Novi Termin za Novi Milenijum

Mnogopoštovani Moji Čitaoci,

U proteklih nedelju dana primio sam više Priznanja. Za početak, neko od Vas je Moj Projekat Transparentnosti prijavio na Jedan Takmičarski Festival na kome, kada kroz nekoliko dana počne glasanje, očekujem Vašu Podršku.

Pre četiri dana održali smo sednicu Jednog Nezvaničnog Inter-Partijskog Odbora gde smo doneli Važnu Odluku koja se tiče Formalno/Neformalnog vokabulara unutar Inter-Partijskih Odbora. Na moj predlog, uveli smo Novi Termin koji će se u budućnosti možda proširiti i na Medije, a koji će svakako obeležiti Novi Milenijum. Nakon što smo (Vi i Moja Ličnost) Apsolvirali da je Interes Vladajućih stranaka Srbije takođe i Interes Države te da su te dve stvari doslovno rečeno Jedno te Isto, shvatio sam da se javila potreba za jednom reči koja će objediniti i vernost i Partiji i Državi kao i delovanje i za Jedno i za Drugo: tako sam shvatio da je prava reč – PaRTiotizam.

Već istog popodneva smo Moja Ličnost i Jedan Kolega Funkcioner ručali kod Potpredsednika Vladajuće stranke Srbije koji je bio veoma zadovoljan Novonastalom Situacijom koja može povećati razumevanje za Ono Što Mi Radimo. Istaknuto je i Podvučeno da Nama nije nimalo stalo do priznanja već da samo želimo da obezbedimo nesmetani Napredak na Putu Strateških Integracija koje bi bili ugrožene u slučaju da nerazumevanje Našeg Doprinosa Boljitku dovede do Opasnih Promena koje će Destabilizovati Državu i Celi Region. Kada sam se sutradan sa Jednim Visokim Funkcionerom Druge Vladajuće stranke Srbije našao u Četiri Oka, kafiću sa čijim ste postojanjem već upoznati, uvideo sam da se u Funkcionerskim Krugovima ovaj izraz već Odomaćio te da je to Nova Najpopularnija Reč. Proglašen sam za Partiotu Godine, iako je još dosta ostalo do kraja iste.

Takođe, na Svečanom Otvaranju Jednog Mega-Mega Objekta stiglo mi je još jedno veliko Priznanje. Jedan Domaći Mega-Mega Privrednik (koji takođe zbog dobrobiti Svojih Potrošača Pomaže Moju Stranku) mi je rekao bi Narod cveće bacao svaki put kada prođem ulicom kada bi znao koliko se Moja Ličnost trudi za Njihovo Dobro, ali pošto Narod nije sa tim upoznat baš Najbolje onda On mora da mi se zahvali u ime Naroda. Zbog toga, poštujući Moju Skromnu Prirodu, daleko od Radoznalih Očiju podario mi je Aktovku Otežalu od Zahvalnosti. Bio sam veoma srećan što se još neko odlučio da prizna Moj Trud.

U razgovoru je posebno istakao ovaj Moj Projekat Transparentnosti. Kazao mi je da je Neobično Važno približiti se Narodu kako bi Narod shvatio da se mi ne bavimo Malverzacijama već isključivo Poštenom Delatnošću. Složio sam se sa njim u svim crtama i naglasio Moju Spremnost da dam Svoj Maksimum kako bi Dovršili Započeti Posao i priveli kraju Strateške Integracije. On je Moju Ličnost potapšao po ramenu i veselo nazvao Pravim Partiotom, a Ja Njegovu Alfom i Omegom Domaćeg Biznisa.

2 thoughts on “Novi Termin za Novi Milenijum

  1. Eto, mogu Vam reći da kao Član Žirija za pomenuto Takmičenje, imaćete Moj Glas za Vaš nadasve interesantan blog.

    Eto, ne poznajem Vas, nemam nikakve formalno/neformalne veze sa Vama (sam što sam vas pitao da održite predavanje o Vašem Projektu za Moje Studente), i smatram da Javnost treba da zna za postojanje ovog sajta.

  2. Funkcioner says:

    Visokoštovani Člane Žirija,

    Zadivljen sam Vašim Intuitivnim Sposobnostima koja Vam omogućavaju da prepoznate stvar od Najvišeg Državnog Značaja i da je pomognete.

    Slažem se da Javnost treba da zna za postojanje Mog Projekta Transparentnosti kako bi se ispunio Naš Veliki Cilj – Demistifikacija Vlasti i upoznavanje Građana sa nivoom Truda nas Funkcionera za Njihovo Dobro.

    Hvala na Podršci koju Nam (Mojoj Ličnosti i Čitaocima Web Dnevnika) pružate. Građani, koji će Jedini imati Korist od uspeha ovog Projekta, Vam to nikada neće Zaboraviti.

Leave a Reply

