Obaveštenje

Dragi moji Građani i Poreski Obveznici te verni Čitači,

Želim da Vas obavestim da postoji osnovana sumnja da danas neću biti u prilici da Vam se obratim na kraju dana, kao što to uvek radim.

Naime, pošto je Jedan Funkcioner Večito Opozicione stranke Srbije na Službenom Putu u Jednoj Nama Bliskoj Zemlji, naš Sastanak u Generalskoj Kafani na Magistrali neće moći da počne pre 19 časova. Siguran sam da znate kako to ide. O njemu se priča da voli da popije, a s obzirom da je Generalska Kafana inače poznata po dobroj muzici, lako može da se desi da se vratim kući u jutarnjim satima. Ako se to desi, sutra ćete čitati i moje Pustolovine od današnjeg dana, izveštaj sa Sastanka sa Dotičnim a i izveštaj od sutrašnjeg dana.

Vrlo lako može da se desi i da vidite moj unos večeras. Samo sam želeo da Vas upozorim, kako ne bi pomislili da sam Vas zaboravio ili da sam odustao od ovog svog Projekta.

4 thoughts on “Obaveštenje

  1. Poštovani, molim Vas čuvajte se jer imam pouzdane informacije iz Bogatića kako su baš poznatoj Generalskoj Kafani na Magistrali pre par dana uvalili neku masnu svinjetinu zaraženu salmonelom. Nadam se samo da Vi kao iskusan Funkcioner znate da je najbolja preventiva protiv salmonele viski na ledu (scotch on the rocks) i pojačana fizička aktivnost – zato se opustite na i za račun nas bezvrednih Poreskih Obveznika, uživajte u kvalitetnim pićima, i neka Vas slobodno muzika ponese – a Boga mi i zaslužili ste!!!

  2. Funkcioner says:

    Kasno sam pročitao, ali srećom, već sam sve to znao. Ali, hvala Mladiću, hvala. Vaša briga za moju Ličnost neće biti ni zaboravljena ni ostavljena bez čina zahvalnosti.

  3. saban011 says:

    Maladiću velikim slovom.

  4. saban011
    Mladiću velikim slovom.

    A Ešelon fercera li fercera😉

Leave a Reply

