Jedna Opasna Video Traka XXX Sadržaja

Veliki Posao je nastao u poslednjih nekoliko dana, Mili Moji Poreski Obveznici, i Velika se Opasnost rodila, ali smo je zahvaljujući Mojoj Ličnosti odmah Ugušili.

Naime, došlo je do Jedne Velike Bruke u kojoj je mogao mnogo da strada Jedan Visoki Funkcioner Vladajuće stranke Srbije koji je od najvećeg značaja za Dovršenje Strateških Integracija. Pre dva dana, zvao me je Jedan Drugi Visoki Funkcioner Vladajuće stranke Srbije i pozvao me na Hitne Konsultacije u njegov ured. Bilo je nečega Zlokobnog u Njegovom glasu tako da sam se na brzu brzinu spremio (a tek sam počeo da vodim Jedan Ozbiljan Razgovor sa Suprugom) i pohitao k njemu kako bih iz Prve Ruke saznao šta se to toliko Katastrofalno zbilo. Jedan Drugi Visoki Funkcioner me je sačekao duboko zabrinutog i potištenog Lica, šetajući se gore-dole po sobi i svako malo bacajući se u Skromnu duplu kožnu fotelju od mahagonije sa pozlaćenim vrhovima naslona. Odmah mi je bilo jasno da se nešto užasno desilo, a kada mi je saopšteno šta je to, shvatio sam da je u pitanju Biti ili Ne-biti Strateških Integracija i da mi Moja Partiotska Dužnost nalaže da sve Sile upotrebim kako bih Taj Opasni Cunami zaustavio daleko od Obale, to jest – Medija. Na Moje zaprepašćenje, saznao sam da je Cunami već stigao do Obale.

O čemu se zapravo radi. Jedan Visoki Funkcioner Moje Partije je pre izvesnog vremena upoznao Jednu Kontraverznu Radio/TV Voditeljku Otrovnog Jezika, potpuno Nenaklonjenu Našoj Partiji, koja mu se veoma dopala i poželeo je da se sa Njom bliže upozna kako bi na Najbolji način pomogli, zajedničkim snagama, Strateške Integracije. Ona se nije mnogo Nećkala, a svakako ju je i privuklo da Radi sa Onim koga je toliko puta napadala. Malo pomalo, rodila se Velika Ljubav, pomno skrivana od Svih, pa čak i od najnajbližih Kolega, i Njega i Nje. Dok se jednom prilikom ta Ljubav skriveno Manifestovala u Jednoj Gostionici na Magistrali, Neko je uključio kameru i sve snimio. Jasno Vam je da je pretio Skandal!

U najboljem Duhu Transparentnosti, neću moći da Vam kažem kako je sve to došlo do Vrha Partije je sve to došlo do vrha Partije i Jedneozna kako teških Integracija i da mi Moja Partiotska Dužnost na, ali situacija u kojoj smo se nalazili je bila ovakva: Jedna Opasna Video Traka XXX Sadržaja se nalazila u Rukama Jedne Radio/TV Stanice konkurentne Onoj kojoj pripada Jedna Kontraverzna Radio/TV Voditeljka Otrovnog Jezika (na ovu se informaciju pojavio Blagi Smešak na Mom Licu). Da Ironija bude veća, kao što smo rekli, Dotična Radio/TV Voditeljka je vrlo Nenaklonjena Vladajućoj stranci Srbije, te je stoga priča bila i veća. Zbog svega toga, Glavni Urednik Jedne Radio/TV Stanice je odbijao sve Molbe da Nam preda Jedna Opasnu Video Traku. Moj Zadatak je bio jasan: Privoleti na Bilo Koji Način tog Urednika da postupi u skladu sa Najvišim Interesima Države, to jest – Partije.

Pohitao sam u svoj ured da Nešto uzmem, a onda brzo u ured Glavnog Urednika Jedne Radio/TV Stanice koji me je dočekao nasmejanog i radosnog Lica, iz koga je sijala Presrećnost i Uverenost u Samog Sebe i u Svoju Moć. Znajući dobro Sve, moram priznati da mi je Njegov izraz Lica delovao Tupavo. Nisam se ustručavao, s obzirom da smo Stari Znalci, i odmah sam mu stavio do znanja da je Stvar od Najvećeg Državnog Značaja, da su Integracije u pitanju i da ne sme da dozvoli da mu Interesi Partije, to jest – Države, budu ispod  Individualnih Interesa. Rekao je da misli da je upravo objavljivanje Jedne Opasne Video Trake od Velikog Interesa za Državu, zbog, kako je rekao, Pogubnog Uticaja Dotične Radio/TV Voditeljke po Delovanje Partije. Složio sam se Načelno, ali sam istakao da je Čovek koji je takođe prisutan na Snimku od Velikog Značaja, jer je to Čovek koji je Pošten, Porodičan i u svakom smislu Valjan. Sad se, opet, on Složio sa Mnom, ali je rekao da postoje načini i da se on ukloni sa Snimka. Podvukao sam da to ne dolazi u obzir iz Principa. On je odbio posle toga svaku Diskusiju.

