Život Piše Drame: Tri Praseta u Grudnjaku Sredovečne Lude

Kao što ste mogli pročitati na kraju poslednjeg Dnevničkog Unosa, baš u trenutku kada se Moja Ličnost u ponedeljak spremala da krene Porodičnoj Rezidenciji, Mentalno Izmorena, desila se Iznenadna te Neočekivana Poseta od strane Ličnosti koju sam najmanje očekivao: Drugog Sina Jednog Visokog Funkcionera Partije Bivše Države kome je Moj Mudri  i Čestiti Otac predao Tri Praseta kako bi Radnici Seljaci i Studenti što bolje prošli u Životu, a što ste već mogli da pročitate. Uglađene Spoljašnjosti, u odelu Najpoznatije Svetske Marke, ušla je Korpulentna Ličnost Markantnih Bioloških Svojstava, sasvim sigurno visine Jednog Našeg Ognjenog Fudbalera Vickastog Imena (ako ne i viši), i Veoma Raspoložena. Odmah me je nazvala Imenom, trenutno dodajući i Formalno/Neformalnu Unutar-Partijsku Titularizaciju Velikog Demistifikatora Visoke Politike – ovaj poslednji formalistički dodatak („Visoke Politike“) mi je nagovestio da će se voditi Ozbiljan Razgovor. To ipak, nije bio potpuno slučaj.

Ponudivši ga Pićem, odmahnuo je rukom – ispostavilo se, njegov Kulturni Način da odbije ponuđeno. Moram priznati da me je u tom trenutku veoma zainteresovala Ova Neobična Osoba, i da sam rešio da je malo bolje upoznam. To nije bilo teško.

Naime, odmah je on uzvratio Kontra-Ponudom. Predložio mi je da idemo da se malo provozamo Njegovim Novim Sportskim Automobilom.  Pogledavši kroz prozor Svoje Kancelarije, oduševljen što se radi o Najnovijem Modelu Poznate Moto Ergele, oberučke sam prihvatio. Dok smo se po Okolini Prestonice Partije te po Jednoj Magistrali vozili Velikom Brzinom, Cenjeni Sagovornik Moje Ličnosti izložio mi je i Istoriju Tri Praseta od kako su ispali iz ruku Moga Oca pa do danas, kao i razlog Svoje Posete. Ukratko ću Vam je sada izložiti.

Primivši je iz ruku Moga Porodičnog Prethodnika, Jedan Visoki Funkcioner Partije odmah je otišao Svojoj Supruzi kako bi je obradovao, svestan njene Velike Ljubavi prema Smaragdima. Uvidevši da će joj oni doneti Trajno Zadovoljstvo, rešio je On da ih ne otuđuje i da ih ostavi Svojoj Voljenoj Supruzi i Majci Svoje Dece u trajno vlasništvo, kao Zalog Svoje Nepregledne i Večne Ljubavi. Nije mogao znati kakva će se situacija roditi nekih desetak godina kasnije: zbog Naklonosti prema Jednoj Mladoj Devojci koja je bila od najveće važnosti za Politiku Neopredeljenih Zemalja, morala je Ličnost Jednog Visokog Funkcionera (tada već na Odgovornoj Funkciji u Trulom Inostranstvu) zbog budućnosti Radnog Naroda Svoje Zemlje predati Trajne Zaloge Ljubavi sa Svojom Suprugom, to jest – Tri Praseta, u ruke Jedne Mlade Devojke – bio je to Kraj Jednog Divnog Braka punog Ljubavi i Obostranog Poštovanja. Pogođen zbivanjima koja nije odobravao, Moj je sadašnji Sagovornik nakon razvoda odlučio da ostane sa Ocem: kaže da ga je privukla Politika zbog Svojih Moralnih Zahteva koje svako treba da ispuni da bi u njoj bio uspešan. Odmah sam razumeo šta je hteo da kaže.

Priča o Trima Prasićima dalje teče ovako: gubi im se svaki trag ulaskom u ruke Jedne Mlade Devojke. Nakon Raspada Bivše Države stvari poprimaju zanimljiv obrt. Dok je Ličnost Mog Sagovornika rukovodila transportom Osnovne Životne Namirnice prema Jednom Ugroženom Području zahvaćenom Ratnim Vihorom kako bi je tamo prodala po Tržišnoj Ceni, načula je od Jedne Stare Gospođe da je tu neka Sredovečna Luda koja se pre izvesnog vremena pojavila Niko ne zna odakle i koja stalno priča će joj Tri Praseta spasiti Život. Zainteresovan, a upoznat sa Istorijatom Svoje Porodične Tragedije, otišao je toj ženi i nije se pokajao: Žena je zaista bila Luda, a u Grudnjaku je držala Tri Znamenita Smaragda zbog svog oblika nazvana Tri Praseta i nije znala Mome Sagovorniku da objasni kako je do njih došla: Ličnost Drugog Sina Jednog Visokog Funkcionera Partije Bivše Države je ipak bila sigurna da to nije ona Mlada Devojka koja je bila toliko važna za Neopredeljene Zemlje Sveta da je Njegov Otac morao da potkopa Temelje Svog Braka, rukovođen Tuđim a ne Svojim Dobrom.

