Kod Glavnog Urednika Jednih Dnevnih Novina

Probudio me je u 11 časova poziv Nadležnog Načelnika. Pomenuti me je obavestio da Istraga daje Rezultate i da se možemo nadati uspehu. Takođe mi je rekao da će njegovi Operativci uskoro obaviti Konstruktivni Razgovor sa Starim Prijateljem Moje Supruge, te da će najverovatnije taj isti shvatiti da su Državni Poslovi važniji od privatnih.

Sinoć, nakon što sam objavio jučerašnji unos, seo sam u dnevnu sobu i pustio muziku te uzeo jednu času viskija sa ledom. Jedna se pretvorila u dve, dve u tri, i uskoro sam postao prilično pripit. Posle toga sam zaspao i spavao kao zaklan do tog poziva koji sam sad spomenuo.

Veoma sam se obradovao zbog toga što i Nadležni Načelnik i Njegovi Operativci ne uzimaju zdravo za gotovo pitanja od Državnog Značaja i od velikog značaja za Građane i Radnike. Kada bi svi bili takvi, gde bi Nam bio kraj.

Odlučio sam da danas posle ručka napokon posetim Glavnog Urednika Jednih Dnevnih Novina. Posle ručka u Funkcionerskoj Kafani gde sam prijatno razgovarao sa svojim Prijateljima Funkcionerima o nedostatku fer-pleja mladog fudbalskog tima Jedne Prijateljske Države Kojoj Težimo, otišao sam Njemu.

Dok smo kod Njega sedeli u kancelariji i pili kafu, ja sam pokušao da podvučem važnost posla kojim se Novinari bave i da mu objasim da Oni nose veliku odgovornost te da zbog toga ne smeju da se ponašaju neodgovorno, i da ljude koji se svim atomima svoje snage zalažu za Dobro Građana i Boljitak Države i Društva proglašavaju kriminalcima, korumpiranima i lopovima. Objasnio sam mu da je sve to samo Proces Uštede Novca Poreskih Obveznika u ovim Teškim Vremenima, i da samo tako možemo da izađemo iz krize. Takođe sam mu rekao da je važno da oni shvate Nove Vrednosti, i da moraju da propagiraju prisvajanje tih Novih Vrednosti, pošto su Stare Vrednosti doživele propast. Objasnio sam mu da se šuška o formiranju Nezvaničnog Odbora za Rešenje Problema Nesavesnog Novinarstva, i da lako mogu da se dese krupne Stvari na planu njihovog Zaposlenja odnosno Radnog Odnosa. On se u svemu složio sa mnom, i rekao da imam pravo. Obećao je da će ubuduće biti obazriviji kada se radi o Pitanjima Budućnosti Države. Obećao je i da će i on prigrliti Nove Vrednosti.

Spomenuo sam mu Jednog Drugog Funkcionera Vladajuće stranke Srbije koji me je prošle sedmice nečasno izostavio iz Tendera za Privatizaciju Jednog Domaćeg Preduzeća i ispričao sam mu kakav je to Čovek.

Srećan zbog dobro obavljenog posla i veseo jer sam i danas pomogao Državi i Građanima, isuviše skroman da bih to isticao, otišao sam kući.

Leave a Reply

