Javna Prepiska sa Poštovaocima Partiote Godine

Najdraži Moji Prijatelji Svoje Sopstvene Pobede, zbilja se može reći da je delo Neke Više Sile to što su se dve Velike Stvari poklopile: Jubilarni Pedeseti Dnevnički Unos i Moje bavljenje Vašim Pismima tokom ove sedmice, na koja neko vreme nisam bio u mogućnosti da odgovaram usled Nagomilanih Obaveza koje sam imao. Zbog Velikog Značaja za Strateške Integracije, tražio sam od Autora Pisama dozvolu za objavljivanje istih na Svom Blogu zajedno sa Mojim Odgovorima. Obećao sam da neću objavljivati Konkretna Imena tih Autora, ali sam molio za Dozvolu i da Konkretna Imena sadržana u Pismima prepravim u Apstraktna, u Najboljem Duhu Transparentnosti. Takođe, napomenuo sam da ću Proste Reči prepravljati u one koje su Primerene Jednom Javnom Servisu poput Mog, i Moji Korespondenti nisu imali ništa protiv. Obavezao sam se, ipak, na zahtev nekoliko Obožavalaca, da ću Imena Gradova u kojima Dotični žive – objaviti, jer to može dovući Strane Investicije u ta Mesta, zbog činjenice da Veliki Broj Stranih Investitora redovno prati ovaj Web Dnevnik. Ono što sledi, jeste nekoliko takvih Pisama.

Iz Kraljeva, piše nam Jedna Razvedena Sredovečna Gospođa:

“Predragi gospodine Funkcioneru, već izvesno vreme pratim ovaj Vaš blog i ne mogu da se načudim koliko dobre volje ima u Vama i koliko samo energije i brige za nas obične ljude. Retko se sreće čovek koji iskreno pokazuje toliko ljubavi prema i pazi na interese svojih sugrađana koliko Vi to radite. Nekada se zaista zapitam, zašto vi niste Visoki Funkcioner Vladajuće stranke Srbije?

Voli Vas Vaša,

Razvedena Sredovečna Gospođa”

Odgovor:

Predivna Sredovečna Gospođo, Pisma Podrške poput ovog Vašeg svakom bi Poštenom Funkcioneru dala Krila u Osiguravanju Puta Integracija, pa su tako i meni izrasla Dotična. Nežno sam Ganut Vašim Rečima i onome što se čita Između Redova, i iskreno Vam se zahvaljujem. Nesumnjivo je da ću Vas posetiti u Vašim Odajama na Adresi koju ste naveli u Pismu, kada sledeći put budem bio u poseti Vašem Kraju, u okviru Borbe za Dobro Glasača Svog Sopstvenog Dobra. Što se tiče pitanja, nemojte zameriti, ali Moja Skromnost ne dozvoljava Ličnosti Velikog Demistifikatora i Jednog od Ljudi od Poverenja Predsednika Vladajuće stranke Srbije, to jest Mojoj Ličnosti, da Samoga Sebe naziva Visokim Titulama. Moja Ličnost smatra da je to pogrešan pristup Projektu Transparentnosti.

Srdačno Vaš,

Funkcioner Vladajuće stranke Srbije

Iz Kragujevca, piše nam Jedan Ozlojeđeni Mladić:

“Dragi Funkcioneru, ima već sto posto pet meseci kako pratim ovaj vaš blog, i sve vreme mi je u mislima da trebam da vam pošaljem mejl. E, ali ne mejl podrške, već suprotno, da vas pitam, ili možda da kažem i zamolim, zašto vi dopuštate da Jedna Lokalna Stranka radi po Kragujevcu to što radi? Ima bre već nekoliko godina, pa to je prava mafija, ta Jedna Domaća Mafija, vršlja i ne može im niko ništa. Smučili su se i Bogu i narodu. E sad, šta je moje pitanje u stvari: kada ćete nešto, vi kao vlast, da preduzmete po tom pitanju?”

Odgovor:

Mnogopoštovani Ozlojeđeni Mladiću, svestan Teških Prilika u kojima se nalazi Vaš Grad sa Okolinom, svestan Velikih Problema koje imate sa Jednim Domaćim Gigantom, i svestan Obaveza koje je Moja Ličnost preuzela kada je sela u Svoju Fotelju, već neko vreme mi je, Mirne Savesti to kažem, u mislima Vaša Situacija i načini na koje bi se ona mogli rešiti. Vođen Idejama Transparentnosti i Strateških Integracija, vodio sam više razgovora o kojima nisam želeo da Vas obaveštavam dok se ne dođe do nečeg Konkretnog. Kada sam sreo Jednog Visokog Gradskog Funkcionera iz Vašeg Grada, pre oko mesec dana, u Prestonici Partije, vodili smo Ozbiljan Dijalog na Najvišem Nivou i on mi je, u pauzi za ručak koji je Insistirao da sam Plati, obećao da će se obračunati sa Kriminalom i Korupcijom koji Razjeda Jedan Domaći Američki Grad, to jest – Vaš. Znajte, da je to Divan Čovek: Mojoj Supruzi je, čim je saznao za Moju Brigu prema Vašem Gradu, poklonio Predivnu Dijamantsku Ogrlicu – samo zato što se Interesujem za Dobrobit Njegovih Sugrađana.

Nadam se da će Vas ovaj odgovor zadovoljiti.

Srdačno Vaš,

Funkcioner Vladajuće stranke Srbije

Iz Prestonice Partije, piše nam Jedan Dečko Obrijane Glave:

“Brate, koji si ti car! Jel se ti Zavitlavaš ili šta? Ja i Otac smo odlepili skroz za blogom, zajedno čitamo i umiremo od smeha. Ako se Zavitlavaš, onda si sto posto protiv svog ovog Stanja! A Ako se ne Zavitlavaš, onda je ono kao ‘jao nama’! Gore je nego što smo mislili!!🙂

Pozdrav Funkcioneru”

Odgovor:

Mili Neprijatelju Strateških Integracija, Moja Ličnost inače nije sklona šali kada se radi o Ozbiljnim Stvarima, pa se tako ni oko ovakvih pitanja koja se tiču Najviših Interesa Poreskih Obveznika ni u snu ne bi Zavitlavala. Ne, Dragi Neprijatelju, sve je ovo potpuno Istinito i Verno Mojim Dnevnim i Sedmičnim Zgodama i Nezgodama: dakle, sve je Puno Istine i sve je Puno Dobre Volje da se pomogne Vama, Mojim Milim Poreskim Obveznicima. Projekat Transparentnosti će se i ubuduće nastaviti, a Moja se Ličnost nada da ćete Vaš Otac i Vi malo Ozbiljnije shvatiti svu Važnost Projekta i da ćete iz Tabora Neprijatelja Svog Ličnog Dobra preći u Tabor Prijatelja Istog.

Srdačno Vaš,

Funkcioner Vladajuće stranke Srbije

 

Moja Ličnost će i u budućnosti biti Otvorena prema Poreskim Obveznicima i odgovarati na sva Pisma koja joj pošaljete, kao i obično, u Najboljem Duhu Transparentnosti.

Tagged , , , ,

2 thoughts on “Javna Prepiska sa Poštovaocima Partiote Godine

  1. darkophoto says:

    Čestitam na registrovanju domena! Promena izgleda je lep način da se proslavi takav čin🙂

  2. Funkcioner says:

    Slažem se u potpunosti, Moj Dragi Kolega.
    Smatrao sam da je kucnuo čas da Moj Projekat Transparentnosti učini Veliki Skok Napred, kao Avionska Kompanija Jedne Zemlje Kojoj Ne Težimo.

Leave a Reply

