Rasplet Antiblog Kampanje i konkurs za Novu Sekretaricu

Dragi Moji Poreski Obveznici i još Draže Poreske Obveznice te Potencijalne Sekretarice i Saradnice,

Prošlog puta ste konačno spoznali razlog zbog koga Vam se nisam tako dugo javljao. Neki su rekli da je tako možda i bolje, jer je bilo leto pa ljudi ne bi svi bili u toku, ali Moja Ličnost sada neće u to ulaziti.

Dakle, nakon što ste saznali da sam imao Velikih Problema po povratku u Beograd, sada imam još vesti sa tim u vezi. Nož u leđa su mi, dok sam bio u inostranstvu, zabili Kolege Funkcioneri od kojih to nikada ne bih očekivao. Zato sam odlučio da uzvratim, naravno, na Pošten i Fer način, bez noža u leđa. Dok sam Vam pisao prethodni unos već sam krenuo u tu kampanju, tajno, pa zbog toga i nisam mogao da Vam kažem kako Protivnici Moje Ličnosti ne bi uzvratili kontra-napadom (a to se redovno dešava za vreme Preventivnih Napada; da, i Moja Ličnost gleda te emisije na Jednoj Poznatoj Svetskoj Televiziji – svi Političari gledaju tu Televiziju).

Naime, tada nisam mogao da Vam kažem čak ni u naznakama šta se sprema, ali sada je već drugačije. Posle duge i iscrpne kampanje u Mojoj Beskompromisnoj Borbi za Pravdu, ostvario sam briljantnu pobedu. Dotična Gospoda su izgubila Naklonost Vrha Stranke i sada su u Nemilosti. Šta to konkretno znači ne mogu da Vam otkrivam, jer iako je ovo Projekt Transparentnosti, podržan nezvanično od mnogih Vladinih i Ne-Vladinih Organizacija, i dalje postoji nešto što bi se moglo nazvati Tajnost Stranke oko Unutarstranačkog Funkcionisanja.

Kao posledica Ružnog Ponašanja na Odmoru, Moja Sekretarica je dobila otkaz, tako da sam sada u potrazi za Novom. Molim zainteresovane Ženske Ličnosti da me kontaktiraju, kako bi Porazgovarali o Uslovima i Modalitetima Zaposlenja. Molim ih takođe da to urade putem komentara, ovde, na blogu, kako bi time dali i svoj Lični doprinos ovom Projektu. Cilj je da Javnost bude sa svime Upoznata.

Moj Sin i Kćer su uspešno upisali Elitne Privatne Fakultete, i radosno čekaju početak studija. Kćerka je proslavila svoj rođendan sa svojim društvom u Poznatom Beogradskom Klubu, čim su se svi njeni vratili sa Letovanja. Pokazivala mi je slike. Zaprepastio sam se koliko su neke od Njenih Drugarica prepune raznolikih Svojstava. Neke su čak upisale fakultet sa njom.

9 thoughts on “Rasplet Antiblog Kampanje i konkurs za Novu Sekretaricu

  1. Jelena says:

    Poštovani,
    odličila sam da se javim na konkurs jer verujem u sebe i svoje jedinstvene kvalitete. Na stranu to što sam pobrala simpatije vašeg šarmantnotg sina u jednom Poznatom Beogradskom Klubu, ipak mislim da ćete biti objektivni i izabrati pravu. Ja se toplo preporučujem i nadam najboljem ishodu ovog konkursa…
    Hvala!

    Jelena

  2. duca says:

    Postovani,
    Posto nisam zenska osoba nadam se da Vasoj zeni treba poslovni sekretar da brine o Vasim poslovima, dok Vi budete na vaznim poslovnim putevima.

    Moj CV je u nastavku

    Lep, mlad, pameta, obrazovan

    P.S. samo ozbiljne ponude, STOP sms i cimanje

  3. Luka says:

    poostovani , moja A.D. company , napusta klasican nacin poslovanja i otvara virtual office.
    pojavio se visak radne snage sto je slucaj i sa nasim dobrim poslovnim sekretarom. mozda je zgodan momenat za transfer na obostrano zadovoljstvo.
    njen CV nije opsezan a po potrebi moze da se nakiti.
    uzrasta je 25 years (radnog staza)
    -nije plava kao Svedjanka
    -nije lepa kao Venecuelanka
    -nije vatrena kao Spanjolka
    -al’ zato pusi k’o Turcin
    trenutno je na tenderu ako ste zainteresovani imate prednost.

  4. Zmajcek says:

    Nisam zensko ali mo dobro stoje minicii😛

  5. suzana says:

    e pa dragi moj Funkcioneru,
    da si toliko bez krupula nisam se nadala.
    da za svoj otkaz saznam ovako preko radija i televizije!
    dragi moj direktore, ja da sam zla ko sto nisam, ja bih sve vashe tajne mogla lako protiv vas da ustrojim. al necu.
    nikada nećete saznati koliko je kgbovaca kod mene dolazilo da se interesuje gde ste,
    a ja ih primim ko rodjene a vash obraz ostavim neukaljanim. ali vi za to niste znali! niste ni mogli znati jer je tako bilo bolje za vase zdravlje o kom sam se starala vise nego sto ce iko ikada. i zenu sam vam teshila i deci domace zadatke radila dok ste vi po ruckovima bahanalisali sa prijateljima i drugim vlasnicima.
    to sto ste mi povremeno paznju poklanjali to je bilo vise zato sto vas je zena seksualno odbijala, a ja, luda, verovala da ce jednom doci mojih pet minuta.
    to sto sam cutala i bila strpljiva, sad vidim, nije bila velichina vec slabost sopstvena. ali neka, mozda je tako i bolje.
    sad bar znam na cemu sam. sad znam da sam sama a da si ti moj neuspeli pokusaj normalnog zivota.
    moracu da se dokvalifikujem za turistichke vodiche, zauvek da nestanem u neke lepse i toplije krajeve. to je jednio sto mi je od tebe ostalo.
    zbogom ostaj i neka ti je prosto.

  6. Funkcioner says:

    Vaša svesna hotimična namera da obmanete Javnost nije uspela – sasvim je jasno da Vi niste Moja Bivša Sekretarica, jer pre svega, ona se nije zvala Suzana, a drugo, moja Deca nikad nisu radila Domaće Zadatke – nisu morala, Učitelji, Nastavnici i Profesori su ih uvek radili za Njih. Što se tiče tešenja Moje Supruge, ona ima Stare Prijatelje i Prijateljice za to.
    Međutim, hvala Vam ipak, neću Vas tužiti za ovaj ispad, vidi se da ste Draga i Mila Osoba.
    Još uvek vagam i još uvek čekam rešenje Konkursa.

  7. Jelena says:

    Uh, ala sam nestrpljiva…nadam se da ću ja, baš ja…niko drugi do ja…biti Vaša nova Sekretarica…

  8. suzana says:

    tja, sad me više i ne poznajete.
    e to je stvarno bruka.

    a recite koja vam je bivša sekretarica onda ako to nisam ja?

  9. Funkcioner says:

    Pa Bivša Sekretarica…

Leave a Reply

