Epilog Dedinjegejta: Jedan Stranac Časnih Namera (I deo)

Dragi Moji Čitaoci i Još Draže Čitateljke, želeo bih Vam se prvo izviniti što ste čekali više od nedelju dana da čujete Glas od Moje Ličnosti, ali, videćete, i te kako je opravdano – naime, za Vas sam se borio protekle sedmice, svim Silama: za Vaše Dobro, Vaš Boljitak i Vašu Budućnost!

Elem, nakon što su se pomalo Smirile Strasti, Dinamo Promena, imenom Predsednik Moje Partije, je zajedno sa Predsednikom Druge Vladajuće stranke Srbije počeo da gladi Manji Nesporazum do koga je došlo, a i mi Funkcioneri smo sa Svoje Strane počeli raditi isto – odgovorno prema Vlasti koja je Jedini Garant Stabilnosti Strateških Integracija. Međutim, išlo je teže nego što se moglo pretpostaviti. Jer, pale su Teške Reči i Odluke, koje se nisu mogle povući – bila je u pitanju Čast i Odanost Partiji, to jest – Državi.

U okviru tog Procesa Pomirenja, tokom ove sedmice došlo je do još Jedne Veoma Važne Stvari (koja je ispala Ključnom)i.to jest -. teškim Integracija,mae nisu mogle povući.arentosti, st – Predsedniku m i ioslita će se , u vezi koje sam primao Instrukcije od Predsednika Vladajuće stranke Srbije još pre Nesporazuma, a koja se iznenada pokazala kao značajna baš zbog njega. O čemu se zapravo radi: otprilike pre dva meseca pojavio se Jedan Stranac iz nama Prijateljske Zemlje Kojoj Težimo i predstavio se kao Prijatelj Bivšeg Ambasadora te nama Prijateljske Zemlje, koji je ovde došao kako bi se bolje upoznao sa Prilikama u Zemlji, a sve zbog želje da ovde Investira. Prirodno, mi smo se obradovali jer smo uvek srećni kada se pojavi Neki Stranac Časnih Namera i postarali smo se da mu Ništa Nenedostaje. Nadležni Ministar je zadužio Svoju Osobu od Poverenja da se pobrine za to, kao i da Jednog Stranca vodi kuda god je to bilo potrebno, shodno Tipu Investicija za koje bi ovaj izrazio Interesovanje.

Mnogi od Nas su sve to smetnuli sa uma, uzdajući se potpuno u Osobu od Poverenja Nadležnog Ministra, dok se pre tri dana nije u Mom Uredu pojavila Dotična Persona i prekinula me u sređivanju Izvesne Poverljive Dokumentacije. Delovao je zbunjeno i smeteno, te sam se Uplašio da se Njegovo Zdravlje nije možda Narušilo usled izgleda da može doći do rušenja Kule koju za Dobro Poreskih Obveznika gradimo već tolike godine, to jest – Strateških Integracija. Ispostavilo se da se upravo to desilo!

Drhtavim glasom mi je saopštio Svoju Zabrinutost za Celokupnu Situaciju i posledice koje iz toga mogu da se izrode, ali sam Ja ovog Dragog Čoveka pokušao uveriti da će se sve svršiti Najbolje po Potrošače Dobrotvora Naše Stranke. Nije delovao ubeđen, i po prvi put sam posumnjao u svoje Govorničke Kvalitete. Ipak, ispostavilo se i da je to sa razlogom. Naime, Jedan Stranac Časnih Namera, koga je Moj Sagovornik pratio diljem Zemlje, opasno se zabrinuo da će doći do Kataklizme pa je brže-bolje požurio da preko Svog Saradnika, to jest – Osobe od Poverenja Nadležnog Ministra – dođe u kontakt sa nekim značajnim u Partiji – to jest, sa Mnom – i da pokuša da sa Svoje Strane da doprinos Opštem Boljitku Građana Naše Zemlje. Bilo je to do Srži Plemenito i Ja nisam mogao ostati ravnodušan već sam poželeo da se istog trenutka susretnem sa tim Čovekom i stegnem mu Ruku. Dok smo se vozili prema Njemu, Moj Sagovornik mi je takođe objasnio da je posebna briga Jednog Stranca Časnih Namera upućena prema Njegovoj Investiciji koja će Mnoga Dobra doneti Našim Građanima i da ne želi da to propadne. Istaknuto je takođe i da Finansijska Pomoć koju Taj Stranac upućuje Njemu, Mom Sagovorniku, kako bi što bolje obavljao posao za Dobrobit Građana, nije za zanemarivanje: podvukao je da ne može zamisliti da se iz Nove Kuće vrati u Stari Stan jer bi to za Poreske Obveznike bila Katastrofa – ne bi bio u Stanju da posao Valjano obavlja! Složio sam se sa tim Jadnim Čovekom i saosećao sam se sa Njegovim Bolom, jer, osećao sam koliko Voli Poreske Obveznike.

(nastavak)

Tagged , , , , , ,

Leave a Reply