Bio sam primoran da izvučem Keca iz Rukava. Bacio sam Neke Slike na sto ispred njega, na šta je on raširio oči. Nije znao, Mučenik, ni da postoje. Pozvao se na Svoju Ženu i na Decu, na Porodicu uopšte, na Pređašnje Zasluge, ali sam ja bio neumoljiv – ako Jedna Opasna Video Traka XXX Sadržaja bude objavljena biće objavljene i Ove Slike. Počeo mi je objašnjavati kako je tada bio Glup, i kako Nije Znao, ali nije pomagalo. Rekao sam mu: „Želim da znam, da li je razlog što si bio toliko neumoljiv Osveta? Jer, očigledno je postojala Velika Ljubav između Tebe i Jedne Kontraverzne Radio/TV Voditeljke Otrovnog Jezika pre nego što je Ona stupila u Bliže Odnose sa Jednim Našim Visokim Funkcionerom“, na šta on nije želeo da mi odgovori, već mi je samo pružio Original i Kopiju Jedne Opasne Video Trake i zamolio me da idem jer želi da bude sam. Bio je skrhan te mi ga je bilo Žao.

Jedan Visoki Funkcioner Moje Partije se veoma obradovao kada je video da sam bio uspešan u poslu koji mi je poveren. Predsednik je takođe našao načina da Izrazi Svoju Zahvalnost.

9 thoughts on “Jedna Opasna Video Traka XXX Sadržaja

  1. vbraca says:

    … nego ne rekoste nam veleuvaženi šta se desilo sa Originalom i Kopijom Jedne Opasne Video Trake XXX Sadržaja – jesu li uništene ili pak pohranjene na Sigurno Mesto😉

  2. Funkcioner says:

    Pohranjene na Sigurno Mesto, Mnogopoštovani Moj Kolega Bloggeru.

    Čim je Moja Ličnost stigla Svojoj Porodičnoj Rezidenciji, odmah su se Original i Kopija Jedne Opasne Video Trake XXX Sadržaja našle u Mom Sefu u Mojoj Radnoj Sobi, odmah iza Jedne Slike.

    I ovde je upravo ispoljena Suština Web Dnevnika – Projekta Transparentnosti: Moja Ličnost je zaboravila da spomene Ovaj Detalj, ali se u Interakciji sa Čitaocima došlo do Pune Istine. Tako i Vi i Ja učestvujemo u Velikoj Demistifikaciji.

  3. vbraca says:

    Tako i Vi i Ja učestvujemo u Velikoj Demistifikaciji.

    … samo da se ne ponesemo pa preteramo😉

  4. darkophoto says:

    drago mi je da je Traka našla svoje utočište. Moram pohvaliti Vašu Ličnost na dovitljivost u procesu pregovaranja, i želje da se prvo demokratskim putem dođe do zajedničke saglasnosti da objavljivanje takve Trake ne bi bilo u interesu integracionih procesa.
    Pa sad, kad nema dogovora, neko ili nešto mora da “potpomogne” dijalog.
    Sve u interesu Poreskih Obveznika.

  5. […] Funkcioner Vladajuće stranke Srbije Web Dnevnik – Projekat Transparentnosti « Jedna Opasna Video Traka XXX Sadržaja […]

  6. Funkcioner says:

    Naravno, Vrli Mladiću, sve je to u Duhu Promena, sve.
    Ljudi moraju da shvate da su Partijski, to jest – Državni, Interesi iznad Individualnih. Moj Posao je i da Edukujem, ako treba i Glavni Urednike Raznih Medija, kako bi Svi pomogli da stignemo do Kraja Strateških Integracija,.
    Izvinite i Vi i Gospodin Iznad Vas što nisam stigao ranije da Vam odgovorim i što sam tako ugrozio Projekat Transparentnosti, ali i sami vidite iz Ovog Web Dnevnika da su Veliki Problemi u Partijskim Krugovima.

  7. nikola says:

    Postovani gdin-e, na ovaj Vas clanak jedini komentar jeste taj da ste trebali u javnosti da objavite imena doticnih. Ako ne na nasim sajtovima
    onda preko nekog drugog. Da Vas je samo vise koji tako radite ne bi nas ovoliko mucili!!!!!!!!

  8. Funkcioner says:

    Drago mi je, Mili Gospodine, što je narasta broj Građana i Građanki koji Dubinski shvataju Važnost i Plemenitost ovog Projekta Transparentnosti.

    Hvala Vam na Vašoj podršci. Ona neće biti Zaboravljena.

Leave a Reply

