Super-Nedelja: Kodeks Funkcionera na Delu

Super-Nedelja. Rukovođen Visokim Zahtevima Kodeksa Funkcionera, provela je Moja Ličnost, iz razloga Dobra Poreskih Obveznika, jedan deo jučerašnjeg popodneva sa Jednim Visokim Funkcionerom Večito Opozicione stranke Srbije sa kojim je Pregovarala o Jednoj Kranje Važnoj Stvari, a sve u Generalskoj Kafani na Magistrali. Tema Razgovora je bila naime od Najvećeg Interesa Poreskih Obveznika kao i od Mog Ličnog Interesa jer – Moj Interes je i Vaš Interes.

Uz pesmu „Od Izvora Dva Putića“, koja se čula u pozadini, vodili smo Ozbiljan Razgovor koji se ticao Pravca Naših Kretanja u Slučaju Neočekivanog te Najgoreg. Istakao bih da je bilo nekih stvari na kojima je Moj Sagovornik insistirao, naime, da u Zemlji vlada Informativni Mrak, što sam ja sa Gnušanjem odbio iz prostog razloga što sam se ja protiv toga do Poslednje Kapi Krvi borio, i drugo, da u Ovom Formalno/Neformalnom Razgovoru prestanemo da koristimo Terminologiju koja nije svojstvena Unutar-Partijskoj Praksi Jedne Večito Opozicione stranke Srbije, kao što je „Ono Najgore“. Načelno se sporazumevši o Obliku Diskusije, nastavili smo Ove Važne Pregovore, čije se zbivanje odigravalo na obostranu Inicijativu.

Shodno uobičajenoj Transparentnoj Praksi, nisam u mogućnosti, zbog Vašeg Ličnog Dobra, da Vam objavim sadržaj razgovora koji se vodio, ali mogu da Vam saopštim da je Rezultat bio više nego povoljan po Vas, u Svakom od Mogućih Puteva. Jer, naglasivši da je Večito Opoziciona Stranka, baš kao i Vladajuća, Partiotske Orijentacije pokušao mi je pokazati izvesne Sličnosti, koje moram Priznati, ranije nisam Uviđao.

 Nakon po Budućnost Dobrotvora Političkih Stranaka Sudbonosnog Časa, u ranim jutarnjim satima, sastala se Moja Ličnost ponovo sa Tim Visokim Funkcionerom Jedne Večito Opozicione stranke Srbije kako bi naglasila da Određeni Dogovori postignuti u toku dana sada Padaju u Vodu na Neodređeno Vreme, a glede Prirode Daljih Odnosa između Naših Ličnosti te Partija. Naglasio sam da će dogovor koji je postignut u toku Najvažnijeg Dana, u Generalskog Kafani na Magistrali, biti ispoštovan u Datom Trenutku u Budućnosti, na obostrano zadovoljstvo Nas i Poreskih Obveznika kao i Svih Svesnih Funkcionera, a shodno Zahtevima Kodeksa Funkcionera, vernog Pravdi i Istini kao što je i Kodeks Ratnika Jedne Nama Daleke Zemlje. Nismo se dugo zadržali u Ovom Razgovoru, jer sam morao ići Dinamu Promena.

Danas. Nakon Mamurnog Jutra zvao me je Jedan Stranac Časnih Namera kako bi zakazao Sastanak za sredu, pošto smo sada u Stanju da nastavimo Započeti Dijalog. Takođe, Glavni Ideolog Strateških Integracija me je pozvao da dođem u Njegovo Obitavalište u utorak, iz meni za sada nepoznatih razloga.

Od Privatnih Poslova moram napomenuti da je Moj Sin već počeo da se sprema za Svoj Rođendan, 19. po redu. Ležerno me je podsetio, ali Ja se nisam dao zbuniti – „dobro Ja znam kada je rođen Moj Naslednik“, rekao sam mu. U poslednje vreme, Sin pokazuje sve veće interesovanje za Plemeniti Poziv Funkcionera, od kako je na Jednom Pacifičkom Ostrvu za vreme Nove Godine upoznao Sina Jednog Funkcionera Vladajuće stranke Srbije koji je na Njega očigledno ostavio Pozitivan Utisak.

One thought on “Super-Nedelja: Kodeks Funkcionera na Delu

Leave a Reply

