Na Splavu sa Nadležnim Načelnikom i Devojkama

Danas se desila jedna čudna stvar. Nakon što sam odlučio da ne želim da baš nedeljom maltretiram Nadležnog Ministra sa onim bitnim Državnim Pitanjem u vezi sa mojom Suprugom, koji me može omesti pri obavljanju mojih Državnim Poslova, i nakon što sam odlučio da to uradim sutra, seo sam ponovo u svog Aston Martina koga sam se uželeo i krenuo u vožnju. Krećući se Jednom Velikom Gradskom Ulicom, sasvim slučajno sam na semaforu video svog Prijatelja, Nadležnog Načelnika kako sedi u kolima sa svojom Prijateljicom. Video je i on mene i pošto je bila velika gužva, telefonima smo se dogovorili da se nađemo na Raskrsnici, i da zajedno krenemo put Poznatog Splava-Restorana na ručak. Pozvao sam i svoju Novu Sekretaricu, kojoj sam obećao da ću je pokupiti usput. Tako je i bilo.

Posle nekog vremena smo se zaustavili kako bi se dogovorili oko trase kojom ćemo se kretati. Vožnja je bila izvanredna, baš kao i ručak na terasi Splava. Kada su Devojke otišle u toalet, Ja sam mu polako obrazložio problem koji imam. Ispričao sam mu da sam zabrinut zbog Starog Prijatelja moje Supruge, zbog uticaja koji bi mogao imati na nju te i na mene lično, što me može Omesti. Spomenuo sam mu da je to očigledno Osoba sa Imovinom Sumnjivog Porekla te da to vredi istražiti. On se složio sa mnom da je nužno brzo delovati, već koliko sutra, jer je Bezbednost Države u pitanju.

Pošto smo se malo prošetali po prirodi, ponovo smo seli u automobile i krenuli u vožnju. Rekao sam svojoj Novoj Sekretarici da ništa ne planira ovog leta, jer ide sa mnom u Akapulko i na krstarenje duž Kalifornijske obale, u julu i avgustu. Bila je presrećna i oduševljena.

Supruzi ništa nisam spomenuo. Ona je zato mene obavestila da planira da sa Starom Prijateljicom otputuje na Tajland. Rekao sam joj da je to dobra ideja.

One thought on “Na Splavu sa Nadležnim Načelnikom i Devojkama

  1. exdedamraz says:

    Ako je Bezbednost Države u pitanju i Imovina Sumnjivog Porekla , onda podržavam akciju Onog Ministarstva , . . . ,nada se da će uskoro da se čita da se posle sveobuhvatne akcije Nadležnog Ministarstva stalo na put organizovanoj grupi na čelu sa , zna se sa kim , i da je tom prilikom , zna se ko , priznao Nadležnom Dežurnom Organu da je tim sumnjivim rabotama utajio porez i time oštetio Građane za ….!!!! BRAVO BRAVO !!!!
    A što se tiče Akapulka ,mali savet od EX-a , Kuba je konza , idi dok je Drug Kastro živ , posle toga čarolija nestaje !!!
    PROLETERI SVIH ZEMALJA UJEDINITE SE !!!!

Leave a Reply

