Važan Zahtev i Transkript Razgovora sa Jednim Čitaocem

Mili Moji Sugrađani i još Milije Sugrađanke,

Moja se Ličnost veoma uznemirila i uzrujala ove večeri kada je uvidela da se Izvesne Opozicione Stranke, tačnije – Jedna Manja Opoziciona stranka Srbije – ili trude da Ovaj Plemeniti Projekat ozbiljno ugroze zajedno sa Mojim Integritetom, ili nisu upoznati sa ozbiljnošću i Visokim Ciljevima Ovog Projekta Transparentnosti već misle da je ovo Šala.

Ne traži Moja Ličnost, kao što mnogi od Vas to dobro znaju, dozvolu kada neko želi postaviti link ka Mom Web Dnevniku niti se ikada pobunila kada je neko to uradio, ali nikada se do sada nije desilo da jedna Partija to uradi, kao što je to ovog puta uradio Jedan Lokalni Odbor Jedne Manje Opozicione stranke Srbije. Na stranu to što Vladajuća stranka Srbije nije u najboljim odnosima sa Ovom Strankom – ovde se pre svega radi o Principu. Pošto je Moja Ličnost – inače ne baš vična Modernim Tehnologijama – bezuspešno tražila Elektronsku Adresu na kojoj će moći da Urgira, a pošto nije htela niti da zove Svog Pomoćnika koji je izašao na Poslovnu Kafu sa Svojom Sekretaricom niti da zove Jednog Funkcionera Jedne Manje Opozicione stranke Srbije koji bi Urgirao, odlučila je da na ovaj način ujedno i pozove Urednike Sajta o kome je Reč da uklone Moj Web Dnevnik sa Svojih Agregata i svih Linkova uopšte, ali i da demantuje bilo kakvu vezu između Svoje Ličnosti  – koja i Dušom i Telom pripada Vladajućoj stranci Srbije – sa Jednom Manjom Opozicionom strankom Srbije. Da se razumemo – čak i ako u Budućnosti budemo sedeli u istim Foteljama Nezvaničnih Odbora, udruženi u Borbi za Boljitak Građana i Poreskih Obveznika – što je svakako Neizbežno – Moja će Ličnost imati problem sa ovakvom Praksom.

Unapred se Moja Ličnost pozvanima Ljubazno zahvaljuje.

 

Pošto smo ovo rešili kako Dolikuje, sada želim da Vam predočim Transkript Razgovora Moje Ličnosti i Jednog Čitaoca Mog Web Dnevnika, naravno – sa dozvolom Dotičnog.

Moja Ličnost: Zanima me, Dragi Poreski Obvezniče, da li ste zaista mislili da ću dozvoliti Vaš Komentar? Citiram: “Svakakvih morona ima po ovakvim sajtovima… :))) Pozdrav Potencijalnom Korisniku Usluga Ustanove “Laza Lazarević” od još jednog Potencijalnog Izbornog Glasa!” S Poštovanjem, Funkcioner

Jedan Čitalac: Jesi ti ozbiljan dok pišeš onakve gluposti? Jedan funkcioner, pa makar i u Srbiji, ne bi se cimao da odgovara na moju prozivku, koja je, uzgred budi rečeno, bila na mestu, jer lupaš kao Maksim po diviziji… Ajd!

Moja Ličnost: Dragi Glasaču, Nije Moja Ličnost kriva što Vaša nije ništa shvatila. Iskreno Vaš, Funkcioner

Jedan Čitalac: Ti si stvarno prs’o… Čoveče, sutra bi trebalo da imas pun ***** obaveza, a ti blejiš po internetu i preganjaš se sa mnom! Zar misliš da mogu ozbiljno da te shvatim? Daj, uozbilji se…

Moja Ličnost: Dragi Gospodine, Ja se sa Vama ne Preganjam, nego bezuspešno pokušavam da Vam objasnim.

Pored toga, veoma bih Vam bio zahvalan kada biste mi dozvolili da ovu našu kraću Prepisku objavim na internetu na neki nacin. Ako želite, Vaše cenjeno Ime neće biti spominjano. Hvala. Vaš, Funkcioner

Jedan Čitalac: Slobodno, ali nemoj da mi pominješ ime, jer bih se, da sam znao da ceš objavljivati, malko drugačije izrazio u nekim situacijama. I dalje mi nije jasno da li si ti stvarno ozbiljan? Ludilo…

Moja Ličnost: Ne brinite, necu objaviti ime. Zahvaljujem Vam.


