Velika Kriza: Formiranje Međupartijske Krizne Grupe

Utorak. Nakon Bajkovitog Jutra, provedenog u Krugu Porodice, uz Omlet Jedne Zemlje Kojoj Težimo – spremljen od strane Moje Nadarene i Iskusne Kuvarice – i uz Jutarnji Program Javnog Servisa Jedne Nama Susedne Zemlje, krenula je Ličnost Velikog Demistifikatora u možda najveći izazov Strateških Integracija do sada: jer, u vanjskom svetu Fanatičnih Boraca za Prava Poreskih Obveznika bukti Velika Kriza.

U Četiri Oka,  prisustvovao sam razgovorima koji su se direktno ticali Vas, Dragi Moji i Još Draže Moje. U tim je razgovorima podvučeno i naglašeno da je Vaše Dobro jedino što nas interesuje i da smo spremni da se za Vaša Prava Borimo Do Poslednje Kapi Krvi: pokolenja Naših Porodica dovele su do ovakvog Etičkog Stava! Međutim, kako to obično biva, nije moglo sve da prođe potpuno usaglašeno, pa su postojale određene razmirice oko toga šta je to zapravo Vaše Dobro: jedni su govorili da su to samo Strateške Integracije, a drugi su se slagali ali i posebno naglašavali da tu ima i Drugih Stvari. Nije potrebno posebno da Vam napominjem, o Najpametniji Među Građanima, gde sam tu bio Ja. Bivajući u Pat Poziciji, krenuo sam sa još četvoricom Kolega Funkcionera prema Obitavalištu Glavnog Ideologa Strateških Integracija, jer se ispostavilo da su i oni pozvani: nešto se krupno spremalo, bilo je očigledno.

Kada smo stigli, Dinamo Promena je već bio tamo i stajao je u Svojoj Karakterističnoj Mislilačko-Energičnoj Pozi: izraz lica Njegove Nepogrešivosti nam je ponovo, kao bezbroj puta do sada, oduvao sve Sive Oblake i uneo Optimizam u Duše. Kada su nam oči pale i na Impozantnu Ličnost Glavnog Ideologa, nismo mogli ostati ravnodušni nego smo se Još Više Odobrovoljili: nekako smo stekli sigurnost da će se Sve Dobro Završiti za Potrošače Naših Dobrotvora.

Sastanak je prošao u Ozbiljnom Tonu, kakav i dolikuje Ovakvom Trenutku. Nije bilo mnogo šale, jer za to nije bilo ni Vreme ni Mesto, i nije bilo puno Slatkorečivosti: govorilo se Lakonski i bez Okolišanja. Glavni Ideolog Strateških Integracija je rekao da je sada došao trenutak da se vidi ko je Vera, a ko Nevera Ovog Procesa u kome se nalazimo, i da od ponašanja u Narednom Periodu zavisi Sve: naime, kako je rekao, ko od Funkcionera bude bio spreman Sve da stavi na Kocku zarad Dobra Objekata Pažnje Vladajućih Stranaka dobiće i Zasluženu Nagradu, to jest – Nasmejana Lica Poreskih Obveznika koja najviše gode Našim Srcima; ko ne bude bio na Visini Zadatka, moraće da Živi sa Činjenicom da nije Svojim Sugrađanima pomogao kad im je bilo Najpotrebnije: Kazna koja je za Svakog od Nas Funkcionera ravna Večnim Mukama u Paklu.

Na Sastanku je došlo do formiranja Međupartijske Krizne Grupe koja je za Svoj Cilj postavila Prevazilaženje Krize na svaki mogući način (naravno, Krajnji Cilj je Dobro Poreskih Obveznika i to nikada nije bio Predmet Odluke: to je Prosto Tako Logično).

Sreda. Dobar deo dana sam proveo u Razgovorima sa Funkcionerima Druge Vladajuće stranke Srbije, koji su se Tvrdoglavo držali Svog Stava za koji sam im Ja pokušavao pokazati da je Potpuno Pogrešan. Tražio sam od njih da razmisle o potencijalnim Osmesima Poreskih Obveznika do eventualnog Trenutka Odluke u Najvišem Zakonodavnom Telu Republike, ako im je i malo stalo do Kodeksa Funkcionera. Podvukao sam da je Moja Nada da do toga neće doći, a oni su se pretvarali da Razumeju. Jedan Visoki Funkcioner Jedne Manje Vladajuće stranke Srbije je zbog takvog njihovog ponašanja ustao i napustio Četiri Oka.

Večera sa Jednim Strancem Časnih Namera je prošla u Atmosferi Uzajamne Naklonosti. Njegova je Ličnost Mojoj predala divnu Dijamantsku Ogrlicu za Moju Suprugu, i istakla da se nada Daljoj Pozitivnoj Saradnji i Prevazilaženju Novonastale Krize, posebno sada kada su Strateške Integracije odnele Ubedljivu Pobedu. Složio sam se. Zbilja je nužno vratiti Osmehe na Vaša Lica.

 

Tagged , ,

Leave a Reply

