Odmor i problemi sa blogom posle povratka

Dragi moji Građani i Građanke, a svi skupa Poreski Obveznici,

Potencijalne Sekretarice i Potencijalni Prijatelji,

Najpre, želeo bih Vam se od sveg srca izviniti što nisam toliko dugo ništa napisao. Kao što i znate, prilikom mog poslednjeg obraćanja javnosti izneo sam podatak da sa sobom nisam poneo laptop, što se desilo slučajno i nenamerno. Zbog toga sam bio onemogućen da Vam pišem. Ne bi to bio nerešiv zadatak da sam kao saputnicu imao normalnu osobu. Ispostavilo se, a da ja to nikako nisam mogao da predvidim posle nekoliko Razgovora u mojoj hotelskoj sobi ili na Službenom Putu, da je Moja Sekretarica jedna prilično Neuravnotežena i Nestabilna Osoba sa poremećajem koji bi se mogao nazvati Velikosestrinski. U više navrata, kada bi u nekoj luci uspeo da se oslobodim njenog neprestanog praćenja svake moje radnje, i kada bih u nekom internet kafeu počinjao da Vam pišem, ona bi upadala i pravila scenu, što je izazivalo veoma glasan smeh prisutnih i glasne povike „esta loca“, ili tako nešto (bili smo u Meksiku, a i Kalifornija je prepuna Meksikanaca). Bilo mi je veoma neprijatno u tim trenucima, kao što možete i da pretpostavite.

Shvatate da sam morao nešto da preduzmem. Bilo je samo pitanje trenutka kada ću pući, a dugo je trajalo samo zato što je imala dobro Poznavanje Jezika. Elem, jednoga dana, dok je počinjala da se gubi u svom mladalačkom zanosu tvrdeći da sam je poveo samo zbog toga (Poznavanja Jezika), ja sam udario šakom o sto, ako pod stolom podrazumevamo njenu pametnu glavicu. Mnogo me je iznervirala svojim ponašanjem, odjednom je poželela da bude glavna. Da li su joj isparenja, ili slana voda Pacifika, udarila u glavu, ili je nešto drugo u pitanju, ne znam, ali znam da mi se nikada ništa slično nije desilo.

Znao sam da sam trebao da povedem Moju Prijateljicu Glumicu, koja mi se tako Pristojno Nudila. Sledeći put ću biti pametniji.

Što se tiče samog odmora, on je bio lud i nezaboravan posle toga, jer je Moja Sekretarica potpuno skapirala moje Argumente, koji su bili neoborivi. Shvatila je gde je grešila. Posle smo naišli na još neke Poznanike i Poznanice iz Srbije, te se Provod proširio u Tom Smeru.

Problemi su nastali u povratku. Naime, kada smo se vratili, saznao sam da su Pojedini Krugovi oštro lobirali protiv mog Projekta kod Predsednika Vladajuće stranke Srbije, te je došao u pitanje sam opstanak mog webloga, odnosno Projekta Transparentnosti. Posle teških višenedeljnih pregovora u kojima smo Moji Protivnici i Ja naizmenično osvajali Srce Predsednika, Moja Ličnost je osvojila kompletnu pobedu. Naime, kompromis se sastoji u tome da ih neću spominjati poimence iz osvete (a ja ionako ne spominjem nikoga poimence radi Privatnosti tih Ličnosti) i da ću se uzdržati od pisanja šta se dešavalo sve na putovanju, pošto pojedini imaju i Lične Razloge, o kojima sada ne bih mogao, zbog samog Dogovora. Samo i samo zbog toga, ovog puta neću moći da pričam o tome: razumeće te da je sada najvažnije da smo sačuvali ovaj Plemeniti Projekt od propasti.

Do sledećeg obraćanja javnosti, što će biti od sada ponovo redovno, kao i što smo se dogovorili, barem jednom sedmično,

Puno Vas pozdravlja i voli Vaša i Moja Ličnost.

4 thoughts on “Odmor i problemi sa blogom posle povratka

  1. Jelena says:

    Drago mi je da ste se vratili. I mi Poreski Obveznici smo odmarali letos, pa nismo osetili Vaše odsustvo. Ipak, drago nam je da ste nastavili sa obraćanjem nama…Vašim vernima…
    Veliki pozdrav!

    J.

  2. Sad kad se Vi raspišete ima da crknu dušmani – vala i treba! Dobro je što ste se na blog vratili na vreme da zajedno spašavamo Kosovo, tih prijesvetih i neotuđivih 15 procenata premile nam i predobre Države srbije

  3. mikosava says:

    Mnogopoštovani Funkcioneru,
    u potpunosti mogu da razumem da ste imali problema sa vašom Sekretaricom, ali verujte, vaše prevashodstvo je ipak donelo pravu odluku jer nije povelo Glumicu! Ta mala bića- tako umiljata i umišljeno uzvišena su nekada zaista nepodnošljiva i nikako nisu za ovakvu vrstu odmora, njihova obimna ekscentričnost se u takvim prilikama još uveća i ne da disati…ne verujem da bi vam prijalo da pravite majmuna od sebe samo da bi ona u svakom trenutku od strane svakog prolaznika bila primećena…
    Glas naroda!

  4. […] to vreme, dok se Moj Otac brinuo za Studente, neko mu je radio o Glavi. Slično Mom Iskustvu, i on se suočio sa onima koji su želeli da mu zabiju nož u leđa Bez Ikakvog Razloga. Jedan […]

Leave a Reply

