Jahta, sednica Odbora i Supruga Jednog Funkcionera Vladajuće stranke Srbije

Dragi Moji Poreski Obveznici i Predrage Poreske Obveznice,

Boraveći početkom nedelje na Rečnoj Jahti Jednog Funkcionera Druge Vladajuće stranke Srbije, sa Svojom Novom Sekretaricom, shvatio sam da i život nas Stranačkih Funkcionera i Državnih Službenika može biti prijatan. Vreme je bilo divno i ceo dan je protekao u Lepoj Atmosferi. Malo Bolje smo se Upoznali sa Mojom Novom Sekretaricom, i Moja Ličnost i Ličnost Mog Kolege, i shvatam da sam napravio pravi izbor. Moja Supruga ju je nazvala Namiguša, pošto je Moj Sin ispričao kako su se prvi put upoznali, ali ne treba da se obazirete na to, pošto je i Moja Majka takođe Moju Supruga nazivala Namigušom.

Nedavno sam pročitao da je Jedan Veliki Šmeker i Dasa, inače Zvezda Najvećeg Rijaliti Šoua, Voditelj Na Jednoj Velikoj Domaćoj Televiziji, bio u Nekoj Diskoteci u prisustvu Izvesne Plavuše. Moram da negiram insinuacije koje su se potom pojavile, kako je to navodno ista ona Plavuša koju je jedno vreme Upoznavao Moj Sin. To nije Ona, i On me je zamolio da negiram pisanja u Tabloidnoj Štampi povodom toga, ali mi je takođe rekao da napišem da je i nju svojevremeno Upoznao.

Sredinom nedelje ponovo se okupio Jedan Nezvanični Koordinacioni Odbor za Privatizaciju Jednog Domaćeg Giganta. Na sednici su prisustvovali sve sami Domaćini i Pošteni Pregaoci koji su izrekli zahvalnost Poverenicima Jednog Našeg Prebogatog Biznismena za divan letnji odmor koji su proveli širom sveta samo zahvaljujući Retkoj Dobroti i Širokogrudosti i Poštenju njihovog Gazde. Istaknuto je da će se na sledećem sastanku diskutovati o daljem toku Privatizacije i da će Javnost o svemu biti obaveštena, izuzev o Stvarima koje bi ugrozile sam tok Privatizacije, a da je sada najbolje da se svi Povučemo u Funkcionersku Kafanu gde ćemo proslaviti ponovno viđenje.

Pomalo opijen od tog Slavlja i veselog raspoloženja, željan da učinim Neko Dobro Delo, zvao sam svoju Novu Sekretaricu i predložio joj da joj Pokažem Svoj Apartman u Jednom Poznatom Beogradskom Hotelu, što je Ona i prihvatila.

Juče sam sreo Jednu Poznanicu, Suprugu Jednog Funkcionera Vladajuće stranke Srbije, koju sam takođe sreo u Akapulku i sa kojom sam se (nakon što sam lupio Šakom o Sto Mojoj Tadašnjoj Sekretarici) Pristojno Provodio. Sada mogu da Vam odam tajnu: Dotični Kolega Funkcioner je za to saznao putem Izvesnih Kanala i odlučio da se sveti. Nije mi poznato šta je Njegova Supruga tražila sama čak u Prekookeanskoj Stranoj Zemlji, ali znam da je bila veoma Pristojna i da smo se Razumeli i da smo se Podrobno Upoznali. Divna Jedna Žena i Verna Supruga koja ne zaslužuje onakvog Dripca za Supruga. Rekla mi je da planira da se razvede i pozvala me je na Piće u svoj stan u Centru Beograda, koji je nasledila od oca i koji je samo njen. Zaista, Divna Žena.

Leave a Reply

