Bezbednost Države na prvom mestu

Sinoć sam sa Jednim Visokim Funkcionerom Vladajuće stranke Srbije, nakon što sam objavio jučerašnji unos, u Četiri Oka gledao utakmicu naših Mladih Fudbalera sa Selekcijom Jedne Strane Zemlje Kojoj Težimo. Naši su sjajno odigrali, i svi jedva čekamo finale. Želeo bih da istaknem svoju ključnu ulogu u tom uspehu, jer sam koordinator i između ovog Nadležnog Saveza i Nadležnog Ministarstva. Ne bih želeo da me zovu na Slikanje ako osvoje, ali nisam siguran da će biti pristojno sa Moje strane da odbijem.

Kada sam stigao jutros u kancelariju Sekretarica me je obavestila da je zvao Nadležni Načelnik, da mi je rekao da se javim i da ima dobre vesti. Sekretarica se danas obukla veoma Pristojno, te sam iskoristio priliku da je šale radi uštinem za zadnjicu. Bilo joj je veoma milo što sam primetio kako je danas sređena.

Nadležni Načelnik me je obavestio da su Njegovi Operativci razgovarali sa Starim Prijateljem Moje Supruge i da su mu stavili do znanja da je veoma opasno petljati se u Državne Poslove u ovako kritičnim vremenima, kada se odlučuju mnoga pitanja vezana za budućnost Strateških Integracija, te samim tim i za budućnost naših Građana, Radnika i Seljaka. On se složio sa tim, pravdajući se da nije znao da ugrožava Državnu Bezbednost time što se Družio sa svojom Starom Prijateljicom. Rekao je da će mu od sada Država biti na prvom mestu i rešio je da prekine svoje Viđanje sa dotičnom.

Popodne sam načuo da je jučerašnji tekst u Jednim Dnevnim Novinama izazvao prilično burnu reakciju, koja nije objavljena. Uzburkali su se Stranački Kuloari, i nikome nije jasno odakle Novinarima te Informacije. Ja sam ćutao i postavljao isto pitanje. Jedan Drugi Funkcioner Vladajuće stranke Srbije koji mi je objavio Rat je bio van sebe od besa, kako sam razumeo. Još uvek očekujem reakciju Javnosti, a kako čujem Neke Nevladine Organizacije spremaju pozive Nadležnima da reaguju. Do mene je došla i informacija da je Predsednik Vladajuće stranke Srbije, razumljivo i veoma odgovorno sa njegove strane, urgirao kod Nekih Nevladinih Organizacija da ne izlaze u Javnost, zbog budućnosti Strateških Intregracija.

Kada sam došao kući, Supruga je iznenada rekla da je njena Stara Prijateljica odustala od puta na Tajland. Pitao sam je šta sada planira, ali nije znala da mi kaže. Ja sam joj rekao da moj Poslovni Saradnik i Ja odlazimo na put u Meksiko i Ameriku tokom leta, i da su u pitanju Državne Stvari. Nije postavljala pitanja. Počela je da mi se umiljava. Mislim da će večeras hteti.

Leave a Reply

