Sedmica Beskompromisne Borbe za Vaše Dobro

Kao što sam juče obećao, današnji Dnevnički Unos, Mili Moji, posvetiću okvirno Svojim Brojnim Aktivnostima koje su se zbile protekle sedmice. Forma u kojoj ću Vam to predočiti biće Nešto Novo i do sada Neviđeno na Ovom Blogu – Projektu Transparentnosti.

Utorak. Nakon uspešnog ponedeljka u kome sam uspeo da povratim Porodično Blago, a takođe i da ukinem Informativni Mrak, i to sve u Stanju Psihičke Iscpljenosti, odlučila je Moja Ličnost da nastavi za Podvizima, po Svom Starom Običaju. Primivši Instrukcije od Velikog Pravioca – to jest Dinama Promena – pozvao sam Svog Ličnog Vozača i uputio se prema Jednom Važnom Regionalnom Centru gde je trebalo da se sastanem sa Uspaničenim Lokalnim Stranačkim Funkcionerima. U prepunom Lokal-Funkcionerskom Kafeu, pokušala je Moja Ličnost da smiri strasti i da celu tu Ogromno Energiju usmeri prema Pobedi Poreskih Obveznika. Koliko je Moj Govor imao efekta videlo se odmah tu na licu mesta, jer su se istog trenutka smirili kao Deca kada im Majka otpeva Uspavanku, ali da li su se, kao i Deca kada ih Majka na trenutak ostavi same, bacili ponovo u Plač, videćemo po Rezultatima.

Sreda. Boravak u Jednom Važnom Regionalnom Centru iskoristio sam za Obećanu Posetu Jednoj Razvedenoj Sredovečnoj Gospođi, koja mi je poslala pismo koje ste imali prilike pročitati, na njeno odobrenje. Bio sam Propisno Ugošćen u utorak uveče, i Ništa mi nije nedostajalo. Moja Domaćica mi je ponudila Smeštaj za tu noć, što sam Ja vrlo radosno prihvatio, a i celu sredu sam potom ostao u njenim gostima.

Četvrtak. Vrativši se u Prestonicu Partije, vodila je Moja Ličnost pregovore sa Jednim Prehrambenim Proizvođačem kako bi Dotičnog ubedila da je nužno da toga dana reaguje u Skladu sa Razumom i da Jednoj Narodnoj Kuhinji dostavi neophodnu količinu Osnovnih Životnih Namirnica. Ni jednog se trenutka Dotični Proizvođač nije nećkao: Saradnici Naše Stranke su Velike Partiote Sami po Sebi. Otišavši u Jednu Narodnu Kuhinju i uverivši se da je sve u Najboljem Redu, obodrio sam Prisutne da podignu ruku i da se Zakunu da će Postupati u Skladu sa Svojim Interesima, na šta je Manji Broj bacio ono što je dobio i otišao u besu: ne shvatajući da je Moj Cilj Njihovo Dobro te tako postupajući protiv Sebe Samih.

Petak. Načuvši da je Jedan Stranac Časnih Namera u Prestonici, pozvao sam ga i zamolio za Sastanak. Predložio je ručak i uskoro smo sedeli u Elitnom te Skromnom Restoranu sa Najboljim Pogledom i doživljavali Gastronomske Užitke. Napomenuo mi je da je Radostan zbog Mojih Uspeha i da Ceni Ono Što Radim. Zahvalio sam mu se i pokušao da ga ubedim da je Njegovo Mesto ovde, jer nam trebaju Istinske Partiote poput Njega. Zamolio me je da razgovor na tu temu nastavimo iduće sedmice, u Skladu sa Zdravim Razumom. Razumeo sam ga i naglasio da će do Razgovora u Svakom Slučaju doći.

Subota. Zanatlija Opšteg Dobra me je pozvao u Svoju Kancelariju kako bih mu dao Savet u vezi sa Jednom Stvari. Tamo smo i zajedno gledali Doček Jednog Našeg Tenisera. Tu je bio prisutan i Jedan Ministar sa Svojom Mlađanom Asistentkinjom, Njegovih Godina. Jedan Funkcioner Večito Opozicione stranke Srbije nam se pridružio pri kraju i sa nama poveo Važan Razgovor čiji Vam sadržaj nisam u mogućnosti sada saopštiti, u Najboljem Duhu Transparentnosti.

Tagged , ,

Leave a Reply

