Novogodišnji Odmor: Veliki Demistifikator na Jednoj Našoj Planini (I deo)

Dragi Moji Zemljaci i Još Draže Prelepe Mi Zemljakinje, poučen višegodišnjim iskustvom i pritisnut Teškim Obavezama i Velikom Odgovornošću, kao i za vreme Letovanja, odlučio sam se i za vreme ovog Zimovanja odmoriti kako od Poslova u Stranci, a samim tim i Državi, tako i od Ličnih Projekata kao što je ovaj Moj Projekat Transparentnosti. Znam da mi nećete zameriti, svesni Ogromnog Umora koji me je Stigao. Sada sam ponovo tu, među Vama, da zajedno delimo i Dobro i Zlo, jer smo i Vi i Ja u istom Loncu: Teški Uslovi Života u ovim Prelaznim Vremenima nisu poštedeli ni Nas Funkcionere, kao i Vas Građane.

Elem, trebalo bi da počnem da Vam podnosim izveštaj o zbivanjima u protekle dve sedmice. Krajem One Tamo sedmice nije se zbivalo ništa što bi Vas interesovalo, osim možda poziva Jednog Stranog Privrednika Mojoj Ličnosti, koji me je zamolio da se posle Zimovanja sastanemo kako bi razgovarali o Jednom Poslu koji je od Velike Važnosti za Stanovnike Naše Zemlje jer će zaposliti Veliki Broj Ljudi: ja sam mu poželeo uspeh tog posla o kome želi da pričamo jer mi je Milo kada vidim koliku brigu Jedan Stranac ispoljava prema Našim Ljudima – podvukao sam da ga smatram Velikim Partiotom jer želi da Otvori Nova Radna Mesta. On mi se zahvalio i videlo se da ga je to dirnulo pravo u Srce.

Tog petka sam sa Suprugom otputovao na Jednu Našu Planinu, gde Jedan Funkcioner Vladajuće stranke Srbije ima Privatnu Vilu. Čim sam video ko će sve tu biti prisutan za vreme trajanja Ovog Zimovanja, veoma sam se obradovao, jer su tu bile brojne Moje Kolege i Ljudi od Reči sa Svojim Lepšim Polovinama. Kažu da se Sličan Sličnome Raduje: baš je to Moja Supruga prokomentarisala Nežno Ganuta brigom koju smo čak i za vreme Odmora mi Funkcioneri Svih Vladajućih Stranaka pokazivali za Sudbinu Poreskih Obveznika – mnogi su Važni dogovori pali!

Već je vikend pokazao da će sama Novogodišnja Noć proći Ludo i Nezaboravno. U subotu, nakon što smo u salonu malo popili izvrsnog konjaka, otišli smo da se skijamo i sankamo te da se podsetimo detinjstva i bezbrižnih dana. U vazduhu se osećala dobra atmosfera. Ja sam bio na sankama iza Supruge Jednog Funkcionera Vladajuće stranke Srbije i čvrsto sam je stezao od Pozadi kako ne bi padali. Međutim, i to se veoma često dešavalo i proizvodilo salve smeha: uostalom, svi su Partneri Padali i Dizali se. Nedelja je prošla u istom raspoloženju te smo i Supruga Jednog Funkcionera Vladajuće stranke Srbije i Moja Ličnost ponovo bili partneri u sankanju. To nam se toliko dopalo da smo ceo dan proveli Jedno iza Drugog. Konjak nam je udarao u glavu i baš smo se bili opustili, a bilo je zanimljivo posmatrati i Moju Suprugu sa Jednim Visokim Funkcionerom Druge Vladajuće Stranke kako se kotrlja niz padinu.

Na sam Dan Nove Godine, da pijemo počeli smo već oko podneva. Sa Suprugom Jednog Funkcionera Vladajuće Stranke sam se dogovorio da sebe poštedimo napora oko sankanja toga dana i da se spremimo za Najluđu Noć. Složila se, i vodili smo izvrsne razgovore na Jednom Proplanku odakle smo mogli da posmatramo Okoliš. Oko sedam sati smo se vratili u vilu i počeli da se spremamo. Moja Supruga se tuširala i pevala Najnoviji Hit Jednog Poznatog Domaćeg Pevača, vidno oraspoložena, i bio sam siguran da to ima veze sa Jednim Visokim Funkcionerom Druge Vladajuće Stranke: pokazalo se da sam bio u pravu, jer je istakla Njegovu prijatnu Ličnost i obavestila me je da već ima planove sa Dotičnim za samu Zabavu. Ja sam joj rekao da nije pogrešila u izboru Društva jer je to Čovek Pošten, Porodičan i Častan, Srdačan i Veoma Blagorodan.

(nastavak)

Tagged , , ,

Leave a Reply

