Bura u Partijskim Krugovima i Savet Jednom Tužiocu

Kao prvo, moram uložiti Oštar Protest zbog toga što želja Moje Ličnosti još uvek nije ispoštovana, što se sajta Lokalnog Odbora Jedne Manje Opozicione Stranke tiče. To sam tek sada uvideo jer sam bio Prezauzet, pa pozivam Dotične da me odmah uklone sa Svog Sajta jer ću u protivnom Ozbiljan Problem napraviti. Više neću pozivati Ovim Putem već ću problemu pristupiti Direktno i Beskrupulozno.

Elem, od našeg poslednjeg Kontakta došlo je do ozbiljnih događaja. Naime, kao što ste upoznati, Jedan Domaći MegaloPrivrednik i Jedna Manja Opoziciona Stranka došli su u sukob, izazvan dvema stvarima – prvo, manjom greškom Jednog Domaćeg MegaloPrivrednika, inače Dobrotvora Moje Partije, koji nije shvatio svu Neophodnost za Strateške Integracije da se bude Dobrotvorom i Jednoj Manjoj Opozicionoj Stranci, što se desilo zbog njegove prezauzetosti Borbom za Boljitak Svojih Potrošača preko Nas koje Dobrotvoriše, i drugo, jer je Jedna Manja Opoziciona Stranka shvatila da Narod ne zna da ceni ono što Naš Dobrotvor za njega čini misleći da radi Loše, te je ovo Legitimno i Razumljivo videla kao priliku da se Demokratskim Putem izbori za Svoje Nove Glasače, što je bio Pogrešan Prilaz (pravilan bi bio da objasni Građanima Njihovu Zabludu i da na taj način pomogne Strateške Integracije).

Kada je Sukob počeo došlo je do prave bure u Partijskim Krugovima. Uzburkale su se strasti, pa je tako Jedan Funkcioner Vladajuće stranke Srbije zvao Jednog Visokog Funkcionera Jedne Manje Opozicione Stranke da ga Kori, pun Partiotskog Gneva, što ugrožava njegovo obavljanje poslova za Dobrobit Poreskih Obveznika time što napada Dobrog Čoveka koji Njegovom Sinu, bez ikakvih Zadnjih Namera, plaća školovanje u Jednoj Evropskoj Planinsko-Neutralnoj Zemlji. Bio sam prisutan kada su zidovi Četiri Oka odzvanjali od gromkog glasa tog Ožalošćenog Čoveka.

Mene je zvao Jedan duboko uznemireni Tužilac da me pita za Savet kako treba da se ponaša kada dođu pripadnici Jedne Manje Opozicione Stranke sa Potencijalnim Dokaznim Materijalom protiv Jednog Domaćeg MegaloPrivrednika. Shvativši Intuitivno važnost ovog pitanja (premda pogrešno ubeđen da do toga neće doći, misleći da će genije kakav je Jedan Domaći MegaloPrivrednik sasvim sigurno postati Dobrotvor Jednoj Manjoj Opozicionoj Stranci), odlučio sam da pozovem telefonom Predsednika kako bih Direktno od Njega, Dinama Promena, saznao šta nam je činiti kako bi održali Strateške Integracije „u sedlu“. Nakon što sam od Njega saznao Plan Rada, pozvao sam Jednog Tužioca i rekao mu da je u Interesu Partije, to jest – Države, da kada i ako dobije Taj Materijal u Interesu Istrage isti stavi u Prašnjavu Fioku kako bi bio Podrobno Istražen od strane Pravne Službe Jednog Domaćeg MegaloPrivrednika, koja će najbolje od svih voditi računa o Interesima Poreskih Obveznika. Na to Jedan Tužilac mi je rekao kako je to veoma srećan Savet i srećna Okolnost da je baš on Savetnik Pravne Službe Jednog Domaćeg MegaloPrivrednika, te neće biti nikakvih Problema da se izvrši Volja Predsednika (u formi Saveta).

2 thoughts on “Bura u Partijskim Krugovima i Savet Jednom Tužiocu

  1. Gonadarian says:

    Pod intro) Urednik pominjanog sajta se javlja. Ne izvinjava, ali javlja.

    Pod nulto) – hvala na ukazivanju na nedostatak. Odista maila za kontakt nigde ne bejaše. Pod nulto koma 1) – pominjani sajt adresom nije više u funkciji zbog testno-privremenog karaktera svog postojanja. Pod nulto koma 2) – pominjani sajt sadržajem živi i dalje na odgovarajućoj za to adresi.

    Pod 1) Usled Vaše žalbe, koju sam pročitao igrom slučaja i, primećuje se, sa vidnim zakašnjenjem, agregacija Vašeg bloga je isključena. Na moju ličnu žalost.

    Pod 2) Za prestanak sam se odlučio samo zato što je tako traženo/zamoljeno. Nikako se ne slažem da određeni sadržaji ne smeju da se nađu na određenim lokacijama. Jednom kada se tekst objavi on prelazi u “javni domen” i slobodan je za preuzimanje/agregaciju bez cenzure. Ako se ja, o naivni pravnik amater, ne varam?

    Pod 3) Ne bejaše u ovoj storiji ničega zlonamernoga, te ne zamerite. Vama, naravno, srećno u nastavku pisanija.

    Pod kraj) Puno pozdrava od Jednog Člana Jedne Manje Opozicione stranke Srbije.

  2. Funkcioner says:

    Hvala, Dragi Budući Kolega, na Razumevanju i Shvatanju.

    Nada se Moja Ličnost da ćete ipak shvatiti i Osobitu Nežnost i Lomljivost Ovog Veoma Važnost Projekta, Projekta Transparentnosti, koji moramo Čuvati i Paziti.

    Hvala još jednom,
    Vaš, Funkcioner Vladajuće stranke Srbije

Leave a Reply