Ugovorivši Fer Cenu sa Ludom, predao joj je Tri Jedinice Osnovne Životne Namirnice za Tri Praseta, spasavši ih tako od sigurne prodaje u Bescenje, i srećan pošao Svojim Putem. Godine su prošle dok nije naleteo na Moj Projekat Transparentnosti i Dnevnički Unos koji se upravo sa Trima Prasićima bavio. Tako dolazimo do sadašnjosti.

Moram priznati da sam dok mi je On sve ovo pričao, očekivao da nekako shvatim razlog Njegovog dolaska još u toku Priče, ali priznajem Vam da mi ni kada je završio nije bilo jasno šta On to u stvari hoće: zato sam ga to i priupitao.

„Prvo“, počela je Njegova Ličnost, „želeo sam da Vam ovo izložim kako bi upotpunili Svoje Poznavanje Istorije Tri Praseta, od tolike važnosti za Vašu Porodičnu Istoriju. Drugo, ispričao sam Vam ovo kako bi shvatili da je Krupna Sredstva Moja Ličnost uložila kako bi ih povratila. Jer, ako biste želeli da ih otkupite, ne bih želeo da mislite da sam spreman da ih prodam Budzašto.“

U tom mi se momentu naravno sve Iskristalisalo. Kao osoba koja drži do Porodične Tradicije, ali i do Ličnog Integriteta, upitao sam za cenu ali ne i za razlog prodaje. Naglasio sam da pre nego što mi se cena saopšti, Ličnost Prodavca uzme u obzir da je Moja Ličnost Veliki Učenik Njegove Nepogrešivosti, Dinama Promena, Velikog Pravioca i Opšteg Zanatlije Strateških Integracija, to jest – Predsednika Vladajuće stranke Srbije, da je Moja Ličnost zauzeta Obavezama koje se tiču Dobrobiti Svih Građana, i da će sumu koja prekoračuje Umerenost, Pravednost i Tržišnu Vrednost smatrati Ličnim Vređanjem i Ucenom Porodičnom Istorijom, te da će Delovati u Skladu sa Tim.

On je klimnuo glavom i izrekao je, a ja sam se složio da je to Razumno. Napisavši mu ček i predavši mu ga, dobio sam u ruke Tri Praseta, ta Tri Simbola Najvažnijeg Događaja u Porodičnoj Istoriji Moje Ličnosti. Ne mogu Vam opisati sreću i radost koja je nastala u Mojoj Porodici, i Užoj i Široj, kada se pročulo da je Moja Ličnost povratila nasleđe Moga Dede, Prvog Funkcionera. Slavlje zbog Pobede se razvuklo tokom cele sedmice, koja je i sama bila Veoma Ispunjena Događajima Važnim za Poreske Obveznike – toliko ispunjena da sam bio sprečen da Vam pišem po Principu Istovremeno-Sa-Tim-Kako-Su-Se-Stvari-Događale. O tome – pisaću sutra.

Tagged , , ,

3 thoughts on “Život Piše Drame: Tri Praseta u Grudnjaku Sredovečne Lude

  1. darkophoto says:

    Ne smem skriti uzbuđenje nakon najnovijeg razvoja događaja vezanih za Tri Praseta. Sigurno osećate da se možda i jedan krug koji je započeo vaš Deda, ovim činom završio. A možda su se Tri Praseta jednostavno vratila, čekajući novu priliku da spasu Radnike Seljake i Studente…

  2. Funkcioner says:

    Osetio sam isto što ste i Vi osetili, Dragi Kolega te Podaniče Opšteg Dobra.

    Jedan Krug se Zatvorio. A i Moja Ličnost će takođe Nekome biti Deda: sve se vrti dakle u Jednom Krugu.

    Izgleda da su Tri Praseta sudbinski vezana za Sudbinu Radnika Seljaka i Studenata: nije slučajno što su se vratila Baš Sada.

Leave a Reply

