Problemi sa Jednom Manjom Opozicionom strankom Srbije

Jutros se nigde nisam žurio. Kada sam posle dugog leškarenja u krevetu napokon ustao, na stolu u bašti su me čekala izdanja nekoliko Dnevnih Novina, između ostalog i Dnevnih Novina Glavnog Urednika kod koga sam juče bio. Prvo sam uzeo njih kako bih se odmah uverio da je Glavni Urednik izvukao neke pouke iz našeg jučerašnjeg razgovora. Listajući, uverio sam se da je Glavni Urednik Tih Novina svim silama odlučio da prigrli Novi Sistem Vrednosti, baš kao što sam mu i savetovao.

Naime, mogao sam pročitati jednu objektivnu i neutralnu priču o ponašanjima i postupcima Jednog Drugog Funkcionera Vladajuće stranke Srbije, koji mi je prošle sedmice objavio rat na onaj gnusni način. Video sam da je Glavni Urednik Jednih Dnevnih Novina dobro istražio i videlo se da mu je stalo do Istine. Uvek sam govorio da je važno Korupciju obelodaniti i izneti pred Javnost. Naravno, razume se, odlučio sam da u Stranačkim Kuloarima svim silama iskritikujem jedan ovakav Medijski Gest. Važno je, na kraju krajeva, održati jedinstvo Partije. Pored toga, uvideo sam da se moji napori da Uštedim Novac Poreskih Obveznika mogu pogrešno protumačiti od strane zlonamernih Lica, pa ne bih da izazivam osvetoljubivost Pogođenih.

Popodne sam u vestima čuo da se Predsednik Jedne Manje Opozicione stranke Srbije pobunio, jer se navodno planira likvidacija njegove Partije. Igrom slučaja, istog trenutka me je na mobilni telefon pozvao Jedan Visoki Funkcioner Vladajuće stranke Srbije kako bi me pozvao na razgovor u Četiri Oka. Odmah sam otišao tamo. U kafiću Četiri Oka, Jedan Visoki Funkcioner Vladajuće stranke Srbije me je uverio da je sve to krivo razumevanje i da od toga nema ništa i da je sada važno da u to uverimo i Funkcionera Jedne Manje Opozicione stranke Srbije koji dolazi kao Specijalni Izaslanik Predsednika Svoje Stranke. Kada je došao, obojica smo ga uverili da je sve to pogrešno protumačena Politika Vlade i da niko iz Vladajuće stranke Srbije, Druge Vladajuće stranke Srbije ili Treće Vladajuće stranke Srbije, nema nameru da uništi Njegovu Stranku. Bio je to veoma ozbiljan razgovor. Kao znak Dobre Volje, podarili smo mu pismo Predsednika Vladajuće stranke Srbije upućeno Predsedniku Jedne Manje Opozicione stranke Srbije u kome Ga Naš Predsednik uverava da se veoma ceni Njegov doprinos Strateškim Integracijama.

Maločas mi je stigla poruka od Nove Sekretarice, kojoj sam dao slobodno poslepodne, u kojoj me obaveštava da je kupila Zanimljiv kupaći kostim. Kaže da će mi ga pokazati tek u Akapulku.

Leave a Reply

