Novogodišnji Odmor: Veliki Demistifikator na Jednoj Našoj Planini (III deo – Finale)

Osušene odeće i razdraganih misli, krenuli smo Moja Pratilja i Ja uz breg na čijem se vrhu nalazila Skromna Vila Jednog Funkcionera Vladajuće stranke Srbije u kojoj je, kao što vrlo dobro znate, bilo smešteno nas oko petnaestak Funkcionera sa Svojim Lepšim Polovinama.

Zabava je i dalje, kada smo se vratili, bila u punom jeku: pevalo se i pilo, skakalo i veselilo, iz preko dvadeset grla su se orili stihovi Najvećih Hitova – milina je bilo i čuti i videti kako i Napaćene Duše Velikih Pregalaca za Dobro Poreskih Obveznika mogu na Trenutak zaboraviti Misli koje im se Roje zbog Brige oko Dobra Objekata Njihove Želje – imenom: Potrošača Dobrotvora Vladajućih Stranaka – i kako se mogu i Oni proveseliti: Oni koji su to možda i najviše Zaslužili od svih Ljudi. Nisam mogao isprva da vidim Svoju Suprugu, ali se uskoro pojavila, silazeći niz stepenice, veoma Uzbuđena zbog Sjajne Zabave koju su nam Domaćini priredili, pomalo razdrljene kose i razdraganog pogleda. Prišla mi je i zagrlila me, i Ja sam uzvratio Snažnim Stiskom: od Supružnika koji Javno ispoljavaju Ljubav ništa lepše nema!

Oko tri sata smo počeli da zovemo Svoje Najmilije kako bi im poželeli Sve Najbolje u Novoj Godini. Prirodno, Moja Supruga i Moja Ličnost prvo su nazvali Svoju Decu. Sina smo uspeli da probudimo pošto je on već spavao: dočekao je naime Novu Godinu naš Talentovani Naslednik na Jednom Pacifičkom Ostrvu, sa Prijateljima među kojima su bila i Deca još nekih u Ovoj Vili prisutnih Funkcionera i Funkcionerica (Novi Izraz, naime, smišljen baš za vreme boravka na Ovom Zimovanju), te je sada već uveliko spavao jer je tamo bilo, u to vreme, verovatno oko 16 časova popodne. Po njegovom glasu zaključile su Naše, to jest – Ličnosti Njegovih Roditelja, da je Zabava bila Kvalitetna i da je sve prošlo u Najboljem Redu. Ovom prilikom bi Vas možda zanimalo i kako su to Naš Sin i Deca Još Nekih Prisutnih Funkcionera završili na Jednom Pacifičkom Ostrvu: naime, oko dve nedelje pre Nove Godine, za vreme Sednice Jednog Nezvaničnog Odbora za Dodelu Izvesnih Akcija o kojoj Vam nisam blagovremeno pisao, iskrsla je mogućnost da Naša Deca, zarad Pravilnije Raspodele Tih Akcija, otputuju na To Ostrvo kako bi tamo dočekala Novu Godinu.

Zatim smo zvali Kćerku: ona je bila nešto bliža Nama, u Prestonici Jedne Zemlje Kojoj Težimo gde je dočekala Novu Godinu u Kući Jednog Poznatog Muzičara koga Naši Organizatori već godinama bezuspešno pokušavaju da dovedu radi održavanja Koncerta u Našem Glavnom Gradu.

EPILOG

Sledećih nekoliko dana proveli smo u Opuštanju i Relaksaciji, Umerenom ispijanju Najboljeg Konjaka, Sankanju i Skijanju i Svakoj Drugoj Razonodi. Bezbrižna Lica Velikih Trudbenika Strateških Integracija razmenjivala su Čile Osmehe svo to vreme. Tokom tih dana, nas nekoliko Funkcionera održalo je Nekoliko Sastanaka na kojima su se vodile Važne Rasprave u pogledu Nadolazećih Izbora. Takođe, moram istaći da smo nas nekoliko Funkcionera koji smo u Jednom Nezvaničnom Odboru za Dodelu Izvesnih Akcija održali Sastanak na kome smo dogovorili Jedinstveni Stav povodom pitanja koja su se nametnula u poslednje vreme, a o čemu ćete biti obavešteni kada Dođe Vreme.

Nakon povratka u Prestonicu Partije, to jest – Države, razmenio sam nekoliko telefonskih razgovora sa Krajnje Važnim Osobama koje sam upoznao sa Jedinstvenim Stavom Jednog Nezvaničnog Odbora koji sam spominjao.

Pošto nisam o tome ništa pisao, prirodno je da su neki Ljudi zabrinuli zbog Mog neučestvovanja u Predizbornom Procesu. Naime, juče mi je stiglo zabrinuto Elektronsko Pismo još zabrinutijeg Poreskog Obveznika koga je zanimalo zbog čega Moja Ličnost ne daje Svoj Nemerljivi Doprinos Strateškim Integracijama učestvovanjem u Tom Procesu. Shvatajući svu Prodornost Tog Pitanja, i suočen sa činjenicom da je mnogima od Vas to već palo na pamet, zamolio sam Dotičnog Podanika Opšteg Dobra da mu odgovorim na to pitanje Javnim Putem nakon čega sam dobio Pozitivan Odgovor. Dakle, o čemu se zapravo radi: Sam Vrh Stranke, imajući u vidu Moje Sposobnosti ali i Moje Kontinuirano Zalaganje, odlučio je da mi da Jedan Kraći Odmor te da me posle toga uključi u Predizborni Proces u kome ću se baviti samo Najbitnijim Pitanjima. Sa tim u vezi, sutra imam Jedan Veoma Važan Sastanak sa Grupom Stranih Investitora i sa Jednom NVO. Prema tome, nemate se zbog čega brinuti, jer Ja sam tu da se brinem za Vaše Dobro, Dragi Moji Građani i Građanke.

Kraj

Tagged , , ,

3 thoughts on “Novogodišnji Odmor: Veliki Demistifikator na Jednoj Našoj Planini (III deo – Finale)

  1. […] « Novogodišnji Odmor: Veliki Demistifikator na Jednoj Našoj Planini (I deo) Novogodišnji Odmor: Veliki Demistifikator na Jednoj Našoj Planini (III deo – Finale) […]

  2. darkophoto says:

    Kada Vas nema, mi brinemo zbog Vas, a vas nema jer brinete zbog nas. Previše se brinemo.

    Jel se vaše buduće bavljenje “samo Najbitnijim Pitanjima” može shvatiti kao izvesni napredak, takoreći Unapređenje u okviru Stranke? Ako je tako — Šampanjac je za Vas (ili više volite Konjak?).

  3. Funkcioner says:

    Usled Činjenice da Moja Ličnost poseduje Bezbrojne Funkcionerske Kvalitete, bila bi Velika Šteta za Poreske Obveznike da se Ona (Moja Ličnost) bavi samo i isključivo Najbitnijim Pitanjima – pre svega, i Najnebitnije je Pitanje nekom Poreskom Obvezniku bitno, pa se stoga nameće pitanje, šta je Bitno a šta nije.

    Zbog toga, bavljenje Najbitnijim Pitanjima se odnosi samo na Predizborni Proces, a ne na celinu Partijskih Obaveza. To je Veoma Važno i to bi trebalo veoma da raduje Poreske Obveznike.

    Što se tiče pitanja Šampanjac ili Konjak, moram reći da svako od Tih Eliksira ima svoje mesto u Socijalnom Životu Funkcionerske Jedinke.

Leave a Reply

