Nagrada za iskazani Patriotizam

Moj Tast, koji je inače veoma Moćan Čovek u Privatnom Biznisu, pozvao me je sredinom protekle sedmice na ručak kako bi sa mnom porazgovarao jednom veoma bitnom Projektu, meni odavno poznatom, ali u koga do sada nisam bio uključen ni na jedan način.

Već odavno mi je poznato da Moj Tast i Jedan Visoki Funkcioner Vladajuće stranke Srbije koji je u međuvremenu postao Nadležni Ministar, imaju zajednički Poduhvat, izrazito Patriotskih Svojstava. Naime, nakon što je Jedan Visoki Funkcioner Vladajuće stranke Srbije mnogim ljudima Pomogao da dođu do svojih Lokala u Jednoj Beogradskoj Opštini, i nakon što su ga oni nagradili zbog toga, mada on na tome nije insistirao, predložio je Mom Tastu da njih dvojica pomognu Predsedniku da bolje obavlja Državne Poslove i da bolje radi za Narod tako što će izgraditi Novi Dom za Njega i Njegovu Porodicu. Predsednik im je bio veoma zahvalan. Tekovine te Zahvalnosti su takve da je Jedan Visoki Funkcioner Vladajuće stranke Srbije došao na Poziciju Nadležnog Ministra, kako i dolikuje nekome ko zarad Države i dobra Građana troši svoj sopstveni novac, a Moj Tast je Povezan sa Jednim Domaćim Gigantom, pošto je Preduzeće Mog Tasta bilo više nego neophodno za Transformaciju Istog.

Pošto sam Ja Ličnost koja je veoma voljena od strane Ličnosti Mog Tasta, On je rešio da određene Tekovine Njegovog Delovanja dođu i do mene. Nakon što se prethodno dogovorio sa Nadležnim Gradskim Sekretarom, predložio mi je da budem Instaliran u Upravni Odbor jednog Gradskog Komunalnog Preduzeća, veoma malom po broju zaposlenih ali veoma bitnom po Funkciji koju obavlja, pošto se brine o Jednom Gradskom Zemljištu. Veoma je važno da u tom Preduzeću budu Ljudi od Časti i Poštenja, pošto se veliki novac okreće tu i ne bi bilo pametno postavljati Ljude bez Integriteta. To je i bio jedan od argumenata Mog Tasta, koji je prihvaćen, baš zato što sam Ja poznat po tome da sve radim Pošteno.

Zahvalio sam mu se što se o meni brine i što se za mene zauzima, i prihvatio Ponudu. Bilo mi je milo srcu videti kako postoje Ljudi koji cene moj Doprinos Strateškim Integracijama. Pored toga, u Jednom Neformalnom Razgovoru sa Jednim Visokim Funkcionerom Vladajuće stranke Srbije koji takođe obavlja i Funkciju Nadležnog Ministra, Moj Tast je predložio Moju Ličnost za Novog Nadležnog Gradskog Sekretara, i neformalno, to je već prihvaćeno.

Zatim smo pričali o Privatnim Temama. On je izrazio oduševljenje Mojom Ličnošću zbog Vernosti koju sam pokazao tokom braka sa Njegovom Kćerkom i izrekao mi svoju želju da, kada se uskoro bude povukao u penziju, Ja budem taj koji će preuzeti Rukovođenje Preduzećem, na Ovaj  ili Onaj način, a kada ode na Onaj Svet, Moja Ličnost postane vlasnikom Istog. Bilo mi je veoma drago što je od strane Njegove Ličnosti došlo ovo ogromno Lično Priznanje.

 

Pre dva dana, Jedan Moj Prijatelj me je pozvao jer njegov Sin ima određene Probleme oko upisa u Školu. Zaista mi se učinilo nepravedno da jedan takav Pametni Dečko ne može da se upiše u Jednu Priznatu Gimnaziju samo zato što se malo previše uplašio na Prijemnom Ispitu, pa sam odlučio da pomognem odlaskom kod Nadležnog Ministra koji je potvrdio da je to zaista nepravedno. Na moje oči, pozvao je Direktora Te Iste Priznate Gimnazija i zamolio ga da nepravdu Ispravi.

Bio sam srećan što Sistem funkcioniše i što je Sistem pun Pravednosti. Ne samo što je Moja Ličnost veoma obilno nagrađena za sve što je učinila za Poreske Obveznike i Građane te Omladinu, već je i Jedan Dečko spašen od propasti.

2 thoughts on “Nagrada za iskazani Patriotizam

  1. […] ovoj Namučenoj Zemlji – Sposobni Ljudi. Kada sam tim povežemo činjenicu da on sa Mojim Tastom, kao što već znate, pomaže izgradnju Nove Kuće u Jednom Beogradskom Naselju za Našeg Predsednika i to samo zbog […]

  2. […] nevolje će se verovatno nastaviti. Na primer, dok su moj proizvod bili najlonski novčanici, moj biznis je trpeo jer u duhovnom smislu nisam bio usklađen sa svojim proizvodom – moja prava misija […]

Leave a Reply

