Epilog Dedinjegejta: Jedan Stranac Časnih Namera (II deo)

Jedan Stranac Časnih Namera se, kada smo došli, šetao po sobi Privatne Vile koju je za Njega iznajmila Naša Gostoprimljiva Domovina. U tom trenutku sam se setio razgovora koji sam vodio sa Predsednikom Vladajuće stranke Srbije još pre Afere Dedinjegejt. Tada mi je on, naime, rekao da ću morati da se što pre sastanem sa Jednim Strancem Časnih Namera jer je Predsednik, mudro se raspitavši, doznao da je On ne samo Prijatelj Bivšeg Ambasadora Jedna Prijateljske Zemlje Kojoj Težimo, nego i Njegov Najbolji Prijatelj, praktično od detinjstva. Zbog Velikih Zasluga Tog Ambasadora za Dobre Odnose između Naše Dve Zemlje koji idu u pravcu Koristi Naših Poreskih Obveznika, bilo je Nedolično da osoba od Takvog Integriteta živi u Onoj Vili, neposećivana od Naših Značajnih Funkcionera. Zato je Meni naloženo da pronađem Bolji Dom za Jednog Stranca, da plaćanje Regulišem preko Nadležnog Ministra, i da mu više vremena posvetim, pored onog koji mu već posvećuje Osoba od Poverenja Nadležnog Ministra. Međutim, usled Sukoba koji je izbio među Vladajućim Strankama, tim Nosiocima Boljitka Naših Građana, to sam potpuno smetnuo sa Uma i tek mi sada počelo javljati.

Jedan Stranac Časnih Namera je izrazio Duboko Poštovanje prema Mojoj Ličnosti, nazivajući me Velikim Demistifikatorom i podvlačeći Ogromni Doprinos koji dajem za Napredak Strateških Integracija, a ja sam mu sa Svoje Strane čvrsto stegnuo Ruku. Zahvalio mi se i upitao me da li bi mogao da se sastane sa Predsednicima Vladajućih Stranaka, i da li bih Ja mogao taj sastanak da ugovorim. Obećao sam da ću pokušati i iz istih stopa sam otišao Dinamu Promena, to jest – Predsedniku Svoje Partije. On se složio da bi to možda bilo Pametno, te sam iste večeri kontaktirao i Jednog Visokog Funkcionera Druge Vladajuće stranke Srbije kako bi odmah ugovorili sastanak Na Nivou – ispalo je da će se to desiti u Privatnoj Vili u kojoj je obitavao Jedan Stranac Časnih Namera, jer je to bio izvrstan Neutralni Teren.

Pod okriljem noći, u Najboljem Duhu Transparentnosti, sastali su se Lideri sa Jednim Strancem, i odmah je odlučeno da niko drugi ne prisustvuje Razgovorima. Pojedinosti, dakle, neću biti u prilici da Vam saopštim, ali ću posledice moći. Došlo je do Bratskog Izmirenja jer su zahvaljujući Argumentima Jednog Stranca Časnih Namera ostali razoružani – On je vrlo dobro znao koji su Pravi Interesi Građana Naše Zemlje i znao je da ih iznese na Pravi Način!

Pored toga, sutradan sam saznao da je i Jedan Drugi Prijatelj Jednog Stranca Časnih Namera, inače Visoki Funkcioner Jednog Entiteta Kojem Težimo, takođe učestvovao u Razgovoru pomoću Najnovije Tehnologije, te je, kako se ispostavilo, i on izneo Velike Argumente na račun Pomirenja. Sve što sada mogu da Vam kažem jeste da će sve izgleda ispasti Najbolje po Poreske Obveznike i Građane te Potrošače Dobrotvora Naše Partije.

Tagged , , , , , ,

One thought on “Epilog Dedinjegejta: Jedan Stranac Časnih Namera (II deo)

  1. […] Dnevnik – Projekat Transparentnosti « Nastavak Sage o XXX Traci: Afera Dedinjegejt Epilog Dedinjegejta: Jedan Stranac Časnih Namera (II deo) […]

Leave a Reply

