Dan odmora sa Porodicom

Danas nisam išao na Posao. Ustao sam prilično kasno, odradio sam jutarnje vežbe u Kućnoj Teretani i sve do ručka sam se kupao u bazenu svoje Porodične Kuće. Zatim sam pozvao Svog Pomoćnika koji je vredno Radio sa Mojom Sekretaricom i raspitao se o napredovanju Priprema za Moj Rođendan. Obavešten sam da je angažovana Jedna Naša Poznata Grupa i da je Priznata Ketering Kompanija već počela sa pripremama. Bio sam zadivljen njihovom brzinom.

Ručak sa celom Porodicom je protekao u više nego zadovoljavajućoj atmosferi. Odavno nismo svi skupa seli da zajedno ručamo i bilo mi je drago da napokon jesmo. Pored Mene i Supruge, Sina i Kćerke, ručku su prisustvovali i Sinovljeva Devojka, Plavuša, i Kćerkin Prijatelj. Rekao sam Kćerci da ću već u ponedeljak naručiti automobil koji je tražila. Sin i Plavuša su očigledno bili u odličnim odnosima, i mislim da će to nekoga razočarati. Ipak, i ranije se dešavalo da Njegove Plavuše kratko traju i pored početne idile.

Supruga je bila i danas veoma prijatna prema meni i sve vreme mi se ulagivala i osmehivala. Jednom je za vreme ručka stavila ruku na moje koleno, a jednom je Nešto pokušala sa nogom. Moram priznati da mi prija Njena ponovna pažnja. Još od kako joj je Stara Prijateljica otkazala put na Tajland, sve mi je prisnija. Verovatno se razočarala u Staro Prijateljstvo.

Svi zajedno smo seli uveče da gledamo finale u kojima su Naši Mladi Fudbaleri igrali protiv Svojih Vršnjaka iz Jedne Nama Prijateljske Zemlje. Momci su odlično igrali i stvarno nisu imali sreće. Ponovo ponavljam da se nadam da me neće zvati na Slikanje.

2 thoughts on “Dan odmora sa Porodicom

  1. Jelena says:

    Razočarana??? Danas idila, sutra ne…verujem u sebe i radim na tome…tiha voda…

  2. pitchweis says:

    E, pa šta je bilo sa, mislim, uveče ono, kao seks i to, da li vunkcioneri imaju seks kada su slobodni?

Leave a Reply

