Interlude: Funkcioner pod elisama helikoptera

Mili Moji Mnogopoštovani, dok vam pišem ovih nekoliko redova (a tačno je 01:40 časova ujutru), Moja Ličnost pakuje poslednja dokumenta i sprema se da istrči u Dvorište Tajne Lokacije, gde je već čeka helikopter, koji širi Nestrpljivu Galamu svojim elisama. Poslednja dva dana praktično nisam znao Gde Se Nalazim, i nisam bio u mogućnosti da Vas obavestim o Svom Nenalaženju Samoga Sebe. Uveravam Vas, ipak, da je svaki Moj Visoko-Moralni Čin bio u skladu sa Vašim Dobrom i za Vaše Dobro.

Helikopter me čeka jer mi je Dinamo Promena pre pola sata naložio da Pod Okriljem Noći, ove iste, Napustim Zemlju kako bih Jednoj Porodici obezbedio Miran Smeštaj u Slučaju Ugrožavanja Bezbednosti, a sve za Dobro Poreskih Obveznika. Radi se o Porodici od Velike Važnosti, koja će u Miran Smeštaj, da bi Vama bilo Lakše, otići samo u Slučaju Najgoreg. Inače, Moja Supruga je sa Decom otišla na Tradicionalni Kasno-Zimski Odmor u Jednu Zemlju Kojoj Težimo – lepo je Obnoviti Tradiciju: naime, iz Nekog Razloga, poslednji put su na Ovaj Tradicionalni Odmor otišli pre Sedam i Po Godina.

5 thoughts on “Interlude: Funkcioner pod elisama helikoptera

  1. darkophoto says:

    Sada me zaista podsećate na Džek Bauera iz serije 24h — predsednikov čovek, pod pritiskom novonastale Krize, osiguravate bezbednost porodice od velike Važnosti…

    samo tako!

  2. iskraart says:

    Pazite da se opet ne prehladite…zna biti promaja ispod helikopterskih elisa . Bilo bi pogubno u ovim presudnim momentima da ne budete u top formi…U nadi da će te se uskoro pronaći (sami sebe, naravno) i nastaviti Vašu Misiju,
    pozdrav!

  3. MeMenTo says:

    A mi mislili vama lako … (:

  4. Funkcioner says:

    Hvala Vam, Dragi Moji Prijatelji, što mislite na Moju Ličnost.
    Neću Vas zaboraviti, kada se bude Delila Dobra Sreća, u sklopu Strateških Integracija.
    Elem, sve se, Neodoljiva Moja Čitateljko, okončalo Dobro po Moje Zdrastveno Stanje.

Leave a Reply

