Početak priprema za Moj Rođendan

Jutros me je Sekretarica podsetila na Moj nastupajući Rođendan, koji sam ja potpuno smetnuo sa uma a koji pada u nedelju. Rešio sam da ga organizujem na travnjaku moje Porodične Kuće. Pozvao sam i Svog Pomoćnika, te sam njemu i Sekretarici dao jasna uputstva oko brzometnog slanja pozivnica i čitave organizacije i siguran sam da će ta Vrla Mlada Dama i taj Mladi Gospodin dobro obaviti povereni im posao.

Posle toga sam se prepustio nekim dnevnim poslovima koje sam već nekoliko dana odlagao. Pozvao sam Jednog Čoveka koji je direktno uključen u Gradnju Puta kod Jednog Našeg Velikog Grada, i zamolio ga da obavezno vodi računa o Uštedi Novca Poreskih Obveznika jer bi bilo veoma neodgovorno sa njegove strane kada ne bi. Primio je upustvo i obećao da će voditi računa o širini puta, kao i o debljini, što mi je nedavno savetovano. Naredio sam mu da novac koji će na taj način biti ušteđen radi sigurnosti Istog, a sve za boljitak Građana, prosledi na račun Pomoćnika Nadležnog Ministra.

Popodne sam zvao Nadležnom Ministra kako bih se raspitao da li podržavamo AntiPDV Akciju koju je pokrenula Jedna Organizacija, pošto sam planirao da pozovem Urednika Informativnog Programa Jedne Domaće Televizije kako bi ovekovečio moju Humanost. Kako mi je Nadležni Ministar rekao, još uvek ne podržavamo, ali možda i hoćemo ako to Građani od nas budu tražili u velikoj meri, jer smo mi Demokratskog Opredeljenja. Stoga, nisam otišao danas da potpišem Peticiju.

Ostatak dana nisam proveo radeći bilo šta specijalno. Kao po običaju, otišao sam na ručak u Funkcionersku Kafanu, gde sam sreo Jednog Funkcionera Jedne Manje Opozicione stranke Srbije, koga sam takođe pokušao da uverim u lažnost njihovog uverenja da postoji nečija Zla Namera. Zajedno smo ručali. Ja sam podvukao našu Snažnu Nameru da negujemo i gajimo sve Stranke koje zastupaju Put Strateških Integracija. Naši jedini protivnici su oni koji su protiv Strateških Integracija, istakao sam i nazdravio. On je prihvatio i videlo se da mu je milo.

Zaboravio sam da Vas obavestim da je Supruga sinoć uspela u svojoj nameri da me osvoji. Moram priznati da se promenila od prošlog puta. I večeras kad sam stigao kući, bila je umiljata kao mače.

Leave a Reply

