcioneru vi ste bash duhoviti. Svaki put kad prichitam neshto novo moram da se nasmejem…
    Kako jedan Funkcioner Vladajuce Stranke Srbije ima skupoceno penkalo? U redu, poklon je..
    Ja iskljuchivo koristim “BIC”-ove olovke i kad izgubim jednu, nije mi zao. A koliko sam ih bacio tako iz besa, pa se nisam kajao…🙂
    Kako sve ovo zvuchi jednom gradjanu koji ima prosechnu platu od 200 evra na mesec dana, koji rinta kao crnac i jedva da moze da priushti za osnovne stvari. Zamislite kakav gnev tek taj gradjanin ima kad mu zakasni plata ili je uopshte i nedobije. heheheheh istina je, zar ne…🙂

  6. gnom says:

    Danas penkalo, sutra vec neka druga sitnica. Toliko toga te vezuje za Predsednika da je to isto penkalo, taj mali znak paznje samo jedan znak paznje u nizu, odvec prepune fioke koja nosi naziv – nepotizam.

  7. Funkcioner says:

    Šabane.
    U mom CV možeš pronaći odgovor na to pitanje.

    Dule.
    Istina je samo jedna. Mi radimo za naše predrage Građane, da bi i oni mogli sebi da priušte mnogo. Ni kod nas ne cvetaju ruže, ali mi se ne bunimo. Biće bolje i za nas jednog dana.

    Gnome.
    Plašim se da će ova kleveta prouzrokovati čin pozivanja Mog Advokata.

  8. saban011 says:

    Potpuno sam zaboravio da sam ga pročitao.

  9. […] Jednog Mladog Gospodina na mom Profilu kao i od strane Drugog Mladog Gospodina, ovde, na blogu, u komentarima. Rekao mi je da je to loš Publicitet i da može naškoditi mojoj budućoj Karijeri, te sam rešio […]

  10. […] i postupcima Jednog Drugog Funkcionera Vladajuće stranke Srbije, koji mi je prošle sedmice objavio rat na onaj gnusni način. Video sam da je Glavni Urednik Jednih Dnevnih Novina dobro istražio i […]

  11. […] sam ćutao i postavljao isto pitanje. Jedan Drugi Funkcioner Vladajuće stranke Srbije koji mi je objavio Rat je bio van sebe od besa, kako sam razumeo. Još uvek očekujem reakciju Javnosti, a kako čujem […]

Leave a Reply

