Funkcioniši Lokalno – Misli Globalno

Dragi Moji Sigurni Glasovi te Aktivno/Pasivni Čitaoci,

Kao što sam Vam najavio, počelo je Izvesno Takmičenje gde možete dati Svoj Glas Mojoj Ličnosti tako što ćete glasati za Moj Projekat Transparentnosti. Prilično je jednostavno: dovoljno je da izabere Korisničko Ime i da ostavite svoju E-mail Adresu i potvrda sa šifrom će Vam stići u Elektronsko Sanduče. Tada jednostavno odete na Ovu Adresu, pronađete me u sredini strane i glasate za Moj Blog klikom na dugme Glasaj. Unapred se zahvaljujem na izdvojenom vremenu kojim ćete dati svoj Nemerljivi Doprinos Demistifikaciji Sistema Vlasti.

U subotu me je putem Najmodernijeg Oblika Komunikacije pozvao Jedan Moj Štićenik koji obavlja funkciju Jednog Sekretara Jednog Lokalnog Stranačkog Odbora, a koga sam Vam nedavno spominjao. Želeo je Moju Podršku za Jedan Svoj Projekat koji je smislio kako bi u Svom Lokalu stavio do znanja Glasačima koliku neizmernu Ljubav cela Lokalna Samouprava gaji prema njima – a to će najbolje pokazati Velika Obnova Lokalne Zajednice, koju je imao u planu. Odmah sam shvatio svu prodornu važnost ove ideje: kako se neumitno približavaju Lokalni Izbori od Najvećeg je Državnog Značaja upoznati Građane sa Našom Borbom za Njihovo Dobro kako bi se ispunio zadatak Predsednika – ne dozvoliti da se ugroze Strateške Integracije.

Rado sam mu se stavio na raspolaganje. S obzirom da je u Formalno/Neformalnim Partijskim Krugovima poznato da je Moj Štićenik upravo moj štićenik, nije mi bilo teško da ubedim Nadležnog Ministra u Važnost finansiranja ovog Projekta. Objasnio sam u čemu je problem: pošto je Lokalni Budžet tanak Projekat Mog Štićenika ne može biti iz njega finansiran u celini – on će delom biti, ali ipak je potrebna Pomoć Nadležnog Ministarstva. Predan Svom Poslu i Pun Naklonosti prema Poreskim Obveznicima, Nadležni je Ministar odrešio kesu istog momenta i iz Državne Kase, to jest – iz Svog Džepa, Mog Štićenika darovao Značajnom Sumom.

Kada sam ga obavestio, Moj Štićenik mi je bio veoma zahvalan. Odmah me je upoznao sa nekim Detaljima Projekta. Jedan Njegov Prijatelj, vlasnik Jednog Dobrostojećeg Preduzeća, ponudio se da pomogne u Projektu tako što će za Neznatnu Nadoknadu odraditi Lavovski Deo Posla.

Sutradan se Moj Štićenik pojavio sa skupocenom tabakerom od slonovače, poklonom Jednog Njegovog Prijatelja zbog učinjene Usluge, koju sam, pošto nisam Pušač (tek ponekad zapalim), predao u ruke Svoje Supruge koja je Iskusna Pušačica.

5 thoughts on “Funkcioniši Lokalno – Misli Globalno

  1. Starsaya says:

    Izvrsila sam svoju gradjansku duznost glasavsi za Vasu Licnost. Interesantno da su me pri glasanju pitali:
    – Želeli ste da glasate za sajt: http://www.funkcioner.wordpress.com u kategoriji blog.

    a onda jos:
    -da li ste sigurni?

    U trenutku sam se zabrinula da ne radim nesto lose😛

  2. Funkcioner says:

    Zahvaljujem Vam se, Divna Mlada Damo Visokih Glasačkih Kvaliteta.

    Ništa se ne brinite što se tiče tih pitanja. Sve je to zbog Profesionalizma.

  3. darkophoto says:

    „Biće dodeljeno i jedno specijalno priznanje za doprinos društvu.”

    Zaslužili ste ga, dragi Funkcioneru VSS.

  4. darkophoto says:

    A da, dobili ste i moj skromni glas.

  5. Funkcioner says:

    Zahvaljujem Vam, Vrli Aktivno/Pasivni Učesniče Mog Projekta Transparentnosti.

Leave a Reply

