Rođendan

Dragi Moji Čitaoci, Građani i Poreski Obveznici,

Kao prvo, želeo bih da Vam se izvinim što nisam nekoliko dana ništa objavljivao. Takođe, želeo bih ovim putem da uvedem novu praksu u ovaj Moj Projekat Transparentnosti, jer će ubuduće biti objavljivano dva do tri unosa nedeljno. Pored toga, uskoro idem i na Letovanje sa Svojom Sekretaricom u Akapulko i na krstarenje obalom Kalifornije, pa će unosa biti i ređe, verovatno jednom nedeljno.

U nedelju su gosti počeli da pristižu u Moju Porodičnu Kuću oko 14 časova. Već oko 15 časova tu su bili sve sami Moji Prijatelji Funkcioneri Vladajućih stranka Srbije, Manjih Opozicionih stranaka Srbije, ali i Jedan Funkcioner Večito Opozicione stranke Srbije, koji je bio posebno radostan što je ovaj važan dan u mom životu mogao da podeli sa mnom; pored Kolega Funkcionera, bili su tu i Nadležni Ministri, Pomoćnici Nadležnih Ministara, Direktori Velikih Domaćih Giganata, Direktori Velikih Stranih Kompanija, Direktori Velikih Stranih Banaka, Domaći Privatni Preduzetnici, Kontraverzni Biznismeni (među kojima i ona dvojica koju sam upoznao u Generalskoj Kafani na Magistrali, prilikom obavljanja Patriotske Dužnosti), nekoliko Poznatih Glumaca i Glumica, kao i Naša Mega Popularna Pevačica, Tri Mega Popularna Pevača i još nekolicina Ljudi sa Estrade; Predsednik Vladajuće stranke Srbije bio je sprečen da prisustvuje, ali me je pozvao telefonom da mi poželi sve najlepše.

Jedna Naša Poznata Grupa je zabavljala goste na fantastičan način, a Priznata Ketering Kompanija je svoj posao obavila na najvišem mogućem nivou, da se ne postidi pred svojim Kolegama iz Nice, Monaka ili Sen Tropea. Pio se Najskuplji Šampanjac i Viski iz 1990. godine. Kako je vreme odmicalo, i raspoloženje je bilo sve veće i veće. Uskoro, Direktor Jednog Domaćeg Giganta se skinuo u donji veš i uz vesele povike svih gostiju uskočio u bazen. Mnogi su mu se pridružili. Jedan Visoki Funkcioner Manje Opozicione stranke Srbije se prisećao svog rođendana iz 1993. i rekao da je bio isti ovakav. I ja sam se setio tog rođendana, jer sam bio prisutan na njemu. Pevačica Jedne Naše Poznate Grupe je bila izvanrednih Svojstava što nije promaklo pažljivom oku Jednog Našeg Privatnog Preduzetnika koji ju je naterao da se oslobodi teškog bremena garderobe, na čemu mu je ona bila veoma zahvalna.

Direktor Jedne Velike Strane Banke je obletao Našu Mega Popularnu Pevačicu i nije mogao da skloni oči sa njenih Svojstava, oko kojih su se svi složili da su Iznimni, pa čak je i ona uz smeh rekla da je svesna svojih Svojstava, koji je čine Velikom Ženom. Ta Žena je veoma Poštena, jer je malo onih koje bi priznale Prisustvo Svojih Svojstava tako direktno. Supruga Direktora Jedne Velike Strane Kompanije se na zaprepašćenje Svog Supruga skinula u donji veš i uskočila u bazen sa Kolegama Svoga Supruga. Supruga Jednog Drugog Direktora Velike Strane Kompanije joj se pridružila, ali su druge uglavnom rezervisano posmatrale. Bilo je veoma smešno kada je jednoj od njih Prisustvo Grudnjaka došlo u Pitanje dok je izlazila iz bazena.

Moja Supruga je veći deo provela u razgovoru sa Nadležnim Ministrom i sa Njegovim Pomoćnikom. Bila je lepo obučena i moram priznati da nisam dugo video njena Temeljna Svojstva na taj način Izražena.

 

Oko 18 časova svi su bili sjajno raspoloženi i mnogi su se kupali, i niko više nije bio rezervisan. Primetio sam da su se mnogi Naši Poznati sa Estrade izgubili sa travnjaka u Nekom pravcu, i da su se tek posle četrdeset minuta vraćali. Verovatno su Razgledali Sobe.

