U poseti Jednoj Rasejanoj NVO

Mili Moji Glasači i Još Milije Glasačice, kada sam nedavno po prvi put kročio u prostorije Jedne Rasejane NVO nisam ni slutio koliko će mi to radosti doneti u životu i koliko će to Radosti doneti Najugroženijima, to jest: Studentima. Naime, kada me je Predsednik Jedne Rasejane NVO zvao da ih posetim i da se upoznam sa njihovim delovanjem na prostoru Matice ja sam prihvatio još uvek ne znajući zbog čega me tačno zovu i šta je to što oni žele od mene: pomislio sam da su od Onih koji zovu da bi Iskorišćavali Sluge Poreskih Obveznika i to samo kada im Nešto treba: koliko sam se samo prevario – Duša me boli što sam se Ogrešio o te Dobre Ljude.

Bilo je oko jedan sat posle podne kada sam nasmejan pružio ruku Tom Predsedniku i seo u njegovu udobnu fotelju za stranke. Odmah mi je rekao neke Veoma Važne Činjenice: da je Moja Ličnost u Milosti, da sam Genije koji je osmislio Novi Termin – Partiotizam, da sam Čovek od Poverenja, da sam Veliki Demistifikator Visoke Politike putem ovog Bloga, i sve ostale Istine koje nisam mogao da negiram iako sam Svim Srcem želeo jer sam, kao što Vi koji me redovno čitate znate, Do Beskraja Skroman. Ušavši u ovaj Dijalog bez Argumenata za Odbranu, u potpunosti sam morao da prihvatim Besedu Svog Sagovornika.

Zatim me je Moj Sagovornik upoznao sa delovanjem Njegove Organizacije: o tome kako Pomažu Sirotinji na razne načine: od darovanja Stipendija Najugroženijim Studentima do Pomoći Narodnim Kuhinjama. Pošto sam ja već na neki način uključen u Pomoć Narodnim Kuhinjama, a već dugo želim da uđem i u Pomaganje Najugroženijim Studentima, rekao sam da je ovaj poziv bio kao preporučen – na šta je On rekao da je nešto slično po sredi pošto su Oni upoznati sa Beskrajnim Milosrđem i Dobročinstvom Moje Ličnosti.

Bilo je Divno učestvovati u ovom Vedrom Razgovoru, u kome su Istaknute Obostrane Simpatije. Ispostavilo se da imamo slične Metode Pomoći Narodnim Kuhinjama, putem Motivacije Svojih Službenika, a da takođe imamo i iste Poglede na Pomoć Najugroženijim Studentima. Predstavljena su mi Imena nekih od tih Studenata kako bih se uverio u Valjanost Celog Projekta: i zaista, kada sam video neka od tih imena shvatio sam da su ovo Pravi Ljudi za Ovaj Posao – jer, ko može da negira Ugroženost dece Jednog Bivšeg Predsednika Jedne Manje Vladajuće stranke Srbije, koji je bio Napadan i Ugrožen sa Svih Strana: šta više, ko može da negira Njihovu pripadnost onim Najugroženijima nakon svega što je Preživeo Njihov Ugroženi Otac. Nasmejanog sam lica pristao da radim zajedno sa Njima u svim Projektima koji će biti pokrenuti u budućnosti.

Bilo mi je Milo oko Srca da vidim kako postoje Veliki Ljudi i izvan Vladajućih stranaka Srbije koji Celim Svojim Bićem rade za Dobrobit Poreskih Obveznika.

Leave a Reply

