Nastavak Antiblog Kampanje u drugom obliku i rešenje Konkursa za Novu Sekretaricu

Poštovani Posetioci, Građani i Poreski Obveznici,

U Javnosti su se pojavile određene insinuacije da sam Ja zapravo Bot Nadležnog Ministarstva te da sam Projekat dotičnog u cilju dodatne popularizacije Zakona o Dostupnosti Informacija. S tim u vezi, sa svih krajeva Zemlje i Sveta stigla su u moje e-sanduče pisma u kojima se postavlja ovo pitanje.

Ovom prilikom želim odlučno da demantujem ovakve dezinformacije. Naime, Ja sam stvarna Ličnost, a ovaj Projekat je lično moja želja da doprinosem popularizaciji pomenutog Zakona. U tome imam veliku podršku Predsednika, kako se ispostavilo, ali na kraju se sve svodi na moju Dobru Volju.

Pre nekoliko dana sam vodio jedan Ozbiljan Razgovor na temu Novih Izbora sa Jednim Funkcionerom Druge Vladajuće stranke Srbije, i on me je upozorio da bi, zarad Dobra naših Stranaka pa samim tim i Države, morali sve snage da iskoristimo da se izbori održe pre Rešenja Jednog Statusa. Istaknuto je u tom Bilateralnom Nezvaničnom Sastanku Dva Funkcionera Dve Vladajuće stranke Srbije da je od presudne važnosti da se nastavi Putem Strateških Integracija. Pokazao mi je slike svog Novog Broda na Dunavu i pozvao me da ovih dana iskoristimo ovo lepo vreme i da se provozamo. Kazao mi je da je njegova Stranka uvek cenila moj doprinos Strateškim Integracijama, „ako razumem šta hoće da kaže“. Shvakako da razumem, odgovorio sam, i zahvalno mu Stegao Ruku. Na um mi je palo da meni upravo Jahta nedostaje, pa sam rešio da Rešim to pitanje.

Što se tiče Konkursa za Novu Sekretaricu, primećeno je da je najviše prijavljenih Osoba za ovo Radno Mesto koje je tradicionalno žensko, zapravo – muškaraca. Po svemu sudeći, izgleda da su Muškarci znatno pomamniji na Dobru Zaradu praćenu Posebnim Službenim Aktivnostima za Dobrobit Države, nego što su to Žene. Ovaj interesantni fenomen je zainteresovao pojedine Aktiviste Određenih Organizacija koje su se odmah dale na posao kako bi Ovaj Fenomen bolje Istražili.

Pošto taj vid Aktivnosti nije podržan od strane Vladajuće stranke Srbije, ja ne mogu podržati Dotične. Stoga sam za mesto Nove Sekretarice koja će naslediti Neurotičnu Sekretaricu izabrao već od ranije nam poznatu Žensku Osobu izrazitih Elementarnih Svojstava, Poznanicu Moga Sina. Koliko zaravo držim do Transparentnosti vidi se i po tome što je Ona ovo saznala upravo ovim putem.

Veliki pozdrav svim Mojim Pre-dragim Poreskim Obveznicima, kako Muškim tako i Ženskim.

2 thoughts on “Nastavak Antiblog Kampanje u drugom obliku i rešenje Konkursa za Novu Sekretaricu

  1. Jelena says:

    Postovani poreski obveznici, samo da se predstavim…ja sam ta novoizabrana. Drago mi je!
    J.

  2. I ti đevojko – Pamet u glavu i da vodiš računa što, koliko i kako činiš. Sve po onoj narodnoj – “Kud Naš Premili i Predragi okom a ti skokom” ili kako već Situacija i Interes Države i Poreskih Obveznika bude nalagao.

Leave a Reply

