Usluga Velikom Bivšem Partioti

Pre nekoliko godina, Mnogopoštovani Moji, kada sam se prvi put susreo sa Velikom Pravednošću tadašnjeg Savetnika Nadležnog Ministra, a sada Člana Odbora Jednog Velikog Sportskog Kluba, zaprepastio sam se koliko samo energije leži u tom Omalenom Švrlji: krupne poslove velikom je brzinom on završavao tako Uspešno da niko nije mogao da mu prebacuje kada bi se ti Poslovi kasnije Izjalovili, i davao je on izjave tako Hrabro da mu niko nije prebacivao zbog Posledica – toliko je bio Omiljen i Cenjen. Posle Jednog Događaja, kada se dotični Kolega povukao iz Poslova Jedne Vladajuće stranke Srbije, svi smo osetili veliku bol zbog tog gubitka. Kasnije, kada sam čuo da će ipak biti aktivan u Privatnim Poslovima i u Jednom Velikom Sportskom Klubu, znao sam da će i tamo biti veoma uspešan. Zato se nisam nimalo začudio kada me je, posle izvesnog vremena, pozvao na Poslovni Ručak u Jedan Otmeni Restoran na Periferiji, gde smo na miru popričali.

Imao je veliku molbu, znajući da sam Ja jedan od retkih koji će moći da je Reguliše bez dizanja bespotrebne uzbune. Pošto im velike probleme svojim Bezobzirnim Ponašanjem na terenu zadaje Jedan Drugi Veliki Sportski Klub oni su pre Izvesnog Vremena rešili da protiv toga pokušaju da se bore svim Sportskim Sredstvima, u Najboljem Takmičarskom Duhu, te su tako iskoristili Veze koje neki od njih imaju – između ostalih i Insekt, Moj Prijatelj koga ste ranije mogli da upoznate – da onemoguće Taj Klub da se finansira na načine koji bi omogućili nastavak Takvog Ponašanja. To se odvijalo tako što bi, potpuno Legitimno i Ispravno, svaki put kada bi se pojavio neko ko bi želeo da bude Finansijer tog Konkurentskog Kluba oni njemu predočili svu Bezobzirnost Svog Konkurenta te bi ovaj, zaprepašćen Terenskim Mahinacijama, zbog toga Bežao Glavom Bez Obzira. Pored toga, i Moja Ličnost je bila zaprepašćena kada je saznala da su neki od Sportista Konkurentskog Kluba odbijali da plate globu Nadležnoj Službi koja im je Legalno odnela automobile pošto ih nisu Propisno Parkirali na mestima koja su im dodeljena već kanda malo u stranu, u isto vreme napadajući Direktora Nadležne Službe, Mog Prijatelja Insekta, da je to uradio s Namerom – bez ikakvih Dokaza i potpuno Zlonamerno, samo u želji da Diskredituju tog Časnog Čoveka.

Čuvši za Veliku Milost u kojoj se Moja Ličnost nalazi kod Predsednika, kao i za Uticaj Mojih Saveta kod Pojedinih Ljudi u Pravosuđu, Član Odbora Jednog Velikog Sportskog Kluba je od mene zatražio da pozovem Jednog od Njih i da ga Ljudski Zamolim da se sastanu kako bi razgovarali o Kriminalnom Delovanju Jednog Čoveka Bivšeg Režima, a Potencijalnog Finansijera Konkurentskog Sportskog Kluba. Zvao bi on Predsednika, kaže, ali zna da je On sada u Velikom Poslu te neće da ga opterećuje Tričarijama. Zamolio me je još nešto: da urgiram kod Direktora Jedne Nadležne Službe kako bi se njihov Dogovor (‘zna on koji’) Pogurao. Kaže da zna da Moja Ličnost ima dosta uticaja u Tim Krugovima, a ja nisam mogao da negiram takav jedan fakat.

Zbog toga, ali i zbog Ugroženosti Insekta, obećao sam mu Pomoć dok mi je On pokazivao Detalje prvog budućeg Velikog Transfera.

Leave a Reply

