Srećna Nova Godina

Dragi Moji i Još Draže Moje,

Želim Vam svima Srećnu Novu Godinu, i puno uspeha na Svim Poljima, posebno na Onim koji se tiču Strateških Integracija, pošto Opšte Dobro uvek mora da nam bude ispred Ličnog. Nadam se da ste se odlično proveli kao i što se Moja Ličnost provela.

Nisam Vam pisao već nedelju dana, ali zbog Posla i Obaveza nikako nisam mogao krajem prošle sedmice da uhvatim Slobodnog Vremena, a početak ove (a izgleda i celu) je obeležila Novogodišnja Proslava. Budite sigurni da ćete kroz nekoliko dana dobiti Pun Izveštaj o tome kako sam se proveo na Jednoj Našoj Planini, u vili Jednog Funkcionera Vladajuće stranke Srbije i u prisustvu brojnih Funkcionera Vladajućih i Opozicionih Stranaka, čime smo pokazali da možemo da se Dogovorimo oko Neke Važne Stvari, zarad Državnih Interesa.

Čim se ovog vikenda završi Moj boravak na Planini, čim se vratim u Prestonicu gde me čeka Mnoštvo Obaveza, između ostalih i ovaj Web Dnevnik – Projekat Transparentnosti, očekujte Moje Novo Javljanje. Do tada, još jednom, Srećna Nova Godina, Mili Moji i Premile Moje!

Tagged , , ,

Leave a Reply

