Interlude: Funkcioner u Bolesničkoj Postelji

Najdivniji Moji Poreski Obveznici, Ličnost Velikog Demistifikatora i Vašeg Voljenog Partiote Godine od petka je prikovana za Bolesničku Postelju i nije u Stanju da obavlja Svoje Partijske Dužnosti prema Vama. Znam da nije potrebno da Vam govorim koliko se samo Nerviram zbog toga, posebno u ovakvim Prelomnim Vremenima. Moj Lični Lekar iz Jedne Privatne Klinike mi je saopštio da će ovakvo stanje potrajati možda i do kraja sedmice, što je u Meni izazvalo Buru Negodovanja. Lično sam obavestio Njegovu Nepogrešivost, a u Vladajućoj stranci Srbije je zavladala Panika zbog Važnosti Mog Ličnog Pečata događajima.

Dan pre Velike Vrućice, prenoseći Svojoj Supruzi Impresioniranost Jednim Umetničkim Web Logom, Dotična je Moju Ličnost pogledala podsmešljivo i upitala je, kada je to ona postala tako Čudna. Umalo nisam Dijalog završio na Način Poluostva Kojem Pripadamo. Umesto toga, Civilizovano sam joj saopštio da toga dana neće biti u mogućnosti da otputuje u Prestonicu Jedne Zemlje Kojoj Težimo, gde je trebalo da Kupuje sa Suprugom Ambasadora Te Iste Zemlje.

5 thoughts on “Interlude: Funkcioner u Bolesničkoj Postelji

  1. iskraart says:

    …brzo ozdravljenje Gospodine Veliki Demistifikatoru!
    Porezni Obveznici Vas cekaju 😉

  2. Jelena says:

    Blagodarim.

    Brzo na noge!

  3. Bolestan … u ovom historijskom trenutku kada se odlučuje o sudbini Strateških Integracija … kao slučajno … verujem, verujem … kako da ne! Sram Vas bilo – Vi što ste me razočarali …

  4. MeMenTo says:

    Brzo Ozdravljenje Zelim …

  5. Funkcioner says:

    Zahvaljujem Vam svima, evo, i Ovim Putem.

    Nadam se da će mi Jednoga Dana i Kolega sa Jednog Bloga takođe poverovati, jer Moja Ličnost nikada ne govori neistinu: to je suprotno Kodeksu Funkcionera!

Leave a Reply

