Novogodišnji Odmor: Veliki Demistifikator na Jednoj Našoj Planini (II deo)

Kada smo Supruga i Ja sišli u salon gde se održavao središnji deo Novogodišnje Zabave, svi su već bili prisutni, sa izuzetkom Domaćina i Domaćice. Salonom se pronela vest da kasne jer žele da nas iznenade sa nečim pa smo svi stali čekati dodatno napeti, sa osmesima na Našim Licima. To je trebalo da ostane Tajna, ali je Supruga Jednog Funkcionera Jedne Manje Vladajuće Stranke slučajno načula kako glasno razmenjuju misli o Velikom Iznenađenju koje će sve obradovati. Ispostavilo se da su bili u pravu.

Negde oko 22 časa pojavili su se i Domaćini, ulazeći u salon iz predsoblja, te je bilo očito da su bili van kuće do tada. Pored toga, i Rumeni Obraščići su ih odavali. Bili su nasmejani i veseli. Nisu mnogo želeli da pričaju, i bilo im je pomalo i krivo što smo načuli da postoji Veliko Iznenađenje, ali su se ipak utešili time što ne znamo šta je to konkretno. Kada smo svi bili dovoljno Pod Gasom, pripiti, neko je pozvonio na vrata i Francuska Sobarica je pustila Dva Kurira da unesu dve kutije. Meni je odmah sve bilo jasno, premda su se neki zgledali. Kada su iz kutija počele, gibajući se, da izlaze Dve Poznate Egzotične Igračice, svi su se istog momenta Ozarili. Moja Supruga i Jedan Visoki Funkcioner Druge Vladajuće Stranke su stajali Jedno Iza Drugog i veoma se zajapurili, a primetio sam i Nemirni Rad Ruku Supruge Jednog Funkcionera Jedne Manje Vladajuće Stranke sa Svojim Suprugom i Jednim Našim Kolegom. Moja Ličnost i Ličnost Moje Partnerke te Noći, Supruge Jednog Funkcionera Vladajuće stranke Srbije, su takođe bili veoma uzbuđeni zbog ovakvog razvoja situacije i razmenjivali smo misli o Dvema Poznatim Egzotičnim Igračicama i njihovim Svojstvima koja su se njihala ispred naših očiju. Njih dve, Oskudno Odevene i na samom početku, uskoro su bile Bez Odeće, što im je svakako u opisu posla i sasvim razumljivo. Jedan Moj Kolega se bacio na Jednu od Njih Dve, u želji da bolje istraži Njihova Svojstva koja su svima bila Dostupna. Moja Partnerka te Noći šapnula mi je Nešto na uvo što Vam, u Najboljem Duhu Transparentnosti, neću moći saopštiti kako ne bi iznosio Intimu Jedne Veoma Časne Žene i Odane Supruge i Majke.

Bilo je to tačno u ponoć kada smo svi počeli da se Ljubimo i Grlimo. Čvrsto sam stisnuo Svoju Partnerku i priljubio je uz sebe, a potom i Svoju Suprugu. Nasmejali smo se i počeli da pevamo Jedan Veliki Domaći Hit koji je upravo bio počeo, sa rukama u vazduhu. Dok smo slavili, nastavljali smo da čestitamo jedni drugima i da želimo Sve Najbolje, ne zaboravljajući da u čestitke unesemo i uspešan nastavak Strateških Integracija. Svaka je čestitka obavezno sadržavala i reči nade za sreću Vas, Naših Glasača i Poreskih Obveznika.

Kako je bilo divno videti Našu Domaćicu kada je i Ona, podstaknuta Vrelom Atmosferom, počela da Oponaša Dve Poznate Egzotične Igračice! Na opšte odobravanje, vrtela je Svoj Grudnjak po vazduhu, sa Bocom Najskupljeg Viskija u drugoj ruci, a uzbuđenje je doživela vrhunac kada su i Njene Gaćice poletele. Svi su aplaudirali, obradovani novootkrivenom Umetničkom Stranom Naše Prijateljice. Kada je ona završila Svoj Deo, Njen Suprug a Naš Domaćin joj se pridružio i tako veoma Razdragao Sve Svoje Gošće.

Oko 1 ujutru, Moja Partnerka i Moja Ličnost su se iskrali i otišli malo vani. Napolju je bilo sveže i prohladno pa smo se stisli Jedno uz Drugo. Pod Dejstvom Alkohola, predložio sam da se malo Posankamo, pod okriljem Novogodišnje Noći. Mislio sam da će to biti zabavno. Ona je pristala i uskoro je sedela ispred mene, dok su je Moje Ruke čvrsto stezale za Donji Deo Stomaka kako slučajno ne bi pala i povredila se. Međutim, u jednom trenutku suviše smo se nagnuli na desnu stranu i prevrnuli smo se. Snažno zagrljeni, počeli smo da se kotrljamo niz padinu, bez zaštite zimskih odela. Jasno vam je kao dan: bili smo potpuno mokri kada smo se zaustavili na dnu padine. Njena bela haljina, sada potpuno providna zbog toga što je bila natopljena, bila je sasvim prikladna za temperaturne uslove u kući, ali joj je ovde škodila jer je bilo dosta hladno, kao što već i sami znate. Morao sam brzo doneti neku odluku. Odlučili smo da odemo u Lugarnicu koja je bila tu,  i u sklopu Imanja, umesto da se vratimo u kuću. Nasmejali smo se i otvorili vrata Lugarnice. Znali smo da je unutra toplo jer se greje zajedno sa celom kućom. Plan je bio da Osušimo Našu Garderobu pa da se naknadno vratimo na Zabavu, jer bismo se teško prehladili kada bi tih desetak minuta koliko nam treba do vrha brega prešli Bez Odeće ili sa Mokrom. Nakon što smo se Oslobodili Svoje Garderobe koju smo položili na Radijatore, našli smo u hladnjaku jednu bocu vina i odmah smo je otvorili. Osetili smo međutim hladnoću pa je Moja Ličnost predložila da legnemo u krevet i da se pokrijemo kako bi nam bilo toplije. Moja je Partnerka je veselo prihvatila i uskoro smo ležali Jedno Pored Drugog. Rekao sam joj, kako sam je Nasankao sa onim mojim predlogom, a ona se na to nasmejala.

(nastavak)

Tagged , , ,

3 thoughts on “Novogodišnji Odmor: Veliki Demistifikator na Jednoj Našoj Planini (II deo)

  1. […] stranke Srbije Web Dnevnik – Projekat Transparentnosti « Srećna Nova Godina Novogodišnji Odmor: Veliki Demistifikator na Jednoj Našoj Planini (II deo) […]

  2. darkophoto says:

    Malo sam zbunjen odnosom Supruga Jedan Visoki Funkcioner Druge Vladajuće Stranke, kao i Vaša Ličnost Supruga Jednog Funkcionera Vladajuće stranke Srbije.

    Nadam se da je sve to u interesu Integracija i da se neće negativno odraziti po nas Obveznike.

  3. Funkcioner says:

    Sve je to naravno u Interesu Strateških Integracija!
    Neka Vas ne buni taj Odnos: znajte da je to Normalno Ponašanje, potpuno Nevino i Nedužno iskazivanje Simpatija prema Ljudima koji su bitni za Strateške Integracije. Naime, praksa je da se što više zbližavaju Porodice Funkcionera kako bi bolje obavljali Posao za Dobrobit Vas, Poreskih Obveznika.

Leave a Reply