9 thoughts on “Važan Zahtev i Transkript Razgovora sa Jednim Čitaocem

  1. darkophoto says:

    Nevernika ima uvek.
    Uostalom, nisu li Potencijalni Izborni Glasovi glavna obaveza svakog Poslanika?

    Samo napred, dragi Funkcioneru VSS.

  2. Funkcioner says:

    Naravno, Poštovani Sabesedniče Visokih Umnih Kvaliteta, to je važno kako bi se Glasača radi održale i izvele do Kraja same Strateške Integracije, ali očigledno je da Ovaj Čitalac nije shvatio svu Dubinu i Važnost ovog Projekta, već je mislio da je to Čista Zafrkancija.

    Radi toga, želeo sam da objavim Ovaj Transkript kako bi Građani videli da nisu u pravu oni koji ovo shvataju Olako.

  3. smekeri says:

    da li smemo ja i drugar da stavimo na nasem blogu link za vas , svidja nam se . Pozdrav . posetite nas. http://www.rickykokan.wordpress.com.

  4. Funkcioner says:

    Naravno da smete, Uzorna Omladino. Biće mi zadovoljstvo da i Vi uđete u Mrežu Mog Projekta Transparentnosti. Problem je kad Neke Opozicione Stranke pokušaju isto. Sve Nestranačke Institucije i Pojedinci mogu slobodno uzimati učešća.

  5. smekeri says:

    Hvala ! Ako ste imali priliku da vidite nase profile mogli da predpostavite da se i mi u nekom smislu borimo za neku pravdu. Pozdrav od Ricky-a i Kokana

  6. smekeri says:

    Ma kakve sekretarice, to je za njih ispod ponosa mi smo svi buduci ekonomisti (svako sa slike)

  7. Gonadarian says:

    Pod intro) Urednik se javlja. Ne izvinjava, ali javlja.

    Pod nulto) – hvala na ukazivanju na nedostatak. Odista maila za kontakt nigde ne bejaše. Pod nulto koma 1) – pominjani sajt adresom nije više u funkciji zbog testno-privremenog karaktera svog postojanja. Pod nulto koma 2) – pominjani sajt sadržajem živi i dalje na odgovarajućoj za to adresi.

    Pod 1) Usled Vaše žalbe, koju sam pročitao igrom slučaja i, primećuje se, sa vidnim zakašnjenjem, agregacija Vašeg bloga je isključena. Na moju ličnu žalost.

    Pod 2) Za prestanak sam se odlučio samo zato što je tako traženo/zamoljeno. Nikako se ne slažem da određeni sadržaji ne smeju da se nađu na određenim lokacijama. Jednom kada se tekst objavi on prelazi u “javni domen” i slobodan je za preuzimanje/agregaciju bez cenzure. Ako se ja, o naivni pravnik amater, ne varam?

    Pod 3) Ne bejaše u ovoj storiji ničega zlonamernoga, te ne zamerite. Vama, naravno, srećno u nastavku pisanija.

    Pod kraj) Puno pozdrava od Jednog Člana Jedne Manje Opozicione stranke Srbije.

  8. Funkcioner says:

    Hvala, Dragi Budući Kolega, na Razumevanju i Shvatanju.

    Nada se Moja Ličnost da ćete ipak shvatiti i Osobitu Nežnost i Lomljivost Ovog Veoma Važnost Projekta, Projekta Transparentnosti, koji moramo Čuvati i Paziti.

    Hvala još jednom,
    Vaš, Funkcioner Vladajuće stranke Srbije

  9. darkophoto says:

    odgovor na Pod 2)
    Slažem se što se tiče objavljivanja sadržaja preko feed-ova, koji i predstavljaju ‘neku vrstu’ objavljivanja u javni domen, na slobodno korišćenje svima koji su zainteresovani. Ali, ‘jednom kada se tekst objavi’ nema veze sa tim da li on prelazi u javni domen ili ne. On je objavljen, a njegov autor i dalje zadržava sva prava koja želi da zadrži. Dakle, pravo na reprodukovanje, korišćenje itd.

    Isto kao što sadržaj ne mora imati striktno napisano Copyright obaveštenje što ne znači da zaštita vlasništva ne postoji.

Leave a Reply