Oko 21 časa ljudi su počeli da se razilaze i da mi se zahvaljuju na sjajnom provodu. Svi su bili veseli, radosni i nasmejanih lica su napuštali Moju Kuću. Bilo mi je veoma milo da vidim kako je nekima bilo toliko dobro da su ih Pripadnici Njihovog Obezbeđenja iznosili na ramenu ili pridržavajući za ruku vodili do Službenog Automobila.

Supruga je te noći bila veoma Svojstvena kada su svi otišli i ponovo me je iznenadila.

Poslednjih nekoliko dana sam iskoristio za veoma važna Državna Pitanja.

Naime, već u ponedeljak sam vodio ozbiljnu diskusiju o jednom važnom Pitanju koje potresa Našu Javnost. Nadležni Ministar me je uveravao da je Jedan Moj Prijatelj potpuno Čist i da ga nema u Jednoj Knjizi, i da mu prenesem da nema čega da se plaši. Tog jutra taj Moj Prijatelj, inače Bivši Funkcioner Manje Opozicione stranke Srbije, me je zvao i zamolio me da se Raspitam. Zamolio me je takođe da podsetim Nadležnog Ministra da on Zna nešto u vezi sa Onim i da se nada da će moći da odćuti. Nadležni Ministar je sa osmehom to primio i uverio me još jednom da je sve u redu.

Za Jednu Moju Prijateljicu Glumicu, koja je bila sprečena da prisustvuje Mom Rođendanu, sam se kod Drugog Nadležnog Ministra raspitao u vezi sa Jednim Poslom i on mi je obećao da će Videti.

Na Sednici Jednog Nezvaničnog Koordinacionog Odbora za Privatizaciju Jednog Domaćeg Giganta sam istakao da smatram da je nemoguće da Valjano odradim Posao koji mi je poveren ako ne budem imao Dobre Uslove. Napisao sam na papir cifru za koju smatram da će mi omogućiti to i Pomoćnici Jednog Našeg Prebogatog Biznismena su klimnuli glavama i time je ta priča bila završena. Kasnije sam u toku razgovora rekao da već dugo razmišljam da kupim kuću u Sen Moricu i da mislim da bih napokon mogao da ostvarim taj cilj. Takođe sam istakao da je Ponuda Jednog Našeg Prebogatog Biznismena za Kupovinu Jednog Domaćeg Giganta ubedljivo najbolja.

Danas me je Moj Prijatelj Bivši Funkcioner Manje Opozicione stranke Srbije ponovo zvao da me pita u vezi Jedne Sinoćnje Emisije, u kojoj se spominje njegovo Ime. Bio je veoma besan, ali sam mu ponovio ono što mi je Nadležni Ministar saopštio.

Na poziv za Slikanje povodom povratka Naših Srebrnih Mladih Fudbalera morao sam da odgovorim negativno, jer nisam zbog Toga pomogao i koordinisao. Pored toga, tada sam imao Hitan Sastanak sa Visokim Funkcionerom Vladajuće stranke Srbije u vezi sa Jednim Velikim Problemom, te ni da sam hteo nisam mogao.

8 thoughts on “Rođendan

  1. exdedamraz says:

    SREĆAN ROĐENDAAAAAAAAAAAAAAN !!!!!!!!

    СРЕЋАН РОЂЕНДААААААААААААААН !!!!!!!!

  2. Funkcioner says:

    Velika hvala, Mladi Gospodine, velika Vam hvala.
    Sve Vam za rukom polazilo.

  3. Dadche says:

    Isposhtuj suprugu! Iznenadi ti nju….

  4. exdedamraz says:

    Čuj Mladi . . . , možda za penziju , . . . , nego zaboravih da Vam poželim ,…, … SVAKA VAM DALA, I CRNA I PLAVA !!!
    ŽIVELI PORESKI OBVEZNICI NA ČELU SA VISOKIM FUNKCIONERIMA !!!

  5. Natalija says:

    Ne bih da budem paranoichna ali….Zashto je Tvoja Supruga veći deo provela u razgovoru sa Nadležnim Ministrom i sa Njegovim Pomoćnikom???

    ti si bash neki dobar funkcioner kad zovesh i pomocnike!!!

  6. Funkcioner says:

    Vi, Gospodjice, bas i ne znate da biti Pomocnik Nadleznog Ministra nije mala stvar.
    A Moja Supruga ima svakoga prava da razgovara sa bilo kim.

  7. saban011 says:

    Срећан рођендан.

  8. Funkcioner says:

    Hvala Vam, Mladi Gospodine!

Leave a Reply

