Interlude: Pisma i Telegrami te Komentari Podrške

Najdraži Moji Svesni i Nesvesni Sledbenici Strateških Integracija, sa radošću Vas izveštavam da se Moja Ličnost uspešno oporavlja nakon Teške Bolesti koja ju je srkhala i onemogućila da Deluje u poslednjih nekoliko dana. Moj Lični Lekar iz Jedne Privatne Klinike mi je ipak zabranio da do petka napuštam Svoje Odaje te nisam i dalje u mogućnosti da Delujem Direktno, ali me niko ne sprečava da delujem Diskretno. Naime, Telefon je pored mene stalno i dajem sve što je u Mojoj Moći iz Takve Pozicije da se Vama, Jedini Moji, Osigura Budućnost. Ličnost Velikog Demistifikatora ni u Bolesti ne može da Miruje! Za sada, Telefonom sa Uspostavio Dijalog sa Jednom Grupom Dalekoistočnih Industrijalaca koji su veoma zainteresovani za Ulaganja u Našu Zemlju, a kojima je bilo potrebno Uveravanje o Našim Dobrim Namerama. Ono što mi sledi tokom vikenda, jeste zadocneli Sastanak Jednog Nezvaničnog Odbora koji se bavi Prodajom Jednog Domaćeg Giganta.

Želim da se zahvalim Svima koji su mi poslali Pisma i Telegrame Podrške i Dobrih Želja, i naravno, i svima Vama – Velikim Komentatorima, koji ste Svoje Lepe Želje ostavili na Blogu. Želeo sam Svima ponaosob da odgovorim, ali mi je Supruga ispravno sugerisala da bi verovatno najbolje bilo da se svima zahvalim na Ovaj Način – morao sam se složiti, jer je to zaista Praktično.

Tagged ,

Leave a Reply

