Na Tajnoj Lokaciji sa Lokalnim Liderima

Najdraži Moji i Još Draže Moje,

Bila je ovo teška nedelja, ova koja je iza nas. Kao što sam i najavio u prethodnom unosu, krajem prošle nedelje Moja Nova Sekretarica i Moja Ličnost je stigla na Tajnu Lokaciju i odmah smo se bacili na Posao. U pojedinim trenucima sam mislio da neću moći još dugo da izdržim, da ću pre vremena skončati Posao, ali me je Moja Nova Sekretarica bodrila i vikala da moram da nastavim i da ne smem da stanem. Krupne graške znoja sam brisao sa čela dok sam obavljao Posao za Vas, Drage Moje Poreske Obveznike.

O čemu se zapravo radi. Pokazalo se da Lokalni Lideri Stranke nisu još uvek sve ponajbolje savladali i da se još uvek Žive u Prošlosti, što je za nas bilo poražavajuće. Na primer, na naše insistiranje da novcem od lokalnih stranačkih članarina platimo naš grupni ručak u Jednom Luksuznom Lokalnom Restoranu, oni su su rekli da to nije Pošteno prema ostalim članovima. Trebalo mi je dosta vremena da im objasnim da je to potpuno Normalno, da je to sve za Dobro Države, da mi radimo za Građane i da je ovo samo deo Posla. Pokazalo se, dakle, da su njihova moralna shvatanja Zastarela i da na njima mora još da se Radi.

Jedan Lokalni Funkcioner je ipak malo bolje shvatao nego ostali. Gotovo čim smo došli, prišao mi je sa jednim svojim Projektom koji sam ja svesrdno podržao, pošto je podrazumevao da se u njegovom izvršenju angažuje Preduzeće koje je u vlasništvu Brata Tog Lokalnog Funkcionera. Ja volim kad se porodica drži zajedno i bilo mi je veoma milo kada sam video da Čestitih Porodičnih Ljudi ima i ovde. Verovatno je da mi je, pored Podrške Moje Nove Sekretarice, Ovaj Čovek dao svojim Primerom snagu da završim Posao koji mi je poveren.

Što se tiče samih uputstava Predsednika Stranke, to sam obavio besprekorno, pojednostavivši do kraja ono što mi je dato u zadatak. Moja Nova Sekretarica i Ja smo se odmarali u utorak, prepuštajući se dražima Mira Unutrašnjosti Zemlje.

Bila je sreda kada smo se vratili sa Službenog Puta.

Kod kuće je sve bilo u najboljem redu. Moju Kćer su posetile neke Svojstvene Nove Koleginice sa Fakulteta, koje su prema meni bile veoma Prijatne. Ipak ima nade za ovu Omladinu. Najzad, za nju Mi i radimo. Prema tome, jednoj od njih sam obećao Praksu, čim bude spremna. Bila je veoma srećna zbog te Nove Perspektive u svom životu.

Takođe, video sam da među Vama nema mnogo onih koji su razmišljali o Pitanju koje mi je postavio Sinovljev Drug u vezi sa istovetnošću ovog Mog Projekta i Rijaliti Šoua. Jedna Televizijska Kuća mi se, međutim, obratila sa zahtevom za Dobijanje Licence. Ništa još nisam odlučio jer moram da se dogovorim i sa Predsednikom, ali Vi ćete biti prvi obavešteni.  

Leave a Reply

