Interlude: Krećem na Sastanak sa Jednim Strancem Časnih Namera

Zahvaljujući Jednom Tekstu Jedne Poznate Svetske Blogerke u vezi sa Nedostatkom Komentara na Svom Blogu, uvidela je Moja Ličnost da ona nije jedina koja ima ovakve probleme, i pored Silne Posete koju Ovaj Blog ostvaruje. Jedan Prijatelj Moga Sina mi je rekao da je to Epidemija: svi koriste Izvesne RSS Čitače i neće da se trude da Postuju Komentare. Proverio sam i shvatio da to ovde ne može biti slučaj: naime, izgleda da je kod Mene namešteno skraćivanje u Izvesnim RSS Čitačima tako da su Moji Dragi Prijatelji prinuđeni da me Posete Direktno bez obzira na Sve.

Ovo pišem dok se spremam za Sastanak sa Jednim Strancem Časnih Namera. Sutra ćete moći da čujete Zanimljive Detalje iz Dijaloga sa Glavnim Ideologom Strateških Integracija, a i o današnjim događajima.

Tagged , ,

6 thoughts on “Interlude: Krećem na Sastanak sa Jednim Strancem Časnih Namera

  1. iskraart says:

    evo…da doprinesem resavanju Vaseg malog problema…
    i ne koristim Izvesne RSS citace. Sama citam. I to redovno.Al ne htedoh Vam oduzimati Vase Dragoceno Vreme, koje je ipak bolje potrositi na resavanje problema za Nase Dobro.
    pozz🙂

  2. Radi se o tome da vrednost bloga nije u broju komentara, iako to mnogi misle da je tako. Jednostavno, postoji sistem tzv. zatvorenog pisanja, koji ima za posledicu da izgleda kao da je sve rečeno, i da nema šta da se doda na temu. Sa druge strane, ima dosta blogova gde na tekstove ima i više od 100 komentara (na nekim svetskim sajtovima i po 1.000 komentara), ali kada ih pogledate vidite da su to komentari stipa – 1. super je, 2. nastavi tako, 3. ok… Drugi sistem pisanja je provokativan način, gde je cilj proizvesti diskusiju.

    Na vašem blogu sistem pisanja je takav da se očekuje neki komentar koji ima i neko značenje u odnosu na vaš članak, a to nije jednostavno. Sa druge strane, dovoljno ga je zanimljivo samo čitati…🙂

  3. atajlo says:

    Evo ja po pozivu, Al’ šta vredi kad Te ič ne razumem. E moj prijatelje, Visoki Funkcioneru, da je meni znati šta je/su RSS. Ja sam ti zaostala kod RS, kad se tako samonazvala Republika Srpska (ne znam, možda joj sad to i jeste zvaničan naziv.)
    U vezi Komentara nemam Komentar, smučili su mi se juče za Sva vremena, A bez Ikakve preke POTREBE.
    Da Te pitam nešto;
    Je l’ ovde obavezno da SE piše Velikim Slovima pošto ja to mrzim zdravo.
    Pozdrav Za Tebe a pozdravi i Stranca Časnih namera. Samo reci “ATAJLO”, a on nek’ upisuje i traži po belosvetskim pretraživačima, Ako ga Baš zanima Ko ga to Pozdravio.
    e tako.

  4. Funkcioner says:

    Moja je Ličnost krajnje zadovoljna Reakcijama koje je Ovaj Interlude proizveo, i srećna je što je mnogo naučila iz Komentara koje je dobila nakon ovog unosa.

    Ličnost Velikog Demistifikatora Visoke Politike, to jest – Moja, će izvući pouke i Još Jače nastaviti sa Projektom Transparentnosti.

    Takođe, zahvaljujem se Svim Komentatorima Punog Srca Punim Srcem.

    Što se tiče Načina Pisanja, on je određen Prirodom Projekta koji je u Vašoj Službi: naime, za Vaše je Dobro Izostavljati Konkretnosti te koristiti Apstrakciju, a pošto sam ja u Vašoj Službi moram slediti Svoju Dužnost.

  5. ATAJLO APOLITIČNi APOLOGETA says:

    e Baš Super.
    Komentator Punog ♥

  6. darkophoto says:

    Zapravo, bilo bi lepo kad bi svi koristili RSS čitače jer bi bili blagovremeno obavešteni o sadržaju koji žele da prate. A ovako, kad se sete pa svrate.
    Što se tiče komentarisanja, ne bih rekao da drastično utiče, ali bi bilo lepo da se u RSS izvoru nađe “daj svoj komentar” ili slično.

    U iščekivanju detalja razgovora sa Dinamom Promena i Ideologom Strateških Integracija…

Leave a Reply

