Pripreme za Privatizaciju Jednog Domaćeg Giganta

Prvo što sam uradio kada sam u 10 časova i 30 minuta stigao u kancelariju jeste to da sam naložio svojoj Novoj Sekretarici da pozove Vlasnika Jednog Velikog Građevinskog Preduzeća. Njemu sam dao broj mobilnog telefona Jednog Funkcionera Večito Opozicione stranke Srbije i zamolio ga da ga pozove u vezi sa kućom koja bi trebalo da se sagradi Čoveku. On mi je rekao da ga je zvao i Predsednik Vladajuće stranke Srbije i da mu je rekao nešto slično. Obećao mi je da će zvati Čoveka već danas u toku popodneva.

Pošto sam dobio dodatnu obavezu od Predsednika Jednog Nezvaničnog Koordinacionog Odbora, morao sam i danas da odložim posetu Glavnom Uredniku Jednih Dnevnih Novina.

Poverenika Jednog Našeg Prebogatog Biznismena sam pozvao odmah nakon toga. Kako se ispostavilo, Sastanak koji smo danas trebali da održimo nećemo moći jer mu je iskrsao hitan Privatni Put u Pariz, pa me je zamolio da se u ponedeljak u 14 časova sastanemo u Jednom Poznatom Beogradskom Restoranu. Prihvatio sam i o tome odmah obavestio Predsednika Jednog Nezvaničnog Koordinacionog Odbora (koji je ujedno i Veoma Visoki Funkcioner Vladajuće stranke Srbije) koji me je potom sa svoje strane obavestio da je Sastanak Jednog Nezvaničnog Koordinacionog Odbora zakazan u 17 časova u stanu Jednog Visokog Funkcionera Treće Vladajuće stranke Srbije.

U međuvremenu, svratio sam do Funkcionerske Kafane na ručak. Ekipa je bila standardna, i vreme mi je brzo prošlo u prijatnoj i neopterećujućoj komunikaciji.

Na Sastanak sam došao malo pre zakazanog vremena. Ceo Sastanak je prošao u neformalnoj atmosferi, i pored Predsednika Tog Odbora i Vlasnika Stana, bili su prisutni još neki Funkcioneri Vladajućih stranaka Srbije, kao i dva Pomoćnika Jednog Našeg Prebogatog Biznismena. Istaknuto je da je neophodno ovu Privatizaciju obaviti u najboljem interesu Radnika Jednog Domaćeg Giganta kao i svih Građana Naše Zemlje. S tim u vezi, biće formirana posebna Nezvanična Dvočlana Komisija Ovog Odbora koja će se pozabaviti nedostacima članova Ovog Odbora koji ih mogu omesti u obavljanju Uštede Novca Građana. Do toga se došlo nakon što je Jedan Funkcioner Treće Vladajuće stranke Srbije obavestio skup da mu je automobil neudoban te da ne zna kako će uspeti da završi ovaj Posao koji zahteva dosta vremena provedenih u putovanju. Jedan Pomoćnik Našeg Prebogatog Biznismena je podvukao da je Njegov Šef spreman da pomogne koliko je u njegovoj moći. Zahvalili smo se i prihvatili, s teškom mukom.

Leave a Reply

