Sa Poverenikom Jednog Našeg Prebogatog Biznismena

Dolaskom u kancelariju, Novoj Sekretarici sam naredio da proveri da li dogovor za ručak u 14 časova u Jednom Poznatom Beogradskom Restoranu sa Poverenikom Jednog Našeg Prebogatog Biznismena još uvek važi. Kada je on potvrđen, odlučio sam da svoje vreme isplaniram u skladu sa tim.

Pozvao sam Nadležnog Načelnika i on me je upoznao sa Akcijom koju su njegovi Operativci sproveli od jutros, u vezi sa Starim Prijateljem moje Supruge. Kako se ispostavilo, Dotični je već poznat Nadležnima kao Bliski Saradnik Kontraverznog Biznismena Jedne Nama Susedne Zemlje i povezan je sa nekoliko Poništenih Privatizacija. Kako mi je preneo Nadležni Načelnik, ustanovljena je veza sa Visokim Funkcionerom Manje Opozicione stranke Srbije iz Prošlih Vremena i ona se sada ispituje.

U 14 časova sam bio u Jednom Poznatom Beogradskom Restoranu i seo sam za rezervisani sto. Desetak minuta kasnije je stigao i Poverenik Jednog Našeg Prebogatog Biznismena. Bio je veoma razdragan posle povratka sa Privatnog Puta u Pariz i veoma veseliji nego što je zvučao preko telefona. Posle kraćeg neobaveznog razgovora prešli smo na ono zbog čega smo se susreli. On je izrazio odlučan stav Svog Šefa da je spreman da Pregovara sa članovima Jednog Nezvaničnog Koordinacionog Odbora u Duhu Prijateljstva. Dogovoreno je da se On i Ja sastajemo svakog ponedeljka, ili svakog drugog, u 14 časova u Ovom Restoranu kako bi sabrali događanja od prethodne sedmice i kako bi se dogovorili oko daljih. Dao sam mu spisak Nužnih Potrepština koje imaju Članovi Odbora, neophodnih kako bi oni savesno i za dobro svih, i Države i Građana i Radnika i Jednog Našeg Prebogatog Biznismena, obavljali posao. Rekao je da nije problem. Izrazio je nadu da ćemo Odgovorni Posao koji nam je poveren zaista tako i obavljati. Ja sam rekao da hoćemo bez ikakve sumnje.

Već u toku vožnje natrag u kancelariju obavestio sam Predsednika Jednog Nezvaničnog Koordinacionog Odbora da je razgovor protekao u najboljem redu i da smo se sporazumeli oko svih pitanja te da je kontakt definitivno uspostavljen i da će Saradnja biti obavljana na način najbolji za Državu i Radnike Giganta koji je u Procesu Privatizacije.

Malo kasnije me je pozvao i Nadležni Načelnik da me obavesti da je Stari Prijatelj Moje Supruge stavljen pod prismotru, radi Bezbednosti Države. Pohvalio sam ga zbog njegove predanosti Poslu koji obavlja.

Leave a Reply

